Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- توئیتر قصد دارد ویژگی هایی مرتبط با فروش مستقیم کالا و محصولات را به این پلتفرم اضافه کرده و در دسترس کاربران قرار دهد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از توئیتر، شبکه اجتماعی توئیتر ویژگی فروش مستقیم محصولات را عرضه می‌کند و برای شروع قرار است یک ماژول مخصوص خرید را به قسمت بالای حساب تعدادی محدود از کسب و کار‌هایی که در این پلتفرم فعال هستند، اضافه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قابلیت فروش مستقیم کالا در توئیتر
این قابلیت جدید، اولین تلاش توئیتر برای آزمایش و افزودن ویژگی‌های کسب و کاری به این پلتفرم نیست، اما فروش مستقیم کالا تاکنون در توئیتر وجود نداشته است. با ارائه این ویژگی کسب و کار‌هایی که در توئیتر حساب دارند می‌توانند محصولاتی که دوست دارند را بین حساب اصلی و تایم لاین برای نمایش به کاربران قرار بدهند. البته توئیتر گفته که فقط برند‌هایی محدود به این قابلیت دسترسی خواهند داشت که می‌توان از مهمترین و شناخته شده‌ترین آن‌ها به گیم استاپ اشاره کرد. توئیتر هنوز زمان دقیق ارائه این قابلیت به برند‌های دیگر را اعلام نکرده است.
قابلیت فروش مستقیم کالا در توئیتر، اکنون فقط در آمریکا در دسترس است و تنها کاربران سیستم عامل iOS توئیتر که از زبان انگلیسی استفاده می‌کنند، می‌توانند به این ویژگی دسترسی داشته و آن را ببینند. با ارائه این ویژگی خریداران محصولات دیگر نیازی به خروج از توئیتر برای وارد کردن مشخصات و پرداخت هزینه ندارند و تمامی فرآیند خرید در خود توئیتر امکان پذیر می‌شود.
گفتنی است که شبکه‌های اجتماعی بزرگ دیگر مانند فیسبوک، اینستاگرام، واتساپ و پینترست پیش‌تر این قابلیت پرداخت درون سرویسی را ارائه کرده بودند. توئیتر هم در گذشته ویژگی کلید مخصوص خرید را برای توئیت‌ها ارائه داده بود که در سال 2017 متوقف شد. این ماژول خرید نشان می‌دهد که مدیران این پلتفرم به دنبال روش‌های جدید برای کسب درآمد از توئیتر هستند و نمی‌خواهند این کسب درآمد فقط از طریق نمایش تبلیغات باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توئیتر فروش مستقیم کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۵۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک

اولین شرایط فروش اقساطی محصول BAC X ۳ PRO از سوی خودروسازان بم اعلام شد.

به گزارش عصر ایران، شرکت خودروسازان بم (از زیر مجموعه‌های کرمان موتور) اولین شرایط فروش محصول BAC X ۳ PRO را در سال جدید اعلام کرد. این محصول با توجه به ابعاد، مشخصات و قیمت می‌تواند به عنوان رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک ایران خودرو تلقی شود.

شرکت خودروسازان بم، خودرو BAC X ۳ PRO را با قیمت ۹۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به صورت اقساطی به فروش می‌رساند؛ که این عدد به قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک ایران خودرو در بازار بسیار نزدیک می‌باشد.

زمان ثبت نام این خودرو از ۲۹ فروردین تا ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در نمایندگی‌های مجاز شرکت خودروسازان بم اعلام شده است.

پیش پرداخت برای خرید خودرو باک ایکس۳ پرو مبلغ ۶۳۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شده است و دوره بازپرداخت اقساط بصورت ۱۸، ۲۴ و ۳۰ ماهه خواهد بود. مدل خودرو سال ۱۴۰۳ و سند این محصول تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی خواهد ماند.

