Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل‌الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به مهلت ۲ ماه پلیس راهور برای بهره‌مندی از شرایط ویژه ترخیص خودرو‌های توقیفی، گفت : این طرح از ۱۸ خردادماه آغاز شده و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مدت زمان اجرای آن ۶۰ روز و شامل خودرو‌هایی است که قبل از ۲۹ اسفند سال ۹۹ توقیف شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : مالکان خودرو‌های توقیف‌شده می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰ بدون تشریفات اداری اقدام به ترخیص خودروی خود با شرایط ویژه کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با شارره به توقیف بیش از یک‌هزار و ۹۰۰ خودرو در پاکینگ‌های استان، افزود: طرح ویژه ترخیص خودرو‌های توقیفی به منظور ساماندهی در این بخش و پیشگیری از ضرر و زیان اموال عمومی و انباشت خودرو‌های رسوبی و غیررسوبی در پارکینگ‌ها اجرایی شده است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی توقیف خودرو توقیف موتور سیکلت ترخیص خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۵۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس وظایف ذاتی و مأموریتی این شرکت و در راستای درخواست شهروندان برای جلوگیری از مزاحمت‌های شغلی و سد معبر سیار از جمله وانتی‌هایی که معمولا با حضورشان باعث انسداد خیابان‌ها و معابر می‌شوند. مسعود رنجبریان با بیان این مطلب تاکید کرد: «عوامل انضباط شهری در مناطق با مشارکت پلیس راهور به پاکسازی معابر و رفع سد معبر سیار که اقدام به پوشش پلاک خودرو یا پارک ممنوع، پارک دوبل و سوبل، اقدام می کنند.»

به گفته مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان با بیان اینکه جرایمی که پلیس راهور برای آنها در نظر می‌گیرد باعث نظم و انضباط بیشتری در سطح شهر خواهد شد. آن طور که رنجبریان عنوان کرده: «پس از تعطیلات نوروز ، ۲۶۲ مورد رفع سد معبر سیار با مشارکت یگان عملیات راهور تهران انجام شد و علاوه بر اعمال جرائم برای سد معبر کنندگان سیار ، ۳ دستگاه خودرو متخلف نیز توسط پلیس به پارکینگ منتقل شده است.»

درطرح‌ ساماندهی چرخی ها ۹۹ نفر از نیروهای اجرایی معبربان، ۲۸دستگاه خودرو و ۳۱ نفر از نیروهای یگان عملیات راهور تهران حضور دارند.

محور طرح ساماندهی مشاغل سیار منطقه ۲: حد فاصل بزرگراه محمدعلی جناح و میدان خبرنگار واقع در خیابان شهید گلاب(محله طرشت)، منطقه ۳: حدفاصل سیدخندان و مترو قلهک(محور شریعتی) منطقه ۷: نظام‌آباد و خیابان دماوند منطقه ۹ : چهل‌وپنج متری زرند منطقه ۱۰: خیابان امام خمینی(ره) منطقه ۱۱: خیابان وحدت اسلامی منطقه ۱۳: خیابان نیروی هوایی منطقه ۱۴ : خیابان شکوفه و درودیان منطقه ۱۵ :خیابان شهرزاد منطقه ۱۶ : خیابان بیست‌متری جوادیه منطقه ۱۷: بزرگراه نواب(شیخ محمدی) منطقه ۲۱ : بلوار تهرانسر حدفاصل خیابان شاهد و شهید رجایی کد خبر 846972 برچسب‌ها شهردارى تهران تهران دستفروش - دستفروشی - دستفروشان

دیگر خبرها

  • سردار رادان: پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • طرح نور در کنار ماموریت‌های دیگر پلیس ادامه خواهد داشت/ پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • وانتی ها و چرخی های تهران بخوانند ؛ شهربانان در کمین کسانی که سد معبر می کنند
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • بهره‌مندی بیماران خاص و صعب‌العلاج از حمایت‌های دارویی ویژه
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز