Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، ارسلان کاظمی بازیکن تیم ملی کشورمان در نشست خبری پس از بازی با فرانسه در المپیک توکیو اظهار داشت: درباره سوالی که پرسیدید و به سطح اختلاف ایران با تیم‌های هم گروه اشاره کردید مسائل زیادی وجود دارد که خیلی‌ها اطلاعی درباره آن ندارند و من هم نیاز نمی‌بینم درباره تمام مسائل صحبت کنم، اما چند نکته را باید عرض کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در ایران فقط یک سالن استاندارد بسکتبال داریم که ۲۰ سال است همین یک سالن در اختیار بسکتبال ایران قرار دارد و ظرفیتش ۲۵۰۰ نفر است و غیر از این، تیم بسکتبال ما امکانات دیگری نداشته و با این شرایط خیلی سخت است در برابر رقبایی بازی کنیم که چنین امکانات و سالن‌هایی دارند که ما در آن مشغول به بازی هستیم.

کاظمی افزود: حتی بازی کردن در چنین شرایط و فضایی به چند بازی نیاز دارد تا با بتوانیم با جو حاکم بر آن آشنا شویم. ما بخاطر مسائل اقتصادی جامعه و تحریم‌هایی که در آن قرار داریم امکان انجام بازی‌های تدارکاتی خوبی را نداشتیم و پیش از المپیک تنها ۳ بازی با ژاپن و ۲ بازی با اسپانیا انجام دادیم که نسبت به تیم‌هایی که بیش از ۱۰ بازی تدارکاتی خوب داشته‌اند خیلی کم است.

وی اضافه کرد: حتی ما برای انجام این بازی‌های تدارکاتی و بازی‌های المپیک در عرض یک ماه در ۵ منطقه زمانی مختلف بوده‌ایم که این موضوع، کار را برای بازیکنان ما سخت می‌کرد. نمی‌خواهم بهانه بیاورم، ما باید بیشتر تلاش و کار کنیم اما محدودیت‌ها، تحریم‌ها و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه باعث ایجاد این اختلاف می‌شود و شرایط ما قابل مقایسه با شرایط سایر تیم‌ها نیست.

بازیکن تیم ملی کشورمان عنوان کرد: حتی در سال ۲۰۰۸ و جهت آماده سازی برای المپیک پکن ما در آمریکا اردو داشتیم و در لیگ تابستانی NBA چند بازی تدارکاتی انجام دادیم که شرایط بهتری را برای تیم ما بوجود آورده بود. ولی امسال به رغم تمام تلاش‌های مسئولین که نهایت تلاش خودشان را برای آماده سازی تیم انجام دادند و از تمام ظرفیت‌ها استفاده کردند شرایط ایده آلی برای حضور در مسابقات از نظر بازی‌های تدارکاتی نداشتیم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۵۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم

قهرمان تکواندوی بانوان کشورمان: تندیسی که کسب کردم را کنار مدال های خودم میگذارم و هر روز به مردم کشورم افتخار میکنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، ناهید کیانی، تکواندوکار ملی‌پوش ایران پس از  کسب بانوی ورزش ایران، اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم از کسب این عنوان و این ارزشمندترین عنوانی است که در کل دوران ورزشم کسب کردم و این لحظه با لحظه کسب مدال جهان برابری می‌کند چرا که توسط مردم انتخاب شدم.

کیانی ادامه داد:

دیگر خبرها

  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