Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@20:54:11 GMT

فروشگاه اینترنتی قهوه مانگ

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۶۰۵۷

فروشگاه اینترنتی قهوه مانگ

در این مقاله ما به معرفی فروشگاه اینترنتی قهوه مانگ می پردازیم. فروشگاهی برای خرید اینترنتی انواع دانه های قهوه به صورت ترکیبی و تک خاستگاه، پودرهای نسکافه، هات چاکلت و... فعالیت دارد. قهوه مانگ با شناخت و آگاهی از نیاز مشتریان و بازار قهوه انواع قهوه با رست (برشته کاری) تازه آماده سازی کرده و سعی در این دارد که لذت یک فنجان قهوه مرغوب را برای شما به ارمغان بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام قهوه مانگ، قهوه یکی از محبوب ترین  و پرمصرف ترین نوشیدنی ها در سراسر جهان محسوب می شود. نوشیدنی های بر پایه قهوه انواع مختلف و روش های دم آوری و طرز تهیه متفاوتی دارند. که این مساله باعث شده که سلیقه ها و ذائقه های بسیاری را پوشش دهد. درختچه های قهوه در مناطق بسیاری در سراسر جهان رشد می کنند و قسمت عمده آن در کشورهای آمریکای جنوبی، آسیای شرقی و آفریقا می باشد. دانه های قهوه درون میوه آن قرار دارند و بعد از جدا کردن پوسته آن باید فرایند رست (برشته کاری) بر روی آن انجام شود تا آماده مصرف شوند. قبل از هر چیز بهتر است بدانید که مهم ترین نکته در خرید قهوه این است که قهوه هایی با فرآیند رست (برشته کاری) تازه را خریداری کنید. به راحتی می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی خرید قهوه مانگ اقدام به خرید قهوه از سراسر ایران کنید و محصول خریداری شده به سرعت به محل سکونت یا کار شما ارسال خواهد شد.

زمان رست و برشته شدن قهوه ها معمولا نزدیک به یک هفته قبل از ارسال است. محصول خریداری شده قبل از ارسال در همان روز برای شما آسیاب می شود.

قهوه تازه با قهوه فوری چه تفاوتی دارد؟

قهوه های فوری که به آن ها Instant Coffee نیز گفته می شود طی مراحلی فرآوری می شوند و به راحتی داخل آب جوش حل می شوند و در زمان کوتاهی آماده می شوند. این نوع قهوه ها معمولآ همراه با طعم دهنده ها و اسانس می باشند. اما قهوه های تازه به صورت روزانه یا هفتگی رست (برشته کاری) می شوند که به صورت دانه قهوه یا پودر تازه قابل خریداری هستند. این نوع قهوه ها کاملآ بدون مواد نگهدارنده و اسانس و طعم دهنده می باشند و طعم واقعی و اصیل قهوه را می دهند.طبیعتآ در هر شرایط و محلی نوشیدن قهوه تازه بهترین انتخاب است.

قهوه ترک یا اسپرسو یا فرانسه

مهم ترین تفاوت قهوه ترک با قهوه اسپرسو در اندازه آسیاب دانه قهوه است. قهوه ترک باید بسیار ریز و نرم مثل آرد آسیاب شود. در صورتی که قهوه اسپرسو بسته به دستگاه اسپرسوساز های خانگی یا صنعتی آسیاب به مراتب درشت تری نسبت به ترک دارند. تفاوت عمده دیگر این دو روش تهیه قهوه به دانه های قهوه استفاده شده برای آن ها بر می گردد.

برای تهیه قهوه مثل اسپرسو نیاز به دستگاه اسپرسوساز یا موکاپات (قهوه ساز روگازی) دارید. برای خرید قهوه اسپرسو می توانید از ترکیب های متنوع و یا قهوه های تک خاستگاه فروشگاه اینترنتی قهوه مانگ استفاده کنید.

برای تهیه قهوه ترک باید بدانید انواع دیگری از قهوه‌ها مانند قهوه ترک و قهوه عربی، با قهوه جوش های مسی به نام جذوه بر روی گاز درست می شوند.  محصول نهایی قهوه ترک قهوه ای غلیظ همراه مقدار زیادی لرد قهوه و کف روی آن است که یکی از مرسوم ترین و ساده ترین روش های درست کردن قهوه است.

