Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مراد مرادپور مسئول نهاد طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در لنده گفت: با توجه به ظرفیت سازی برای توسعه در شهرستان، یکی از مواردی که باید بیشتر مورد توجه قرار می‌گرفت حوزه اشتغال بود.

مرادپور با بیان اینکه طرح‌ هایی در بخش‌ های مختلف بهداشت، راه، آب، فرهنگی، عمرانی، توسعه‌ای و محرومیت زدایی طی سه سال از آغاز فعالیت بنیاد علوی در لنده در دست اجرا است افزود: بنیاد مستضعفان در طول ۳ سال بیش از ۵۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در شهرستان لنده در حوزه‌های دامپروری (دام سبک و سنگین)، کشاورزی (گیاهان دارویی)، صنایع دستی (خیاطی، چرم دوزی بافت فرش) پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه طرح‌ های اجرا شده در زمینه‌ هایی مانند کشاورزی، صنعت و دامداری و کشاورزی هستند اضافه کرد: تاکنون با اجرای این طرح‌ ها زمینه اشتغال هزار تن به صورت مستقیم و غیر مستقیم در لنده فراهم شده است.

نیکبخت دبیر اشتغال نهاد طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در شهرستان لنده نیز گفت: پس از مطالعات اولیه تحلیل دینامیکی اقتصاد و اشتغال شهرستان لنده اقدام به شناسایی روستا‌های پایه و غیر پایه کردیم که رسته دام سبک، دام سنگین، زنبور عسل، گندم بعنوان رسته‌ای اولویت دار و گیاهان دارویی، صنایع دستی بعنوان رسته‌ های ایجادی انتخاب شدند.


نیکبخت افزود: با تحلیل زنجیره ارزش و شناسایی گلوگاه و حلقه مداخله در رسته اقدام به تدوین برنامه عمل یک ساله برای حمایت و توسعه رسته با رویکرد استراتژیک (افزایش عملکرد، افزایش راندمان، افزایش ارزش افزوده) کرده که در زمینه تسهیلات ۵۵ میلیارد تومان جذب و به بیش از ۳۰۰ طرح توسعه و ۱۷۰طرح ایجادی پرداخت شد که برای ۴۰۰ تن به صورت مستقیم و بیش از ۶۰۰ تن به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد شد.


او عنوان کرد: ۴ میلیارد تومان بصورت بلاعوض و سرمایه در گردش در قالب تشکیل شبکه شغلی، دوره‌ های آموزشی، مشاوره‌ های شغلی، کارشناسان میدانی و عاملین توسعه، تامین نهاده‌ های یارانه، واکسناسیون جامع، خرید تضمینی و بازاریابی و فروش خدمات رسانی شد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد بنیادعلوی اشتغالزایی بنیاد علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند

به گزارش خبرآنلاین لرستان در متن سید فرهاد ناصری نیا آمده است : کار و تلاش لازمه بقا و تداوم حیات بشر و نماد عزت و بالندگی فردی و اجتماعی یک کشور و ملت است .کارگران پرچم داران عرصه اقتصاد مقاومتی و سفیران رشد و توسعه اقتصادی و رونق تولید کشور هستند، و در این راستا هزاران اندیشه خلاق و نو در عرصه تولید و خدمات وجود دارد که رشد و کیفیت تولید و توسعه کشور شاهدی بر این مدعاست.

توجه به قشر زحمتکش و مولد کارگر در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی، میدان دار عرصه تولید و اشتغال بوده و به عنوان عضو موثر و نیروی محرکه چرخه اقتصاد کشور و به مدد تعهد و وجدان کاری و اندیشه های خلاقانه،توانسته است نقش کلیدی خود را در راه توسعه و سازندگی کشور به خوبی ایفا کند.

امروز نیز با همان اراده سترگ و مصمم تر از همیشه، در تلاش است تا با حضور پرشور، نشاط و شورآفرین درجبهه اقتصاد و تولید، مسیر رونق و شکوفایی اقتصادی و جهش تولید را بیش از پیش هموار نماید؛ شکی نیست که حمایت از کالای ایرانی، حمایت مستقیم از کارگران و زحمتکشان عرصه تولید ، گامی بلند در جهت رونق و پویایی چرخه اقتصاد کشور خواهد بود.

اهمیت دادن به کار و تولید و تکریم کارگر ایرانی به عنوان یک ارزش و یک وظیفه عمومی است و کار و کارگر زمانی برای یادآوری این ارزش‌هاست . ما نیز با گرامیداشت این روز تلاش خواهیم کرد تا گوشه‌ای از زحمات آنان را قدردانی کنیم.

اینجانب به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ کار و تولید هفته کار و کارگر را به همه تلاشگران و کارگران عزیز و دست اندر کاران تولید صمیمانه تبریک عرض می نمایم توفیق روزافزون همراه باسلامتی و سعادتمندی شما را از درگاه پروردگار مسئلت می نمایم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898925

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر
  • آغاز لوله‌گذاری آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر
  • آغازبرداشت نوبرانه گوجه سبز از باغات سرپل ذهاب
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند