Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@12:45:06 GMT

روحانی: رفع دوگانگی درباره واکسن از توفیقات دولت بود

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۶۹۹۹

روحانی: رفع دوگانگی درباره واکسن از توفیقات دولت بود

روحانی: رفع دوگانگی درباره واکسن از توفیقات دولت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: روحانی واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات بهداشتی درمانی به ۳۴۰۰ مورد حیوان گزیدگی در کردستان

فرزام بیدارپور به شیوع بالاتر موارد حیوان گزیدگی در فصول تابستان و پاییز ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: احتمالا این افزایش به دلیل فعالیت مردم در بیرون از منزل و همچنین حضور حیوانات در چراگاه‌ها در فصول گرم سال باشد.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از ارائه خدمات بهداشتی درمانی به ۳ هزار و ۴۳۶ مورد حیوان گزیدگی خبر داد و افزود: در این بین، تعداد موارد سگ گزیدگی بالاتر بوده و در تمامی موارد واکسن و در صورت نیاز سرم ضد هاری دریافت نموده‌اند.

وی با اشاره به بالابودن هزینه‌های مربوط به حیوان گزیدگی برای سیستم سلامت گفت: هزینه تزریق واکسن و سرم برای هر مورد حداقل ۵۰ میلیون ریال است که به صورت رایگان ارائه می‌شود.

بیدارپور ادامه داد: در سال گذشته تزریق واکسن و سرم تراپی مجموعا ۹۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برای سیستم سلامت استان هزینه در بر داشته است.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: بهترین راه برای برخورد با این مشکل پیشگیری است به طوریکه هماهنگی‌های درون و برون بخشی، آموزش گروه‌های در معرض خطر، شناسایی موارد گزیدگی، پیگیری و درمان زود هنگام و واکسیناسیون به موقع حیوانات از جمله اقدامات پیشگیرانه است.

 واحد پیشگیری و مراقبت بیماری هاری و حیوان گزیدگی در شهرستان‌ها به صورت ۲۴ ساعته فعال است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات بهداشتی درمانی به ۳۴۰۰ مورد حیوان گزیدگی در کردستان
  • مقایسه کارنامه اقتصادی دولت رییسی با دولت‌های اول روحانی و احمدی‌نژاد
  • روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد
  • واکنش حسن روحانی به حمله سپاه به رژیم صهیونیستی
  • حسن روحانی : صهیونیست‌ ها حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند/ جمهوری اسلامی ایران یک منطقه امن می‌خواهد
  • حسن روحانی: صهیونیست‌ها درس بگیرند و حماقتشان را بار دیگر تکرار نکنند
  • حسن روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد
  • روحانی: ایران به خطای بزرگ اسرائیل پاسخ داد /باید خودانتقادی را آغاز کنیم /کشور و نظام نیازمند مشارکت عام است
  • رشیدی کوچی، نماینده: فکر می‌کنم دلار تا 70 هزار تومان بالا برود/ روابط عمومی دولت به نقادان گفتند تروریست اقتصادی! به آنها پیشنهاد می‌کنم صحبت‌‌های خود در دوران دولت روحانی زمانی که قیمت دلار افزایش پیدا می‌کرد را مرور کنند!
  • بررسی| آیا واقعا بدترین وضعیت طلا در دولت رئیسی بوده است؟