Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

در آستانه نزدیک شدن به مراسم تحلیف رئیس جمهور و تشکیل دولت سیزدهم، گمانه زنی در مورد اعضای کابینه سید ابراهیم رئیسی نیز افزایش یافته است.

به گزارش تین نیوز، هفته گذشته فهرستی 9 نفره از نام افرادی که در محافل خصوصی  برای تصدی وزارت راه و شهرسازی دولت سیزدهم مطرح شده است به دست مان رسید که منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون شنیده شده به این فهرست 9 نفره، نام افراد دیگری نیز اضافه شده که از سوی تشکل های سیاسی و صنفی به عنوان وزرای پیشنهادی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی یا وزارت حمل و نقل به سید ابراهیم رئیسی پیشنهاد شده اند.

بیشتر بخوانید: 9 گزینه مطرح برای تصدی وزارت راه و شهرسازی دولت سیزدهم گزینه‌ های مد نظر رئیس دولت سیزدهم برای وزارت راه و شهرسازی

مقداد همتی نماینده تام الاختیار علی نیکزاد در مسکن مهر، علیرضا جاوید معاون سابق فنی-عمرانی شهرداری تهران،‌ سید علی لطفی زاده معاون سابق وزیر راه و شهرسازی و شهریار افندی زاده استاد تمام رشته حمل‌ و نقل و ترافیک و معاون سابق وزیر راه و رئیس سابق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افرادی هستند که  نام آنان به فهرست قبلی که به عنوان کاندیداهای احتمالی وزارت راه و شهرسازی در شبکه های اجتماعی و محافل خصوصی و غیررسمی (به ترتیب حروف الفبا) مطرح شده، اضافه شده اند.

فهرست 9 نفره قبلی به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر بوده است:

1- محمد اسلامی

2 عبدالله عبدالهی

3-محمد علی آبادی

4- پرویز فتاح

5- رستم قاسمی

6- حسین کنعانی مقدم

7- سعید محمد

8- صالح نژاد امری

9- محسن نظر پور

البته نباید از نظر دور داشت که آن چه در محافل خصوصی و یا شبکه های اجتماعی به عنوان نام اعضای کابینه دولت سیزدهم یاد می شود چیزی جز حدس و گمان نیست و برای مشخص شدن نام وزرا به خصوص وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم، هنوز باید منتظر ماند.

قابل ذکر است که بر اساس اظهارات  ابراهیم رضایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس،  مراسم تحلیف رئیس جمهور نیز ساعت ۱۷ روز پنجشنبه ۱۴ مرداد، در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در این زمینه همچنین گفت: تعداد زیادی از مقامات داخلی هم قرار است در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور سیزدهم حضور یابند اما به دلیل شرایط کرونایی قطعا محدودیت‌هایی در تعداد مهمانان مراسم تحلیف رئیسی وجود خواهد داشت.

قابل ذکر است با توجه به اهمیت و نقش  برجسته وزیر راه و شهرسازی در اعضای دولت، تین نیوز از کارشناسان حمل و نقل درخواست می کند، اگر فردی را مناسب تصدی وزارت راه و شهرسازی می دانند، اسامی افراد مورد نظر خود به همراه ویژگی های تخصصی وی در زیر همین پست درج کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی تین وزارت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی مد علی نیکزاد مسکن معاون وزیر راه و شهرسازی حمل و نقل راه و شهرسازی شبکه های اجتماعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی رئیس جمهور مجلس شورای اسلامی مجلس شورای حمل و نقل سید ابراهیم رئیسی وزرای پیشنهادی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ دولت سیزدهم اعضای کابینه دولت سیزدهم تصدی وزارت راه و شهرسازی مراسم تحلیف رئیس دولت سیزدهم وزیر راه حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۵۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جمع‌بندی احتمالی کمیسیون اجتماعی؛ توافق برای تعطیلی شنبه‌ها

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: به نظر می‌رسد که آخرین جمع‌بندی کمیسیون و امضایی که دوستان کردند بر مبنای تعطیلات روز شنبه است و احتمالا گزارش کمیسیون به عنوان تعطیلات روز شنبه به هیات و برای صحن ارسال خواهد شد.

به گزارش ایلنا، علی‌اصغر عنابستانی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، درخصوص آخرین تصمیمات پیرامون لایحه اصلاح قانون خدمات کشوری که به طرح تعطیلات ۲ روزه آخر هفته مشهور است، گفت: کمیسیون در حال بررسی است، بنده از بحث استفتاء و استعلام اطلاع ندارم، اما کمیسیون اجتماعی به عنوان کمیسیون تخصصی در حال بررسی است و یک جلسه هم با اتاق بازرگانی و بخش خصوصی برگزار شد و نظرات مختلف شنیده شد.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد که آخرین جمع بندی کمیسیون و امضایی که دوستان کردند بر مبنای تعطیلات روز شنبه است و احتمالا گزارش کمیسیون به عنوان تعطیلات روز شنبه به هیات و برای صحن ارسال خواهد شد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که «در صورت تصویب این لایحه و اجرای آن، آیا کارگران و بخش خصوصی هم مشمول آن خواهند شد؟»، عنوان کرد: ببینید ما براساس لایحه دولت درحال اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری هستیم وقتی این قانون را اصلاح می‌کنیم یعنی داریم روی ساختار دولت صحبت می‌کنیم؛ البته در دولت ما نظام کارگری هم داریم، یعنی بخشی از کارگرها، کارمندان دولت هستند که قرارداد کارگری دارند، این دسته از کارگران در این مساله جزو دولت محسوب می‌شوند.

وی افزود:، اما قاعده اش این است که وقتی دولت در یک روز مشخصی تعطیل می‌شود، بخش خصوصی هم خودش را وفق می‌دهد و تعطیلی اعمال خواهد شد.

عنابستانی در پاسخ به این سوال که «بانک‌ها از اجرای قانون مستثنی خواهند شد؟»، تصریح کرد: در متن لایحه‌ای که در کمیسیون مصوب شده دستگاه‌های امدادرسان که ضرورت دارد خدمات ارایه دهند فعال هستند که می‌تواند بخشی از شعب منتخب بانک‌ها هم جزو این‌ها باشد. ما در متن آوردیم که دستگاه‌های امدادرسان که فعالیت‌شان ضروری است مثل آتش نشانی و اورژانس و شعب منتخب بانک‌ها هم می‌توانند مشمول این متن باشند.

وی در رابطه با این سوال که «آیا ساعت کاری بانک‌ها ۴۰ ساعته می‌شود یا بیشتر؟»، تاکید کرد: وقتی قانون اصلاح شود دیگر نظام اداری ۴۰ ساعت کار در هفته می‌شود و آن وقت اگر کسی بیش از این یعنی در روز تعطیل شده (شنبه یا پنجشنبه) کار کند باید اضافه کار و حق شیفت و این موارد را به نیروی خود بپردازد و ساعت برای همه ۴۰ ساعت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم اماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • آخرین جمع‌بندی احتمالی کمیسیون اجتماعی؛ توافق برای تعطیلی شنبه‌ها
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • از موافقت با تشکیل سازمان سپند تا حضور وزرای دولت در کمیسیون‌های مجلس
  • اضافه شدن ۱۳ فیلم دیگر به بخش‌های مختلف جشنواره کن
  • جابجایی «حلقه اول» یاران رئیسی از پُستی به پُست دیگر /اصلاح کابینه، شاید وقتی دیگر! +جدول
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی