Web Analytics Made Easy - Statcounter

با انجام مراسم قرعه‌کشی اوزان ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۰، دو نماینده ایران رقبای خود را شناختند.

به گزارش ایمنا، مراسم قرعه کشی اوزان ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۰ توکیو برگزار شد و علیرضا نجاتی و امین میرزازاده دو نماینده ایران در روز نخست این رقابت‌ها رقبای خود را شناختند.

بر این اساس علیرضا نجاتی در وزن ۶۰ کیلوگرم، در دور نخست به مصاف آرمن ملیکیان دارنده مدال طلای امیدهای جهان ۲۰۱۹ از ارمنستان می‌رود و در صورت برتری در یک چهارم نهایی مقابل برنده مبارزه لنور تمیروف دارنده مدال برنز جهان ۲۰۱۸ از اوکراین و المرات تاسمرادوف دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ و یک نقره و ۲ برنز جهان از ازبکستان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنچیرو فومیتا دارنده ۲ طلای جهان از ژاپن نیز در سمت گروه نجاتی قرار دارد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، امین میرزازاده در دو نخست مقابل کیم مینسئوک از کره جنوبی مبارزه می‌کند و در صورت برتری در یک چهارم نهایی مقابل برنده آلین سیوراریو از رومانی و میخان لوپز، دارنده ۳ طلای المپیک و ۵ طلای جهان از کوبا به روی تشک می‌رود.

منبع: ایسنا

کد خبر 510961

منبع: ایمنا

کلیدواژه: علیرضا نجاتی کشتی کشتی فرنگی فدراسیون کشتی تیم ملی کشتی فرنگی المپیک المپیک توکیو المپیک 2020 المپیک 2021 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ۱۳۰ کیلوگرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛محمدعلی گرایی که مدت‌ها دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی در وزن ۷۷ کیلوگرم را در اختیار داشت، پس از مدت‌ها با تصمیم کادرفنی از این وزن المپیکی کنار گذاشته شد و نهایتاً این شانس را دارد که در وزن ۸۲ کیلوگرم، در مسابقات جهانی احتمالی ۲۰۲۴ کشتی بگیرد.

به گزارش فرهیختگان، گرایی که او را شاهین کشتی فرنگی و کاپیتان تیم ملی می‌دانند اما با فن «سنجاب پرنده» در المپیک ۲۰۲۰ توکیو در خاطره‌ها مانده است. بهترین مقام گرایی بزرگ‌تر در این سال‌ها، سومی جهان بوده و شکست در رده‌بندی المپیک که از همین رو شاید او را برای شناسایی بهتر «برادر محمدرضا گرایی» بدانند.

پس از ماجرای پرتاب بطری آب در جریان مبارزه برادر کوچک‌ترش، محمدعلی عملاً به کنار رفت و پس از بخشش محرومیت هم نتوانست وفق مراد کادر فنی پیش برود؛ تا جایی که اکنون بهای آن بطری را با از دست دادن دومین المپیک متوالی زندگی‌اش، از دست بدهد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898700

دیگر خبرها

  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲ اردیبهشت