Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  پایگاه خبری شبکه اطلاع رسانی مقاومت عراق (الاعلام المقاوم)، ثامر ذبیان، نماینده فراکسیون الصادقون در پارلمان عراق اعلام کرد مصوبه پارلمان برای اخراج نظامیان آمریکایی الزام آور است و عدول از آن جایز نیست.

ذبیان ضمن تأکید بر این نکته اظهار داشت گروه‌های مقاومت اطلاعات دقیقی از جزئیات مربوط به حضور نظامیان آمریکایی در عراق در اختیار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه «بازیابی سیطره دولت بر حریم هوایی عراق را بعید می‌دانیم», افزود: آمریکا به عراق اجازه نمی‌دهد در منابع تسلیحاتی خود تنوع ایجاد کند آن گونه که در پرونده برق نیز چنین کرد.

گردان‌های حزب‌الله عراق با تأکید بر آمادگی کامل مقاومت عراق برای مقابله با نیرو‌های آمریکایی، مذاکرات هیئت عراقی در واشنگتن را بی‌فایده و نتایج آن را فریبکاری خواند.

حزب‌الله عراق تأکید کرد: آمریکایی‌ها باید بدانند که اگر خاک عراق را برای اهالی آن رها نکنند، با غافلگیری‌های بزرگی مواجه خواهند شد.

گروه‌های مقاومت با اعلام این‌که مقاومت تا زمان خروج حقیقی نظامیان بیگانه از خاک عراق در آماده‌باش کامل باقی خواهد ماند تأکید کردند: بیانیه مذاکره راهبردی چیزی جز یک اعلامیه فریبکارانه برای ابقای اشغالگران در عراق نیست و فقط عنوان اشغالگری تغییر کرده است.

این واکنش‌ها پس از پایان دور چهارم و پایانی مذاکرات راهبردی میان آمریکا و در عراق صادر شده است، مذاکراتی که در آن بر «خروج نظامیان رزمی آمریکا از عراق» در ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ تأکید شد. گفتنی است، مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق شامگاه دوشنبه در رأس یک هیئت بلندپایه، با جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در کاخ سفید دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نظامیان آمریکایی پارلمان عراق محور مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۵۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت عراق هم به موج حملات موشکی به اسرائیل پیوست

کد خبر 844090 برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • روابط ما با آمریکا به نقطه مهم و حساس رسیده است
  • حملات موشکی حزب الله به مرکز رادار و ۳ پایگاه نظامی صهیونیست‌ها
  • سفر نخست وزیر عراق با هدف تعیین جدول زمانی خروج نظامیان آمریکایی
  • افزایش احتمال اخراج همکاران افغان نظامیان انگلیسی از پاکستان
  • حمله خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به تجمع نظامیان صهیونیست
  • اگر آمریکایی‌ها از عراق خارج نشوند هدف قرار می گیرند
  • حمله خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به مقر فرماندهی نظامیان صهیونیست
  • تظاهرات ضد آمریکایی در نیجر
  • آیا آمریکا و عراق می توانند از روابط نظامی فراتر بروند؟ / جو بایدن باید واقعیت رابطه بغداد و تهران را بپذیرد
  • مقاومت عراق هم به موج حملات موشکی به اسرائیل پیوست