Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت عملکرد خوبی مقابل تیم سپاهان نداشتند.

صادق ورمزیار، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست ۲ بر یک آبی‌پوشان پایتخت مقابل سپاهان درهفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوبی نبود. این بازی از نظر بار فنی، نکات خوبی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان توانست از موقعیت‌های خود استفاده کند. استقلال همچنان در بخش دفاع و در خط هافبک مشکلاتی دارد.

او ادامه داد: سپاهان از عرض زمین استقلال به خوبی استفاده کرد و توانست با این حرکت موقعیت‌های خوبی بسازد و به گل برسد. این ضعف استقلال در این مساله باید هر چه سریع‌تر برطرف شود. به نظر من مرادمند،‌ دانشگر و یزدانی عملکرد مطلوبی نداشتند.

ورمزیار درباره دلایل شکست استقلال و نقاط ضعف این تیم در بازی مقابل سپاهان گفت: در بازی استقلال مقابل سپاهان، آبی‌ها چیزی برای گفتن نداشتند. من فکر می‌کنم بازیکنان ما خیلی از آن‌ها انگیزه لازم را برای بازی با سپاهان نداشتند و نتوانستند هماهنگی لازم را در این بازی به دست آوردند. بازیکنان کناری ما روز خوبی را در این مسابقه نداشتند و مجموع این شرایط باعث شد استقلال نتواند روز خوبی را مقابل سپاهان داشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره بازی آینده آبی‌پوشان پایتخت مقابل گل‌گهر سیرجان در نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: بازی بسیار سختی در انتظار استقلال است. با اینکه شاید گل‌گهر تیمی نباشد که بخواهد جلوی استقلال بایستد اما این تیم انگیزه خوبی مقابل آبی‌ها خواهد داشت. استقلال اگر نقاط ضعف خود را برطرف کند، روز بسیار سختی مقابل گل‌گهر سیرجان خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران تيم فوتبال سپاهان صادق ورمزیار مقابل سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۵۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین نیازمند روی دور کلین‌شیت!

به گزارش "ورزش سه"، نیما میرزازاد گلر تیم سپاهان در غیاب پیام نیازمند بازهم در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و چهارمین کلین‌شیت فصل خود را در لیگ برتر انجام داد.

میرزازاد مقابل گل‌گهر، تراکتور، نساجی و ذوب آهن توانست دروازه خود را بسته نگه‌دارد و فقط در بازی با صنعت نفت آبادان 2 گل دریافت کرده است.

او در بازی امروز با اعتماد به نفس بالایی به میدان رفت و در دربی حساس اصفهان توانست دروازه خود را بسته نگه دارد، او در این مسابقه واکنش‌های خوبی انجام داد و در خروج‌ها عملکرد خوبی داشت و محوطه جریمه سپاهان را امن کرده بود.

نیازمند در این مسابقه پیش از شروع بازی در کنار میرزازاد به تمرین پرداخت و شرایط خوبی پس از سپری کردن دوران مصدومیت دارد، با توجه به عملکردی که میرزازاد در بازی‌های اخیر داشته خط کشیدن روی اسم او برای مورایس سخت خواهد بود و باید دید رقابت گلرهای سپاهان به چه شکل پیش‌خواهد رفت.

شش حضور ثابت و دو بازی به‌عنوان جانشین بازی‌هایی است که گلر تیم سپاهان به میدان رفته است.

دیگر خبرها

  • دقیقی: داوران روز خوبی نداشتند/خیلی تند با بازیکنانم حرف زدم
  • مدیرعامل شمس آذر: مقابل استقلال اصلا روز خوبی نداشتیم/ بعید می‌دانم نکونام منظور خاصی داشته باشد+فیلم
  • ادموند بزیک: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است
  • آذرباد: این اتفاق را در عمرم ندیده‌ بودم!
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • جانشین نیازمند روی دور کلین‌شیت!
  • مدارک رد مشکل اسدی با مورایس (عکس)
  • بازی مقابل سپاهان باید مساوی می‌شد / باشگاه ذوب‌آهن باید قرارداد محمد ربیعی را تمدید کند
  • خوشحالی جوانان نپال از پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل