Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@23:49:54 GMT

رویداد بزرگ هنری در متروی تهران

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۶۷۳۴

رویداد بزرگ هنری در متروی تهران

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، سید مجتبی تقوی نژاد، معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت متروی تهران درباره اجرای برنامه های فرهنگی در متروی تهران اظهارداشت: گذرگاه‌های فرهنگی متروی دارای ظرفیت مناسب برای ارایه آثار هنری و فرهنگی است و این فرصتی محسوب می شود تا علاوه بر معرفی این آثار و هنرمندان مترو به یک موزه بزرگ و رایگان برای مسافران شهر زیرزمینی تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: متروی تهران به منظور حمایت از هنرمندان و معرفی آثار فاخر هنری و طی فراخوان سراسری از همه هنرمندان برای ارسال آثار خود به دبیرخانه این کارگاه هنری دعوت کرد.

 تقوی‌نژاد در تشریح این رویداد هنری و فرهنگی بیان داشت: پس از این دعوت آثار بسیاری از رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی شامل مجسمه سازی و آثار حجمی، عکس، طراحی، گرافیک، کاریکاتور، نقاشی و تصویرسازی به دبیرخانه ارسال شد و پس از بررسی توسط هیات داوران روز پنجشنبه ۷ مرداد ماه مصادف با عید سعید غدیر کارگاه بزرگ هنرهای تجسمی با حضور ۱۱۰ هنرمند در ایوان انتظار میدان حضرت ولی‌عصر(عج) برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: قرار است پس از برگزاری این کارگاه همه آثار در ۱۱۰ ایستگاه متروی تهران به معرض نمایش و تماشای عموم مسافران مترو گذاشته شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: متروی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۶۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزه گفت: دومین جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان مدارس فیروزه با عنوان فرزندان حاج قاسم در همه مقاطع تحصیلی برای دومین سال پیاپی با حضور ۴۲ گروه سرود و ۱۱ گروه نمایش تئاتر صحنه‌ای در سالن همایش‌های آموزش و پرورش با همکاری کانون فرهنگی و تربیتی امام خمینی (ره) فیروزه برگزار شد.
علی ابوالفضلی افزود: در این جشنواره فرهنگی و هنری که به مدت ۶ روز به طول انجامید ۶۰۰ دانش آموز با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی گفت: از جمع ۱۲ گروه برتر سرود و تئاتر دانش آموزی شهرستان فیروزه در همه مقاطع تحصیلی، ۴ اثر با نظر هیات داوران به عنوان گروه‌های برگزیده به مسابقات جشنواره فرهنگی و هنری امید فردا در سطح استان خراسان رضوی ارسال می‌شود. 
ابوالفضلی یادآور شد: حضور بیش از ۵۰ گروه دانش آموزی در این جشنواره نشان دهنده استعداد دانش آموزان این شهرستان است.

 

 

دیگر خبرها

  • قاب هنر پروژه خرید اثر از هنرمندان است
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • رویداد هنری گل و مرغ و خوشنویسی در جوار آرامگاه سعدی برپا شد
  • سعدی؛ میزبان رویداد هنری گل، مرغ و خوشنویسی شد
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد
  • پایان مرحله اول داوری بیستمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی