Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال تراکتور شب گذشته در آخرین بازی فصل خود در لیگ برتر کشورمان به مصاف سایپا رفت و با نتیجه پرگل ۵ بر یک به پیروزی رسید.

این پیروزی تراکتوری ها در رسانه سعودی بازتاب داشت و سایت «سعودی اسپورت» به این موضوع این طور پرداخت و نوشت: تراکتور ایران ترس را بر جان النصر قبل از دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ایرانی در آخرین بازی خود در لیگ ایران با قدرت سایبا را با نتیجه ۵ بر یک شکست داد.

دیدار تراکتور با النصر قرار است در تاریخ ۲۳ شهریور در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است

به گزارش "ورزش سه"، هرنان کرسپو در کنفرانس مطبوعاتی پس از این مسابقه گفت: ما از نتیجه خیلی خوشحالیم اما می‌دانیم که بازی برگشت در پیش است و با حریف قدرتمندی روبه‌رو هستیم که بازیکنان بزرگی دارد. ماموریت ما هنوز تمام نشده اما با این حال خوشحالم که بازیکنان ما، با این پیروزی باعث شادی هواداران شدند. من به عملکردی که بازیکنانم در بازی رفت ارائه کردند، افتخار می‌کنم.

سرمربی آرژانتینی افزود: جو لیگ قهرمانان آسیا با سایر تورنمنت‌ها متفاوت است اما ما بازیکنان خوبی داریم که در مسابقات لیگ قهرمانان راحت بازی می‌کنند. البته کاملا می‌دانیم که با وجود پیروزی 4-2 در بازی رفت، هنوز صعودمان قطعی نشده و بازی برگشت در ریاض باقی مانده است. همه باید برای بازی بعدی آماده شوند.

کرسپو که در دوره حضورش در الدحیل با نتیجه 7-0 مقابل الهلال شکست خورده بود، در واکنش به اینکه امشب آن شکست را جبران کرد، گفت: مهم‌ترین چیز در بازی فوتبال این است که تیم رقابتی باشد، چون در فوتبال باید برای ساختن یک شب بزرگ آماده باشید.

دیگر خبرها

  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس
  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس/ تراکتور پس از تغییرات
  • پیروزی نزدیک سپاهان و گل کاشتن فرازبام
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • آرسنالی‌ها از سفر به مونیخ می‌ترسند!
  • دورتموند ۴ (۵) - (۴) ۲ اتلتیکو مادرید/ دیوار زرد روی سر سیمئونه آوار شد+ فیلم
  • «خمز» با تیم فوتبال تراکتور چه کرد؟/ ناکام برابر تیم‌های بزرگ