زمان تحویل خودرو باک X ۳ پرو، ۹۰ روز کاری اعلام شده است و در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک، قرمز، آبی زنگاری و قهوه‌ای متالیک به فروش خواهد رسید.

جدول فروش به شرح زیر است:

مشخصات و امکانات BAC X ۳ PRO

خودرو BAC X ۳ PRO یک کراس اوور کامپکت با ظاهری جذاب، کم مصرف و با امکانات رفاهی مناسب است که از سال جاری در خط تولید شرکت خودروسازان بم مونتاژ می‌شود. با توجه به تقاضای بالا برای خرید خودرو در این سگمنت، قطعا عرضه این محصول می‌تواند برگ برنده‌ای برای خودروسازان بم و کرمان خودرو باشد.

خودرو باک X ۳ پرو از یک موتور به حجم ۱۴۹۸ سی. سی با حداکثر قدرت ۱۰۲ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۴۲ نیوتن بر متر برخوردار است. این خودرو ۴ سیلندر مجهز به گیربکس سی وی تی بود و سیستم ترمز جلو و عقب آن دیسکی است.

خودرو بی‌ای سی X ۳ از سیستم پایداری ABS، EBD، ESC، TCS، HHC، VDC و EBA بهره می‌برد و حجم صندوق عقب در این محصول ۴۰۰ لیتر اعلام شده است. حجم باک سوخت خودرو مورد اشاره ۴۵ لیتر می‌باشد و سایز تایر رینگ آلومینویم ۱۶ اینچ است.

این خودرو که از نیروی محرکه محور جلو بهره می‌برد سه حالت رانندگی اکو، اسپرت و کامفورت را پشتیبانی می‌کند و طول، عرض و ارتفاع باک X ۳ پرو به ترتیب ۴۰۰۵، ۱۷۶۰ و ۱۵۷۵ میلیمتر است.

سیستم تعلیق جلو مستقل مک فرسون و سیستم تعلیق عقب میله پیچشی نیمه مستقل است و خودرو بی‌ای سی X ۳ استاندارد آلایندگی یورو ۵ را پاس می‌کند.

از جمله امکانات رفاهی BAC X ۳ پرو، می‌توان به آیینه‌های جانبی با قابلیت تنظیم برقی، گرمکن و راهنما، ریل سقفی، سانروف با قابلیت تشخیص مانع، شیشه‌های جلو و عقب برقی تک لمسی با قابلیت تشخیص مانع + power windows، گرمکن شیشه عقب + برف پاک کن، سیستم فرمان برقی با قابلیت تنظیم ارتفاع، کروز کنترل، روکش صندلی چرمی تک رنگ، صندلی راننده با قابلیت تنظیم ۶ حالت دستی، صندلی جلو با قابلیت ۴ حالت دستی، قابلیت تاشوندگی صندلی‌های ردیف عقب، آفتاب گیر راننده و سرنشین همراه با آینه، کنسول مرکزی به همراه جا لیوانی، قفل مرکزی، قفل اتوماتیک درب‌ها حساس به سرعت، استارت دکمه‌ای + ورود بدون کلید، ریموت هوشمند، سیستم پایش فشار باد تایر (TPMS)، تهویه مطبوع برقی و هشدار سرعت بالا اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب شاگردان نویدکیا!
  • اتفاق جالب در رفسنجان: واریز مستقیم پول از کارخانه مس به حساب بازیکنان!
  • بررسی کامل تلوزیون های شیائومی
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • با «فیلتر‌های گپ» پیام‌های واتساپ را سریع‌تر پیدا کنید
  • فیلم‌های ماندگار کانون پرورش تماشایی شد/ «پریسان» به پرتغال رفت
  • وایبر از تلگرام و واتساپ سبقت گرفت!
  • راهنمای ماشینکاری فولاد CK45: نکات کلیدی کار با فولاد CK45
  • کدام قالیشویی تهران را انتخاب کنم؟
  • (تصویر) این موشک ایرانی سامانه ضد موشک اسراییل را درهم می‌شکند!