Web Analytics Made Easy - Statcounter

«هوشنگ بازوند» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به مصوبات هیات وزیران در خصوص تقسیمات کشوری در شهرستان سرپل‌ذهاب که با پیگیری‌های مدیران استان و با پیشنهاد وزارت کشور در تاریخ ۲۷ تیر ماه به نتیجه رسید، افزود: بر اساس این مصوبات روستای «کوئیک» هم به عنوان مرکز بخش دشت ذهاب انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس همین مصوبات چهار روستای کوئیک حسن، کوئیک عزیزی، کوئیک مجید و کوئیک محمود بخش دشت ذهاب با هم ادغام و به یک روستا با نام «کوئیک» تبدیل شدند.

بخش «باوله» به شهرستان سنقر اضافه شد

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه از اضافه شدن بخش «باوله» به شهرستان سنقر وکلیایی هم خبر داد و اظهار کرد: این بخش از ترکیب دو روستای «باوله و گاورود» در شهرستان سنقر وکلیایی تشکیل شده که مرکزیت آن با روستای قدیمی باوله است.

بازوند یادآور شد: این بخش با تصمیم هیات وزیران ۲۷ تیرماه امسال و در راستای اجرای ماده ۱۳ قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری به واحدهای تقسیمات کشوری استان کرمانشاه اضافه شد.

بازوند تاکید کرد: با اضافه شدن این بخش در حال حاضر شهرستان سنقر و کلیایی دارای سه بخش مرکزی، سطر و باوله است و با اضافه شدن این بخش، هم اکنون استان کرمانشاه دارای ۱۴ شهرستان و ۳۳ بخش است.  

برچسب‌ها هوشنگ بازوند وزارت کشور تقسیمات کشوری کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هوشنگ بازوند وزارت کشور تقسیمات کشوری هوشنگ بازوند وزارت کشور تقسیمات کشوری کرمانشاه تقسیمات کشوری شهرستان سنقر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۶۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین پدافندی و رزمایش؛ علت شنیده شدن صدای تیراندازی در سرپل‌ذهاب

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه رزمایش و تمرین پدافندی را علت شنیده‌ شدن صدای شلیک ضد هوایی در پادگان ابوذر سرپل‌ذهاب اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی شعبانی شامگاه _چهارشنبه بیست و نهم فروردین _ در جمع خبرنگاران با اشاره به شنیده شدن صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب اظهار کرد: شلیک ضدهوایی در شامگاه چهارشنبه از پادگان ابوذر مربوط به رزمایش و تمرین پدافندی در این پادگان بوده است.

ساعاتی قبل صدای تیراندازی توپ ۲۳ میلی‌متری در حوالی سرپل ذهاب شنیده شده بود.

پادگان ابوذر نیروی زمینی ارتش در بیست کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب و در نزدیکی مرزهای غربی ایران با عراق قرار دارد.

کد خبر 745615

دیگر خبرها

  • علت صدای شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب چه بود؟
  • برنامه عملیاتی تحقق ‎شعار سال به تصویب هیات وزیران رسید
  • تمرین پدافندی و رزمایش؛ علت شنیده شدن صدای تیراندازی در سرپل‌ذهاب
  • ایجاد ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک/ امدادرسانی به بیش از ۳ هزار متأثر از سیل و آبگرفتگی 
  • استانداری کرمانشاه : علت شلیک ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب رزمایش بوده
  • مانور پدافندی پادگان ابوذر علت صداهای شدید در سرپل ذهاب بود
  • پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • واریز حقوق بازنشستگان تا ساعاتی دیگر
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال