Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، سهراب نظری درباره برداشت دیم بذری از مزارع کشاورزی این واحد دانشگاهی گفت: به‌منظور تحقق سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی در جهت افزایش درآمدهای غیرشهریه‌ای، ۱۵ هکتار از زمین‌های زراعی مزرعه آموزشی و تحقیقاتی این واحد دانشگاهی زیر کشت گندم دیم رفت و بیش از۲۰ تن گندم برداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نظری بیان کرد: علاوه بر کاشت گندم، بیش از ۱۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید زیر کشت لوبیا بوده که در زمان سر رسید برداشت خواهد شد. 

وی خاطرنشان کرد: گندم ازنظر میزان تولید و سطح زیر کشت مهم‌ترین محصول کشاورزی ایران در مناطق مختلف کشور است و ازنظر اقتصادی و تأمین غذای اصلی مردم اهمیت فراوانی دارد. امیدواریم بتوانیم با تکیه بر توان کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید در زمینه تولید منابع درآمدی غیر از شهریه دانشجویی گام‌های مؤثری برداریم.

انتهای پیام/

ملیحه آدینه کد خبر: 1105007 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی شیراز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی شیراز دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۵۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت بیش از ۲۳ هزار گندم در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: برداشت محصول گندم در استان از مزارع شهرستان هندیجان آغاز شده است و در روز‌های آینده برداشت در شهرهای  شادگان و بندر ماهشهر شروع خواهد شد و به ترتیب در سایر شهر‌های استان ادامه پیدا می‌کند.

امید جهان نژادیان افزود: تاکنون بیش از ۲۳ هزار تن گندم از مزارع استان خوزستان به صورت تضمینی  خریداری شده است.

وی با اشاره به قیمت مصوب خرید تضمینی گندم بیان کرد: در سال جاری به ازای هر کیلو گندم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم گندم دروم ۱۸ هزار تومان از کشاورزان خریداری می‌شود.

۱۰۳ مرکز در استان خوزستان گندم کشاورزان را خریداری می‌کنند.

استان خوزستان ۲۰ درصد گندم استان را تولید می‌کند.

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گندم از مزارع عنبرآباد
  • پیش بینی برداشت ۲۳۰ هزار تن گندم از مزارع دهلران
  • برداشت بیش از ۵۰ هزار تن گندم از مزارع خوزستان
  • امسال بیش از یک میلیون تن گندم از مزارع گلستان برداشت می شود
  • برداشت گندم از مزارع استان بوشهر
  • برداشت گندم از مزارع خرمشهر آغاز شد
  • آغاز برداشت خوشه های گندم در آبادان
  • آغاز برداشت گندم در آبادان
  • برداشت بیش از ۲۳ هزار گندم در خوزستان
  • آغاز برداشت گندم از سطح بیش از ۱۳۰۰ هکتار مزارع در عنبرآباد