Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@02:00:01 GMT

رسانه سعودی: تراکتور ترس را به جان النصر انداخت+عکس

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۵۶۹۰

رسانه سعودی: تراکتور ترس را به جان النصر انداخت+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال تراکتور شب گذشته در آخرین بازی فصل خود در لیگ برتر کشورمان به مصاف سایپا رفت و با نتیجه پرگل 5 بر یک به پیروزی رسید.

این پیروزی تراکتوری ها در رسانه سعودی بازتاب داشت و سایت «سعودی اسپورت» به این موضوع این طور پرداخت و نوشت: تراکتور ایران ترس را بر جان النصر قبل از دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ایرانی در آخرین بازی خود در لیگ ایران با قدرت سایبا را با نتیجه 5 بر یک شکست داد.

دیدار تراکتور با النصر قرار است در تاریخ 23 شهریور در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا تراکتور النصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۵۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از شکست ۴ بر یک تیم فوتبال تراکتور برابر ذوب آهن و به درخواست «پاکو خمز» قرارداد این مربی با باشگاه تراکتور فسخ شد و تا به امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت، هنوز تکلیف هدایت تراکتوری‌ها مشخص نشده و محمد نصرتی به عنوان مربی موقت هدایت سرخ‌پوشان تبریزی را عهده دار است.

در همین خصوص باشگاه تراکتور در رسانه خود اعلام کرد: مذاکرات باشگاه تراکتور برای معرفی سرمربی جدید تیم با چند گزینه پُرافتخار در حال پیگیری و رفع برخی موانع موجود بوده و اسامی مطرح شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها، جز گزینه‌های مدنظر باشگاه نیستند.

کد خبر 6085179

دیگر خبرها

  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • تمسخر گسترده الهلال: حریف ده نفره نشود، نمی‌توانید!
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال
  • پیروزی تراکتور مقابل سپاهان با هتریک «محمد صادق سلیمی»
  • باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم