Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس در مورد قهرمانی این تیم در لیگ برتر صحبت کرد.

محمد نصرتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و پرسپولیس با همان ترکیب و چینش همیشگی وارد زمین شد و در خط حمله این بار از زوج عبدی و مغانلو در ترکیب اصلی استفاده کرد که جواب هم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر تیم خیلی زود به گل رسید چرا که پیکان تیمی است که اگر مقابل آن در دقایق اولیه به گل نرسی هرچه زمان بگذرد روی بازی مسلط تر می‌شود و گل زدن به آن کار سخت تری است و اگر این اتفاق نمی‌افتاد ممکن بود بازی گره بخورد ولی این اتفاق نیافتاد. مورد بعدی اینکه بازیکنان پرسپولیس هوشمندانه از دادن اوت به پیکانی‌ها امتناع می‌کردند چرا که اوت های تیم پیکان که نادر محمدی پرتاب می‌کند واقعاً خطرناک است و بارها از این طریق به گل رسیدند.

وی در مورد عملکرد پیکان در این بازی افزود: پیش از بازی صحبت‌هایی مطرح شده بود که مهدی تارتار پرسپولیسی است و جلوی این تیم وا می‌دهد ولی هیچ وقت در فوتبال چنین چیزی وجود ندارد و هر سرمربی دوست دارد در هر دیداری تیمش برنده شود خصوصاً جلوی پرسپولیس که نتایج زیر ذره بین است و بیشتر دیده می‌شوی. دیروز هم دیدید که با وجود اینکه نتیجه بازی برای پیکان مهم نبود ولی هم با ترکیب کامل و اصلی خودش وارد زمین شد و هم چقدر خوب بازی کردند و چند موقعیت هم روی دروازه پرسپولیس ساختند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد قهرمانی این تیم گفت: تبریک می‌گویم به اعضای باشگاه و کادرفنی و بازیکنان و خصوصاً هواداران خوب پرسپولیس. این اتفاق از مدت‌ها قبل قابل پیش بینی بود و مطمئن بودم رخ خواهد داد چرا که با احترام به تمام تیم‌ها باید بگویم هیچ تیمی را در حد و اندازه پرسپولیس نمی‌بینم که بخواهد برای قهرمانی این تیم دردسرساز شود و حتی در غرب آسیا هم تیمی در حد پرسپولیس نداریم.

نصرتی در مورد اینکه سپاهان پا به پای پرسپولیس تا هفته آخر رقابت کرد، توضیح داد: سپاهان تیم خیلی خوبی است. مدیریت توانمندی دارد و با یک کادرفنی خوب که تلفیقی از جوانی محرم و دانش مرزبان است و همچنین مجموعه‌ای از بهترین بازیکنان که تیم خوبی تشکیل داده است و واقعاً پا به پای پرسپولیس آمدند ولی خب زورشان به این تیم نرسید.

وی در مورد ادامه روند پرسپولیس در آینده هم گفت: پرسپولیس در ادامه کار مشکلی دارد. الان کنعانی زادگان جدا شده و صحبت از جدایی چند بازیکن دیگر از جمله مغانلو است. کادر مدیریتی باشگاه باید تا حد توان بازیکنان را حفظ کند و در صورت جدایی بازیکنی، جایگزین خوب برایش جذب شود تا تیم تضعیف نشود و اگر این روند ادامه پیدا کند پرسپولیس می‌تواند بازهم به فینال آسیا برسد. در مورد قهرمانی ششم هم باید بگویم کار خیلی سختی است و نیازمند تدارکات خوبی است. فصل بعد تیم‌ها تقویت می‌شوند و حتی فکر می‌کنم سپاهان و استقلال قوی تری از این فصل داشته باشیم. اینکه آقای پیروانی خیلی راحت از قهرمانی ششم حرف می‌زند از نظر من درست نیست چرا که واقعاً کار سختی است.

نصرتی در پایان در مورد وضعیت خودش خاطرنشان کرد: قراردادم با پارس جم تمام شده و پیشنهاداتی دارم. فعلاً مشغول استراحت و بررسی پیشنهادات هستم و می‌خواهم تیمی داشته باشم که مدعی صعود به لیگ برتر باشد و پیشنهاد از لیگ برتر هم برسد حتما بررسی می‌کنم. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپوليس لیگ برتر فوتبال محمد نصرتی مورد قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۶۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس

به گزارش همشهری آنلاین هادی چوپان که اخیرا قهرمانی در مسابقات آرنولدکلاسیک آمریکا و انگلیس را کسب کرده، در سفر اخیر خود به شیراز، به دیدار غلامحسین پیروانی رفت. چوپان که اهل استان فارس است، با افشین پیروانی، برادر غلامحسین پیروانی و مدیر تیم پرسپولیس هم دیداری داشت.

کد خبر 846206 برچسب‌ها هادی چوپان ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس
  • دیدار هادی چوپان به منزل سرمربی سرشناس فوتبال ایران رفت + عکس
  • پیشکسوت تیم فوتبال استقلال: بخت پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است
  • سرنوشت قهرمانی دست استقلال است