Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسائل ترکیه با اشاره به احداث دیوار امنیتی ترکیه در نقطه صفر مرزی با ایران، گفت: این دیوار بتنی برای پیشگیری از نفوذ گروه تروریستی «پ ک ک» و ... ساخته می‎‌شود. سید علی قائم مقامی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به احداث دیوار امنیتی ترکیه در نقطه صفر مرزی با ایران گفت: دولت ترکیه این دیوار بتنی را برای پیشگیری از نفوذ گروه تروریستی «پ ک ک» و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در دست احداث دارد.   وی با اشاره به اینکه تاکنون سه کیلومتر از این دیوار احداث شده است، افزود: طول دیوار تا آخر سال  به ۶۳ کیلومتر خواهد رسید که کار احداث آن  توسط سه شرکت ترکیه آغاز شده است.   کارشناس مسائل ترکیه با اشاره به اینکه نیروی زمینی ارتش ترکیه نیز ۱۱۰ کیلومتر خندق به عرض چهار متر و به عمق چهارمتر حفر کرده است، تصریح کرد: ۳۰ کیلومتر دیگر خندق حفر خواهد شد.  البته در طول نقطه صفر مرزی ترکیه با ایران ۴۴ پاسگاه و ۳۵ قلعه مسکونی و ۲۲ قلعه سنگی وجود دارد.    قائم مقامی با اشاره به اینکه برای احداث این دیوار بتنی نیروی زمینی و وزارت کشور  ترکیه بسیج شده اند، گفت: نیروی زمینی ارتش ترکیه در این منطقه در پاسگاه‌ها مستقر شده و گشت‌زنی می‌کند. وزارت کشور ترکیه نیز یک واحد ۳۵ نفری از نیرو‌های عملیات مخصوص و ۵۰ دستگاه خودرو زرهی به  این منطقه اعزام کرده است.    وی با بیان اینکه  این دیوار امنیتی با تجهیزات هوشمند و ترمال گرمایی و هشدار سریع راداری مجهز شده است، گفت: دیوار‌ها با سیم خواردار نیز مجهز خواهد شد تا جلوی قاچاق انسان را به‎طور کامل بگیرند. 

 

بیشتر بخوانید:  ساخت دیوار مرزی بین ترکیه و ایران بزودی آغاز می شود   انتهای پیام/  برچسب ها: کارشناس مسائل ترکیه دیوار مرزی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کارشناس مسائل ترکیه دیوار مرزی نقطه صفر مرزی دیوار بتنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۶۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد در دستور کار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رضا حیدری  در جلسه بررسی مشکلات سرمایه‌گذاری در کمپینگ غار سهولان مهاباد با اعلام این مطلب اظهار کرد: غار سهولان مهاباد از جمله جاذبه‌های طبیعی پربازدید استان است که همواره در لیست بالای بیشترین تعداد بازدیدکننده را دارد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری در این مکان کمپینگ گردشگری ایجاد می‌شود که شامل واحدهای اقامتی، سرویس‌ بهداشتی، نمازخانه و .‌.. بوده و برای احداث این کمپینگ نیاز است که دستگاه‌های مربوطه همکاری لازم را داشته باشند.

او گفت: حل مشکل تامین آب شرب و برق این کمپینگ از جمله مباحثی بوده که در پیش روی احداث این کمپینگ قرار داشته و در این جلسه برای حل آن هم‌اندیشی لازم با دستگاه‌های مربوطه انجام و در اسرع وقت عملیات تامین آب و برق آن اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است
  • آغاز ساخت یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد
  • ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد در دستور کار
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی از چاه‌های جدید الاحداث یزد
  • تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد