Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اداره توزیع برق شهرستان بویین زهرا گفت: برای کاهش افت شبکه 18 پروژه نوسازی شبکه با 35 میلیارد ریال اعتبار در مناطق شهری و روستایی این شهرستان اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ رامین جباری فرد در خصوص نوسازی شبکه فرسوده برق در شهرستان بویین زهرا اظهارداشت: در این شهرستان 56 هزار و 500 مشترک داریم که 52 درصد آن تعرفه کشاورزی است و مابقی صنعت ، خانگی و خدمات محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جباری فرد تصریح کرد: تعداد مشترکان صنعتی شهرستان بویین زهرا 520 مشترک است و در پیک تابستان امسال با همکاری صنایع و سایر شهروندان وضعیت مصرف را مدیریت کردیم تا خاموشی های بیشتری اعمال نشود و در سایر موارد هم بر اساس جدول زمان بندی شده پیش رفتیم.

مدیر اداره توزیع نیروی برق شهرستان بویین زهرا یادآورشد: در این منطقه 118 روستا و 5 شهر با جمعیتی بالغ بر 125 هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت است و ما نیز مانند سایر مناطق کشور به دلیل مصرف بی رویه و کمبود تولید با چالش تامین انرژی مواجه بودیم که با اعمال خاموشی زمان بندی شده وضعیت مدیریت شده است.

نوسازی شبکه فرسوده در بویین زهرا

وی اضافه کرد: معمولا همه ساله نوسازی و اصلاحات شبکه فرسوده برق در مناطق شهری و روستایی صورت می گیرد که حدود 4 میلیارد تومان اعتبار برای آن پیش بینی شده است.

جباری فرد گفت: طول شبکه برق فشار متوسط در شهرستان بویین زهرا حدود 1900 کیلومتر است که یک سوم مجموعه شبکه استان را تشکیل می دهد.

وی اظهارداشت: طرح جایگزینی سیستم خود نگهدار با سیستم فرسوده شبکه از کارهای مهمی است که در دستور کار قرار دارد که تلاش می کنیم در نیمه اول امسال آن را عملیاتی کنیم.

جباری فرد تصریح کرد: در حال حاضر 18 پروژه نوسازی شبکه تعریف شده که بیش از 3.5 میلیارد تومان هزینه دارد و تلاش می کنیم آن را در شهرها و روستاها اجرا کنیم.

وی گفت: با اجرای طرح نوسازی شبکه ضمن شناسایی انشعابات غیر مجاز و کاهش تلفات و افت شبکه، از خاموشی های غیر منتظره نیز جلوگیری می شود.

13.5 میلیارد تومان مطالبات از مشترکان خانگی و دولتی

مدیر اداره توزیع برق شهرستان بویین زهرا یادآورشد: در حال حاضر میزان مطالبات شرکت از مشترکان خانگی و دولتی باغ بر 13.5 میلیارد تومان است که در صورت پرداخت آن اجرای طرح های نوسازی شتاب می گیرد.

راه اندازی میز خدمت در نماز جمعه با حضور مدیرعامل شرکت

جباری فرد در ادامه از برپایی میز خدمت در محل نماز جمعه بویین زهرا خبر داد و یادآورشد: روز گذشته به مناسبت سالگرد اقامه نماز جمعه، با دعوت دکتر عباسپور نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی و با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با برپایی میز خدمت در مسجد جامع به درخواست های مردمی هم رسیدگی شد.

وی افزود: این میز از ساعت 10 صبح تا 13 برپا شد و به درخواست های مردمی شامل تامین روشنایی معابر،  انشعاب و بخشودگی بدهی، جابجایی تیرهای برق از سوی دهیاران، تقاضای برق جدید و موارد دیگر رسیدگی شد.

مدیر اداره توزیع نیروی برق شهرستان بویین زهرا اظهارداشت: رویکرد شرکت تکریم ارباب رجوع و رسیدگی سریع به درخواست های آنهاست به همین دلیل در محل اداره همه روزه از ساعت 7 صبح در خدمت مراجعان هستیم و به همه مطالبات قانونی آنها رسیدگی می کنیم.

وی بیان کرد: البته گاهی اوقات شهروندان تصور می کنند پیگیری درخواستها از سوی نمایندگان یا سایر مدیران موجب تسریع در کارها می شود که ما هم وظیفه خود می دانیم به همه موارد توجه کرده و رسیدگی کنیم البته در برخی مواقع منع قانونی داریم مثلا برخی درخواست تامین روشنایی معابر ررا دارند که در حال حاضر مصوب شده این روشنایی ها یک در میان شود تا مصرف مدیریت شود در غیر این صورت رویکرد ما حل مشکلات مردم است.

مشترکان برق در بویین زهرا در مصرف صرفه جویی کنند

وی در ادامه از همه مشترکان برق در شهرستان بویین زهرا خواست ضمن ادامه همکاری با شرکت توزیع نیروی برق این شهرستان ضمن کمک به تامین انرژی پایدار زمینه کاهش خاموشی در پیک تابستان را مهیا کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: توزیع نیروی برق قزوین برق شهرستان بویین زهرا شهرستان بویین زهرا میلیارد تومان نوسازی شبکه مدیر اداره جباری فرد نیروی برق 5 میلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۵۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است

سعید مهرآمیز اظهار داشت: یکی از پروژه ها در حال اخذ پیمانکار و شروع به کار است که طی این پروژه نیمی از کوچه های شهرک جهاد تحت پوشش قرار می‌گیرند.

 وی افزود: پروژه دیگر روشنایی معابر این منطقه در حال تامین اعتبار است که سایر بخش‌های باقیمانده را پوشش خواهد داد. 

مدیر امور برق ناحیه ۲ شهر زاهدان تصریح کرد: برداشت طرح، ۶ بلوار اصلی شهرک جهاد نیز که فاقد روشنایی معابر بودند صادر و به مرحله اجرا رسیده است که نیازمند انجام تعهد ۵۰ درصدی توسط سازمان شهرداری، جهت اجرا است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • اجرای ۱۸ پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • تنش‌های آبی در دیلم رفع شود
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • نوسازی ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور
  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد