Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر مکلف لبنان احتمالا دوشنبه ساختار اولیه دولتش را به رئیس جمهور این کشور ارائه می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از النشره، منابع لبنانی اعلام کردند: نجیب میقاتی، نخست وزیر مکلف لبنان احتمالا روز دوشنبه ساختار اولیه دولتش را به میشل عون، رئیس جمهور این کشور ارائه خواهد کرد. او با گروه‌های سیاسی برای ارائه نظراتشان درباره توزیع پست‌ها و انتخاب برخی اسامی گفتگو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع از تفاهم کنونی میان میقاتی و عون ابراز خرسندی کردند اما اعلام کردند که از دوشنبه به بعد مسئله تشکیل دولت روشن خواهد شد.

بعد از انصراف سعد حریری از تشکیل دولت، گروه‌های لبنانی درباره مکلف شدن میقاتی برای تشکیل دولت به توافق رسیدند.

وی دوشنبه گذشته توسط عون مکلف به تشکیل دولت جدید شد و پیش بینی شده که وی ظرف کمتر از یک ماه و پیش از سالروز انفجار بندر بیروت دولت جدید را تشکیل دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نجیب میقاتی لبنان تشکیل دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۶۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه هیئت مدیره پرسپولیس

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس  امروز با حضور اعضا و مدیرعامل تشکیل جلسه داد. در این جلسه، رضا درویش، گزارشی را از روند اقدامات انجام شده از سوی باشگاه و سایر سازمان‌های ذیربط در ارتباط با واگذاری ۸۵ درصدی سهام که امروز آگهی نوبت نخست آن منتشر شد، ارائه کرد.

او همچنین گزارشی در ارتباط با وضعیت قراردادی بازیکنان و نفراتی که در پایان فصل جاری، بازیکن آزاد خواهند شد، ارائه کرد. هیئت مدیره در این ارتباط گفتگوی مفصلی در ارتباط با تمدید قرارداد این دست از بازیکنان داشت و در نهایت اختیارات خود برای این امر در چارچوب برنامه‌های مالی باشگاه را به مدیرعامل تفویض کرد.

هیئت مدیره پرسپولیس  همچنین در نشست امروز در ارتباط با جذب اسپانسرها برای فصل آینده رقابت‌ها گفتگو کرد و در ارتباط با فراخوان و برگزاری مزایده عمومی برای جذب بهترین پیشنهاد، تبادل نظر و تصمیم‌هایی اخذ شد.

از دیگر مباحث این نشست، قرائت گزارشی درباره توفیق معاونت حقوقی در جریان پیگیری‌ها در چند وقت اخیر بود که مورد تحسین اعضا نیز قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • یک پست حذف شده از دولت قبل در آموزش‌وپرورش دوباره احیا شد
  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • نخست‌وزیر کویت منصوب شد
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ دوشنبه ۲۷ فروردین ماه
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی دوشنبه ۲۷ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - دوشنبه ۲۷ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های قم دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۷ فروردین
  • تشکیل جلسه هیئت مدیره پرسپولیس
  • داروخانه یک ساختار بین‌المللی و قانونی برای ارایه خدمات سلامت است