Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود رحمتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه ۶ نفر از اعضای تیم کشتی نونهالان لرستان از بروجرد هستند و این شهرستان استعدادهای بزرگی دراین رشته ورزشی دارد لذا برای کشف استعدادهای کشتی میزبانی این مسابقات در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: با برنامه ریزی هایی که انجام شده است میزبانی بروجرد برای پنج وزن مسابقات کشتی نونهالان کشور انجام شده است، مسابقات کشتی نونهالان کشوری در ۱۰ وزن برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره ورزش و جوانان بروجرد بیان کرد: با توجه به شرایط خاص کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقات اندیشیده شده است.

رحمتی افزود: به احتمال زیاد میزبانی پنج وزن دیگر مسابقات کشتی نونهالان کشور را الیگودرز یا خرم آباد برعهده خواهد داشت.

برچسب‌ها بروجرد وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کشتی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کشتی بروجرد وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کشتی لرستان مسابقات کشتی نونهالان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در استان اصفهان

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در خصوص مرحله دوم انتخابات در شهرستان‌های لنجان و سمیرم، گفت: این مرحله نیز با جدیت برگزار و فرایندهای قانونی بادقت انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری رئیس ستاد انتخابات استان، امروز _یکشنبه بیست و ششم فروردین_ در نشست ستاد انتخابات استان، ضمن تبریک پیروزی رزمندگان اسلام در شب گذشته در مواجهه با رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: سیلی محکمی که مقام معظم رهبری وعده آن را داده بودند به صورت صهیونیست‌ها اصابت کرد و صدای این سیلی در همه دنیا پیچید.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی آزاده است و تحت سلطه هیچ‌گونه ظلم و ستمی قرار نخواهد گرفت، ادامه داد: جمهوری اسلامی نسبت به ارزش‌ها و دفاع از باورهایش با کسی شوخی ندارد و آنچه که می‌بینید از اثرات خون شهیدان بالاخص سردار شهید سلیمانی و سردار شهید زاهدی است.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در بخش دیگر سخنان خود، گفت: پرونده جامعی برای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تدوین و تمامی اقداماتی که در این دوره از انتخابات در استان انجام شده است مکتوب شود.

جان‌نثاری در مورد هزینه تبلیغات داوطلبان، ابراز کرد: گزارش هزینه‌های تبلیغاتی مورد پیگیری دقیق قرار بگیرد تا هزینه‌های تبلیغات شفاف و در غیر این صورت عدم شفافیت در پرونده کاندیدا ثبت شود.

وی افزود: نتیجه اعلام گزارش‌های تخلفاتی که به دستگاه قضائی ارجاع شده نیز دنبال و تعیین تکلیف شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان اظهار کرد: دبیرخانه ستاد انتخابات استان تعطیل نیست و فعالیت خود را ادامه خواهد داد.

وی در مورد مرحله دوم انتخابات در شهرستان‌های لنجان و سمیرم، عنوان کرد: این مرحله نیز با جدیت برگزار و فرایندهای قانونی با دقت انجام خواهد شد.

وی با تأکید بر ایجاد زمینه‌های مشارکت همگانی در این مرحله از انتخابات، ادامه داد: کمیته‌های ستاد انتخابات استان در قبال این دو شهرستان و مرحله دوم انتخابات مسئولیت دارند و بایستی حضور میدانی و مؤثری در مرحله دوم انتخابات داشته باشند.

کد خبر 744470

دیگر خبرها

  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم
  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان
  • همدان در میزبانی مسابقات کاراته قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشته است
  • تیم خرم آباد با شایستگی قهرمان مسابقات کشتی فرنگی نونهالان استان
  • تغییر تاریخ برگزاری مسابقات جهانی تکواندو به میزبانی کیش
  • پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در استان اصفهان
  • مصلی آماده میزبانی از نمایشگاه کتاب می‌شود
  • مسابقات «اسکای رانینگ» به میزبانی کامیاران برگزار می‌شود