Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:34:26 GMT

رشد ۸۱ درصدی قربانیان کرونا در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۶۰۳۰

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه نوروزیان افزود: با جان باختن ۱۶ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان، شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۶۸۲ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه روز گذشته ۲۲۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و اکنون در مجموع هزار و ۱۶۸ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند، اظهار کرد: از مجموع بستری ها، ۱۲۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی. یو) بستری هستند و حال ۲۳ نفر از آنها وخیم است.

وی بیان کرد: در دو هفته اخیر ۱۱ درصد در موارد غربالگری و در شناسایی ۲۲ درصد و موارد مثبت تست‌ها ۳ درصد، ۲۴ درصد در موارد بستری و ۱۹ درصد در موارد بستری در (آی سی یو) افزایش یافته است.

نوروزیان با اشاره به اینکه در شاخص فوتی‌ها هفته گذشته ۸۱ درصد بیشتر از هفته گذشته بود، عنوان کرد: شناسایی موراد مثبت در شهرستان‌های بندرعباس، قشم، بندرلنگه، کیش، جاسک و بندرخمیر رو به افزایش و در شهرستان‌های سیریک و بشاگرد حالت پایدارتری دارد.

وی به شهروندان توصیه کرد همچنان استفاده از ماسک، دوری از تجمعات، برقراری تهویه لازم و استقبال از واکسیناسیون را فراموش نکنند.

کد خبر 5269378

منبع: مهر

کلیدواژه: فاطمه نوروزیان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ویروس کرونا دلتای هندی ویروس کرونا عید غدیر خم بوشهر آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها گرگان اردبیل شیوع کرونا ایلام شیراز غدیر خم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۵ درصدی بارگیری راه آهن لرستان در نخستین ماه سال

تین نیوز

مدیرکل راه آهن لرستان گفت: میزان بارگیری راه آهن لرستان در فروردین ماه امسال به بیش از ۳۵ هزار تن رسید که ۳۵ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، رحمت رحمت نژاد افزود: میزان تن کیلومتر مبدا مقصد طی فروردین ماه سال جاری در اداره کل راه آهن لرستان به ۱۶ میلیون تن رسید که ۳۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد کرده است.

رحمت نژاد خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۴۴۵ هزار و ۴۱۹ تن کالا بارگیری شده که در مقایسه با سال ۱۴۰۱ با میزان بارگیری ۳۱۷ هزار و ۳۲۷ تن، رشد ۴۰ درصدی دارد.

به گفته وی در سال ۱۴۰۱ تعداد واگن ها ۵۵۱۸ عدد بود که در سال گذشته ۷۸۲۴ واگن شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۵ درصدی بارگیری راه آهن لرستان در نخستین ماه سال
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • چای از لیست کالا‌های مشمول مالیات یک درصدی حذف می‌شود
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • تحقق ۱۳۱ درصدی سهم اشتغالزایی در آذربایجان شرقی
  • هشدار اورژانس نسبت به افزایش ۲۲ درصدی غرق‌شدگی در فروردین امسال