قهوه فرانسه را می‌توان به دو طریق دم آوری کرد: فرنچ پرس و قهوه ساز برقی. کلاً اندازه آسیاب قهوه مناسب برای فرانسه باید درشت باشد. قهوه فرانسه از نظر حجمی به مراتب بیشتر از اسپرسو و ترک  تهیه و دم آوری می شود و در لیوان های بزرگتر سرو می شود.

خرید به صورت دانه قهوه یا قهوه آسیاب شده؟

قهوه بعد از گذراندن مرحله رست، باید آسیاب شود تا برای دم کردن آماده شود. اندازه آسیاب بستگی به روش درست کردن و دم آوری قهوه دارد.برای پاسخ به این سوال باید در نظر بگیرید که امکان آسیاب دقیق آن را داشته باشید. اگر به اندازه دقیق آسیاب برحسب روش درست کردن آن آشنایی دارید قطعآ خرید دانه قهوه بهتر است. زیرا دانه‌های قهوه عطر و طعم خود را حفظ کرده‌ و برای استفاده تازه‌ تر هستند.اما باید امکانات کافی و تسلط بر اندازه دقیق آن داشته باشید.

اگر این امکانات را ندارید خرید قهوه آسیاب شده راحت‌تر است. زیرا بلافاصله می‌توان از آن استفاده کرد و معمولاً در ظروفی با خاصیت ضد عبور هوا بسته بندی می‌شوند که به مدت طولانی از آنها می‌شود استفاده کرد.  هنگام خرید از فروشگاه قهوه مانگ می توانید انتخاب کنید که قهوه برای شما به صورت دانه ارسال گردد و یا با توجه به روش درست کردن و دم آوری قهوه برای چه وسیله ای آسیاب گردد و ارسال شود.

قهوه تازه تهیه کنید

کیفیت کلی قهوه به تازگی و طراوت آن بستگی دارد. قهوه خوب متعادل است، به این معنی که میزان اسیدیته آن مناسب بوده و عطر و طعم لذت‌بخشی دارد. پس از دم کردن قهوه، زمانی که قهوه را می‌چشید، به دنبال صافی و یکنواختی بدون هیچ طعم اضافه باشید. دقت کنید که هیچ چیز به اندازه قهوه تازه برشته کاری شده نمی تواند عطر و طعم واقعی قهوه را نمایان کند.

برای خرید اینترنتی تازه قهوه می توانید به وبسایت فروشگاه قهوه مانگ به آدرس Mongcoffee.com مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید قهوه انواع قهوه برشته کاری دانه قهوه درست کردن قهوه تازه قهوه ترک دم آوری قهوه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۶۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

کارگاه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمیِ حضوری و غیرحضوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دو سطح ملی و استانی در بازه زمانی اول اردیبهشت تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

بر همین اساس نقاشی، خوش‌نویسی تحریری، نوشتن خلاق، عروسک‌سازی، آزمایش‌های علمی در خانه، انیمیشن، نمایش عروسکی، پاپیه ماشه، نجوم، زیست‌شناسی، بازی و سرگرمی، قصه‌گویی، شبه قالی، تصویرسازی، کاردستی، سفال، کلاژ، اریگامی، نقالی از جمله کارگاه‌های برخط (آنلاین) فصل بهار است که در دو سطح مقدماتی و تکمیلی برگزار می‌شود.

علاقمندان با شرط دارا بودن سن ۴ سال به بالا برای ثبت‌نام در دوره‌های مجازی تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ فرصت دارند به پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی http://kpf.ir مراجعه کنند.

در عین حال برای ثبت‌نام اولیه در دوره‌های حضوری نیز علاقمندان نخست باید به سایت کانون به نشانی https://kpf.ir مراجعه و در یکی از مراکز نزدیک محل سکونت خود ثبت‌نام کنند سپس با تماس یا مراجعه حضوری به آن مرکز در جریان برنامه کارگاه‌های آن قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی
  • راهنمای خرید از فروشگاه بدون کارت بانکی | چگونه از کهربا استفاده کنیم؟
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • تمدید ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های برخط ملی و استانی فصل بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 
  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • قیمت بهترین انواع آسیاب قهوه و اکسسوری قهوه
  • فهرست سبد خرید کتاب‌ را آماده کن | تصمیمات تازه برای نمایشگاه کتاب سی‌وپنجم
  • آغاز برداشت دانه‌های طلایی گندم در شادگان
  • وقتی آسیابان‌های تهران بیکار شدند
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان