Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@01:06:00 GMT

مسابقات بدنسازی انتخابی خراسان رضوی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۷۰۶۳

مسابقات بدنسازی انتخابی خراسان رضوی برگزار شد

سروش پور آزاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۷۲ ورزشکار از ۱۶ شهرستان در رشته‌های فیزیک جوانان و بزرگسالان، بادی کلاسیک، فیزیک کلاسیک، ماسکولار فیزیک، پرورش اندام جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با هم رقابت کردند.

وی ادامه داد: ششم مرداد ماه وزن‌کشی ورزشکاران در مجموعه ورزشی ثامن الائمه(ع) مشهد انجام شد و هفتم و هشتم مرداد ورزشکاران با هم به رقابت پرداختند و دیشب به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات بدنسازی استان گفت: سعید زشکی، رضا حیدری، افشین سنگتراش، امیرحسین یاوری، عماد رافعی، محمدرضا کریمی، امیرحسین منصوری، کامبیز حیدری، شهاب افشار، محمدجواد عزیزی، مصطفی راستگو، سهراب رضا زاده، مجید غلامپور و سجاد نژادایرانی در فیزیک، ماسکولار فیزیک و فیزیک کلاسیک به مقام نخست دست یافتند.

پورآزاد ادامه داد:دانیال ابراهیمی، حمیدرضا خراسانی، حسین زارعی، حسین عطارباشی، علیرضا یاوری، ساسان مختاری، ابوالفضل بهرام پور، سامان لیالی، سیدمحمد اسماعیلی، محمدعلی تیموری، محمدرضا رحیمی و احمدنیازی جوزان هم در بخشهای مختلف بادی کلاسیک و پرورش اندام جوانان و پیشکسوتان بر سکوی نخست ایستادند.

وی ادامه داد: مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی نیمه نخست شهریور ماه در کرمان و شیراز برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها مشهد تیم ملی ایران کرمان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام شیراز محمدرضا رحیمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد تیم ملی ایران کرمان مشهد تیم ملی ایران کرمان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام شیراز محمدرضا رحیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۷۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل صداوسیمای خراسان رضوی نشست هم اندیشی با اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در کنار آموزش باید به رویکرد تربیت پرداخته شود و منشا چالش‌ها از غفلت در حوزه پرورش است؛ از این رو، تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود.

محسن نصرپور با اشاره به تبیین بیش از پیش سند تحول بنیادین آموزش و پرورش افزود: آموزش و پرورش، ایده‌ها و سوژه‌های جذاب برای ساخت برنامه و الگو سازی معرفی کند؛ اثر بخش بودن یک کار به فرهنگ سازی دائمی آن بستگی دارد.

وی  بر تشکیل کارگروه مشترک همراه با امضای تفاهمنامه برای تولید محصولات مرتبط با آموزش و پرورش تاکید کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی هم در این جلسه گفت: هفتصد برنامه در سطح استان در هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار می‌شود.

شوشتری با تاکید بیشتر بر تعامل با رسانه ملی، افزود: زنگ سپاس معلم، غبارروبی مزار شهدا، تقدیر از معلم‌های شاخص، یادمان معلم‌های شهید، جشنواره معلم پژوهنده و گرامیداشت معلم‌های برتر از برنامه‌های این هفته با شعار همه مدیون تو هستیم، است.

رییس اداره فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش استان نیز درخواستی مبنی بر ایجاد یک هنرستان در رشته‌های مرتبط با صداوسیما مطرح کرد.

دیگر خبرها

  • تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان
  • قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه جان باخت
  • برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی کشور در خراسان رضوی
  • ۹ هزار معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • اعزام تیم تیراندازی اهداف پروازی به مسابقات انتخابی المپیک
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • ۲ انتصاب در انجمن سینمای جوانان ایران