Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دو باشگاه مس رفسنجان و نساجی مازندران باید برای تعویض زمینهای چمن خود اقدام کنند .

سازمان لیگ فدراسیون فوتبال تأکید دارد چمن همه استادیوم‌ها در فصل جدید رقابت‌ها باید طبیعی باشد و بر خلاف فصل جاری و فصل‌های قبل به استادیوم‌های دارای چمن مصنوعی اجازه میزبانی داده نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران می‌گوید:

ما روز چهارشنبه هفته گذشته نامه‌ای را به مدیریت باشگاه نساجی و هیات فوتبال مازندران ارسال کردیم که در آن عنوان شد چمن مصنوعی مورد تایید سازمان لیگ نیست و باید برای تعویض چمن و تبدیل آن به چمن طبیعی اقدام شود.

سهیل مهدی با تأکید بر این که اولویت سازمان لیگ و کمیته برگزاری مسابقات در لیگ برتر چمن طبیعی است، در ادامه می‌گوید:

تا کنون با باشگاه نساجی برای حفظ میزبانی همکاری کردیم. قرار بود در مقابل این مساعدت برای تعویض چمن مصنوعی اقدام شود، اما اقدامی که انتظار می‌رفت انجام شود را شاهد نیستیم.

مهدی با بیان این که نمی‌توانیم در رعایت استانداردهای میزبانی بین باشگاه‌ها تبعیض قائل شویم، می‌گوید:

از دو سه باشگاه لیگ برتری دیگر نیز درخواست داشتیم که در استادیوم خانگی‌شان چمن مصنوعی داشته باشند، اما نپذیرفتیم و نمی‌توانیم در این تصمیم‌گیری دوگانگی داشته باشیم. به تمام تیم‌های لیگ برتری تأکید شده باید برای فصل آینده چمن طبیعی داشته باشند و نساجی هم از این قاعده مستثنی نیست.

چمن مصنوعی به جای چمن مصنوعی

اما معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران از قطعی بودن تعویض چمن مصنوعی استادیوم وطنی تا پیش از آغاز لیگ بیست‌ویکم خبر می‌دهد و می‌گوید:

برآورد هزینه برای اجرای چمن جدید در استادیوم وطنی انجام شد و با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و استانداری مازندران نیز برای تأمین این اعتبار مکاتبه کردیم. رقم درخواستی ما برای اجرای این پروژه شامل زیرسازی و خرید و نصب چمن جدید ۶۰ میلیارد ریال است که با تخصیص آن حتما چمن استادیوم وطنی تا پیش از آغاز فصل بعدی رقابت‌های لیگ برتر انجام می‌شود.

معاون توسعه و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران درباره چرایی انتخاب چمن مصنوعی و انجام نشدن چمن طبیعی در استادیوم وطنی اظهار می‌کند :

نمی‌توانیم بگوییم که به طور صد در صدی امکان اجرای چمن طبیعی و نگهداری آن در استادیوم وطنی وجود ندارد ، اما نگهداری چمن طبیعی در مازندران به دلیل قارچی شدن چمن بسیار سخت است و باید سالانه اعتبار قابل توجهی به نگهداری چمن طبیعی اختصاص داده شود. به همین دلیل تصمیم بر این شد که چمن مصنوعی با کیفیت بالا و مورد تایید فیفا و یوفا اجرا شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر سهیل مهدی لیگ برتر استادیوم وطنی چمن مصنوعی سازمان لیگ چمن طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۵۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست‌وپنجمین استاندار مازندران معارفه شد

یوسف نوری طی حکمی از سوی وزیر کشور ظهر امروز به عنوان بیست‌وپنجمین استاندار مازندران معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، امروز_سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ با حضور احمد وحیدی، مراسم تکریم و معارفه بیست‌وپنجمین استاندار مازندران برگزار و طی حکمی یوسف نوری استاندار جدید مازندران شد و با اهدای لوحی از زحمات دو سال‌واندی سیدمحمود حسینی‌پور استاندار سابق تجلیل به عمل شد.

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار سابق مازندران در این مراسم با بیان اینکه مازندران رتبه خوبی را در حفاظت از ارزش‌های اسلامی کسب کرده است، اظهار کرد: این استان در المپیادها و عرصه‌های ورزشی جایگاه خوبی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه مزیت نیروهای انسانی بر دیگر مزیت‌ها این استان است که ارجحیت دارد، افزود: هر آنچه در این دو سال‌واندی دولت سیزدهم اتفاق افتاد، طی دستوری انجام شد تا بسیاری از گره‌ها باز شود.

رئیس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور با بیان اینکه هر چه داریم و نداریم از این مردم است، گفت: با توجه به دستور رئیس‌جمهور برنامه‌ریزی بر ایجاد امنیت بر سرمایه‌گذاری کشور است تا مبارزه با فساد بستر سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران را فراهم کنیم.

حسینی‌پور ادامه داد: آنچه که در مجموعه مازندران انجام شد به پشتیبانی و حمایت و رضایت‌مندی مردم بوده است.

وی عنوان کرد: استاندار جدید، مازندران را مرکز دیپلماسی کشور معرفی کرد و این موضوع بهترین انتخاب برای این استان بوده و آنچه مهم است آینده مازندران و تعالی آن است.

استاندار سابق مازندران خاطرنشان کرد: تاکنون اگر موفقتی نصیب استان مازندران شد، به‌خاطر همکاری همه مدیران بود و هر چه نقصی بود، به‌خاطر عملکرد من بود.

به گزارش ایمنا، سیدمحمود حسینی‌پور طی حکمی از سوی معاون اول رئیس جمهور به عنوان رئیس ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور منصوب شد.

کد خبر 747223

دیگر خبرها

  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • بیست‌وپنجمین استاندار مازندران معارفه شد
  • افزایش آمار حمله قاچاقچیان به نیروهای جنگلبانی/ تعداد نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی 14 درصد استانداردهای جهانی است! سازمان منابع طبیعی در دفاع از نیروهای خود ناتوان است
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال +تصویر
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • ارسال نامه سازمان خصوصی‌سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • این گیاه یک جایگزین سالم برای قند مصنوعی
  • توانایی پیش‌بینی بلایای طبیعی توسط Bellwether، هوش مصنوعی آلفابت،