Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@13:37:39 GMT

پرسپولیسی‌ها ۲۰ روز تعطیل شدند

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۶۰۲۸

پرسپولیسی‌ها ۲۰ روز تعطیل شدند

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب پیروزی دو بر صفر مقابل پیکان تهران به پنجمین قهرمانی خود در رقابت‌های لیگ برتر دست پیدا کرد.

سرخپوشان پایتخت که به واسطه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا حدود ۱۵ ماه بازی فشرده در فصل گذشته داشت با اتمام این رقابت‌ها به استراحت طولانی مدت رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادر فنی پرسپولیس با توجه به اینکه رقابت‌های مرحله نیمه نهایی جام حذفی هنوز به پایان نرسیده است تصمیم به تعطیلی ۲۰ روزه تمرینات این تیم گرفته است.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از قهرمانی این تیم از بازیکنان خود خواست با توجه به ادامه روند شیوع ویروس کرونا مراقب سلامتی خود باشند و به استراحت بپردازند.

اعضای کادر فنی پرسپولیس قرار است زمان شروع دور جدید تمرینات پیش فصل خود را اعلام کرده تا بازیکنان بتوانند برنامه‌ریزی کنند. احتمال می‌رود زمان تعطیلی تمرینات پرسپولیس با توجه به در پیش بودن بازی‌های تیم ملی ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر تغییر کند.

سازمان لیگ فوتبال قصد داشت بازی‌های فصل آینده را از دوم مهرماه آغاز کند اما صعود تیم ملی به دور نهایی این رقابت‌ها احتمال دارد این رقابت‌ها بار دیگر به تعویق بیفتد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی فرزانه فصیحی پرسپولیس تهران جام حذفی سرخپوشان المپیک 2020 توکیو موج پنجم کرونا طرح ساماندهی فضای مجازی محمد سرور رجایی فرزانه فصیحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۶۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم

به گزارش همشهری آنلاین مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس گفت: در بحث کادرفنی تغییری در ۵ هفته باقی‌مانده نخواهیم داشت و آقای درویش همراه با دیگر اعضا ادامه خواهند داد و ما یک عضو مالی که کرسی آن در باشگاه خالی است را اضافه می‌کنیم تا ریسک‌های مالی و فوتبالی را برطرف کنیم و امنیت داشته باشیم. هدف این است سال بعد پرسپولیس را به عنوان مدعی قهرمان آسیا تجهیز کنیم تا ان‌شاءالله چیزی در شأن و درخور نام نماینده ایران کسب شود.

ما تفاوتی بین استقلال و پرسپولیس نمی‌گذاشتیم و مواهب این کارت هواداری برای دو باشگاه بود اما از حالا به بعد که پرسپولیسی شدیم، باشگاه ما پشت آنها خواهد بود. ما با افتخار کارهای کارت هواداری استقلال را انجام می‌دهیم اما این بانک پرسپولیسی شده است.

کد خبر 847167 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!