Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@21:19:20 GMT

۶۲ خانه ورزش روستایی در لرستان تجهیز شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۵۶۱۷

۶۲ خانه ورزش روستایی در لرستان تجهیز شد

حشمت الله امان الهی روز شنبه به ایرنا گفت: در ۹ ماه گذشته ۳۲ خانه ورزشی روستایی تجهیز شد و با تجهیز ۳۰ خانه دیگر همزمان با هفته دولت پارسال، یک انقلاب ورزشی روستایی در استان رخ داده است.

وی اظهار کرد: همچنین با تلاش بسیار و جذب اعتبار مناسب ۳۸ پروژه عمرانی و طرح های ورزشی لرستان طی ۹ ماه گذشته فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بهسازی و بازسازی چمن مصنوعی و طبیعی مجموعه ورزشی شهرستان های استان در دستور کار است که در این راستا چمن طبیعی مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد در اختیار تیم فوتبال خیبر قرار دارد.

وی ادامه داد: برف کوب پیست اسکی الیگودرز که مدت‌ها در گمرک استان قزوین قرار داشت با اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان وارد لرستان شده است و همچنین پیست تارتان مجموعه ورزشی علی بیات بروجرد نیز بازسازی شد.

امان الهی با اشاره به رشد بیش از ۵۰ درصدی اعتبارات امسال ورزش و جوانان نسبت به سال گذشته گفت: خدمات این نهاد، قشرهای مختلف را در بر می‌گیرد و اکنون ۲۶۰ مکان ورزشی در لرستان وجود دارد که برای نگهداری آن با مشکلاتی روبرو هستیم و مجبور به واگذاری به بخش خصوصی خواهیم شد.

وی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون ۲۱ مجوز ایجاد سازمان های مردم نهاد در لرستان صادر شده است اضافه کرد: ورزشکاران این استان سال گذشته برای اولین بار در سه لیگ دو و میدانی بانوان، آقایان و بوکس صاحب عنوان قهرمانی شدند.

وی با اشاره به اینکه اکنون هفت هزار و ۱۸۳ نفر در استان خواهان دریافت وام ازدواج هستند بیان کرد: سه ماهه نخست امسال چهار هزار و ۸۷ نفر تسهیلات ازدواج دریافت کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۲ هزار و ۹۰۴ نفر، افزایش چشمگیری داشته است.

امان الهی ادامه داد: همچنین لرستان پس از ۲۵ سال در رشته ورزش کشتی صاحب سهمیه المپیک شد و اکنون یک مربی و یک ورزشکار به المپیک توکیو اعزام شده اند و در پارالمپیک نیز ورزشکاران لرستانی حاضر خواهند شد.

برچسب‌ها خانه روستایی وزارت ورزش و جوانان وام ازدواج پرداخت تسهیلات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خانه روستایی وزارت ورزش و جوانان وام ازدواج خانه روستایی وزارت ورزش و جوانان وام ازدواج پرداخت تسهیلات سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۵۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر لرستان از بیمۀ ۱۱۶ هزار روستایی و کشاورز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمدرضا عسگری، شامگاه سه‌شنبه، در جمع خبرنگاران گفت: 116 هزار نفر بیمه‌شدۀ صندوق بیمه اجتماعی در لرستان هستند.

او با بیان اینکه 60هزار و 263 نفر در لرستان بیمه‌شدۀ فعال هستند، اضافه کرد: ما در سال 1402 به‌اندازۀ 16سال گذشته کشاورز بیمه‌شده داشته‌ایم.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر لرستان با اشاره به عدم همکاری برخی از فرمانداران این استان با این صندوق، مطرح کرد: بیمۀ کشاورزان، عشایر و روستاییان اولویت این فرمانداران نبوده‌است.

13 هزار هکتار از محصولات زراعی لرستان بیمه شد

عسگری بیان کرد: مادران ساکن در مناطق روستایی و عشایری که دارای سه فرزند و بیشتر باشند به‌صورت رایگان در صندوق بیمۀ اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بیمه می‌شوند.

او با اشاره به ثبت‌نام 3380 نفر مادر دارای سه فرزند و بیشتر در لرستان برای برخورداری از بیمۀ روستایی، اضافه کرد: تاریخ تولید فرزند سوم این خانواده‌ها باید فروردین 1396 به بعد باشد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر  لرستان اعلام کرد: حق بیمۀ مادران دارای سه فرزند و بیشتر به‌صورت صددرصدی توسط دولت پرداخت می‌شود و برای فرزندان چهارم و پنجم نیز به‌ازای هر فرزند اضافه می‌شود.

عسگری با تأکید به لزوم اطلاع‌رسانی کامل برای بهره‌مندی از بیمۀ اجتماعی اطلاع داد: حداقل حق بیمه برای افراد مشمول در این صندوق سالانه 960هزار تومان است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • ۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایری لرستان
  • خانه ای با دکوراسیون ورزشی! (عکس)
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • کشف لودر ۵۰ میلیاردی قاچاق در الیگودرز