Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در حاشیه هفتاد و هشتمین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار کرد: این ستاد ۵٧٣ مصوبه داشت و از سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه نماینده در جلسات حضور داشتند و رئیس جمهور از ناجا، نیروهای مسلح، اعضای قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا، روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی، استانداران و به ویژه مردم تشکر کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز مروری بر وضع همه کشورها شد و اکنون بیش از ١۶۴ کشور گرفتار موج دلتا شده اند، ویروس دلتا قدرت سرایت بالایی دارد و حتی در کشورهایی که واکسیناسیون با درصد بالایی صورت گرفته موارد ابتلا افزایش پیدا کرده است.

رئیسی بیان کرد: خواهش اول ما این است که عزیزان بالای ۵۵ سال برای ثبت نام واکسن اقدام کنند، همچنین باید توجه داشت با وجود درصد بالای واکسیناسیون در برخی کشورها همچنان درصد ابتلا بالاست و خواهش دوم ما این است که افراد حتی اگر واکسن تزریق کرده‌اند، باید نکات بهداشتی را رعایت کنند، در نهایت ما در کشور باید واکسن بزنیم و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را مورد توجه قرار دهیم.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه ٢٩ استان کشور گرفتار موج دلتا شده اند، گفت: میزان بستری و ورودی بیمارستان ها در حال افزایش بوده و پُر شدن تخت بیمارستان‌ها هشدار جدی است و اگر به همین شکل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ادامه داشته باشد هفته دیگر گرفتار موج سهمگین تری باشیم و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به زیر ۴٠ درصد سقوط کرده است و در همه خانواده‌ها افرادی هستند که به کرونا مبتلا شده‌اند.

در حال تکمیل/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا واکسن کرونا مقابله با کرونا گرفتار موج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۷۰ سرنشین ۳ اتوبوس گرفتار سیلاب

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: «۷۰ سرنشین سه دستگاه اتوبوس گرفتار سیلاب در مسیر نیکشهر - چابهار توسط نیروهای امدادی نجات داده شدند.»

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: تاکنون خسارت جانی از سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان گزارش نشده است و همچنان نیرو‌های راهداری شبانه روزی در حال بازگشایی مسیر‌های ارتباطی بسته شده هستند.

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اخطاریه جوی، تمامی ادارات، دستگاه‌ها و اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های سیستان و بلوچستان در حالت آماده‌باش بوده و تمهیدات لازم را با تجربه سیل پیش را اتخاذ کرده‌اند.

وی از شهروندان خواست که جوانب احتیاط را رعایت کرده و از تردد‌های غیرضروری در محور‌های مواصلاتی، اسکان در مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها و پایین دست سد‌ها خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ اتوبوس گرفتار سیلاب
  • ضرورت اجرای دقیق قانون تازه تصویب ساماندهی تجارت مرزی
  • تاکید رئیسی بر اجرای دقیق قانون ساماندهی و نظارت بر کولبران
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله با قاچاق به کار گرفته شود
  • ضرورت اجرای دقیق قانون ساماندهی تجارت مرزی
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق به کار گرفته شود
  • تأکید رئیسی بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق
  • تاکید رئیسی بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز