Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو بانوی تیرانداز کشورمان در مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت بانوان در دور مقدماتی کنار رفتند.

 به گزارش ایلنا، نجمه خدمتی و فاطمه کرم‌زاده امروز (شنبه) در مرحله مقدماتی رشته تیراندازی با تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت بانوان، به رقابت با حریفان پرداختند.

در این ماده که ٣٧ ورزشکار حضور داشتند خدمتی با ١١۶۵ امتیاز هجدهم شد و کرم‌زاده نیز با ثبت امتیاز ١١۶٣ در رده بیست‌ودوم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب این دو تیرانداز کشورمان با عدم حضور در جمع هشت نفر برتر از راهیابی به مرحله بعد بازماند. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نجمه خدمتی تیراندازی آرمینا صادقیان المپیک توکیو توکیو ۲۰۲۰ تیراندازی نجمه خدمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۵۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نوروزیان به مرحله پایانی تفنگ ۱۰ متر مردان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در چهارمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و کسب سهمیه المپیک به میزبانی برزیل امروز نمایندگان کشورمان در تفنگ ۱۰ متر آقایان در خط آتش ایستادند.   در پایان دور مقدماتی پوریا نوروزیان با ثبت امتیاز ۶۳۰/۳ به عنوان نفر ششم راهی فینال شد. دو نماینده از کرواسی، فرانسه، نروژ، صربستان، اوکراین و ایتالیا نیز راهی فینال شدند. همچنین امیرمحمد نکونام با ۶۲۸/۶ امتیاز در رده هجدهم ایستاد و مهیار صداقت با ۶۲۴/۶ امتیاز، پنجاه و پنجم شد.   فردا (سه شنبه)، ۲۸ فروردین ماه و در روز پنجم این مسابقات، پوریا نوروزیان در فینال رقابت خود را برگزار می‌کند. همچنین مسابقات تپانچه ۲۵ متر زنان در بخش دقت برگزار می‌شود.   مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور در برزیل برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی نجمه خدمتی در تفنگ ۵۰ متر
  • صعود ۵ تیرانداز به مرحله دوم تفنگ سه وضعیت زنان و مردان
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • صعود خدمتی و چهل‌امیرانی به فینال تفنگ بادی
  • درخشش بانوان تیرانداز در تفنگ ۱۰ متر مسابقات انتخابی المپیک
  • درخشش بانوان تیرانداز/ خدمتی و چهل امیرانی فینالیست شدند
  • صعود نوروزیان به مرحله پایانی تفنگ ۱۰ متر مردان
  • انتخابی المپیک پاریس؛ ۹ تیرانداز در خط آتش
  • برنامه روز چهارم مسابقات/ ۹ تیرانداز در خط آتش