Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@14:43:29 GMT

سپاهان طلسم 14 ساله جلوی استقلال را شکست

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۷۱۱۰

سپاهان طلسم 14 ساله جلوی استقلال را شکست

سپاهان اصفهان بعد از 14 سال موفق شد استقلال را رفت و برگشت شکست بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم سپاهان روز گذشته با نتیجه دو بر یک استقلال را در ورزشگاه آزادی شکست داد و نایب قهرمان مسابقات لیگ برتر شد. طلایی پوشان اصفهانی در شرایطی به این برد رسیدند که در بازی رفت هم دو بر صفر آبی ها را با هدایت محمود فکری در اصفهان شکست داده بودند تا رفت و برگشت بتوانند استقلال را از پیش رو بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جالب اینکه سپاهانی ها از 14 سال قبل نتوانسته بودند در دو بازی رفت و برگشت لیگ برتر مقابل استقلال به برد برسند و حالا بعد از این مدت طلسم را شکستند.


آخرین بار در لیگ ۱۳۸۶-۸۷ بود که سپاهان در دیدار رفت با هدایت لوکا بوناچیچ و در دیدار برگشت هم با هدایت ویرا استقلال را دبل کرده کرده بود. حالا آنها استقلال را در لیگ بیستم بعد از 14 سال دو بار با هدایت فکری و مجیدی شکست دادند تا یک رکورد جالب به ثبت برسانند.


آمار جالب دیگری که سپاهانی ها به ثبت رساندند، شکست ناپذیری شان مقابل پرسپولیس و استقلال بعد از 9 فصل است. از آخرین باری که سپاهان مقابل پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر شکست نخورده بود، 9 سال گذشته و در لیگ بیستم این اتفاق بار دیگر برای شاگردان محرم نویدکیا مقابل سرخابی های پایتخت رخ داد.

 

استقلال تهران فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۷۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!

آفتاب‌‌نیوز :

بدون شک رامین رضاییان یکی از بهترین مدافعان راست چند سال اخیر فوتبال ایران بوده است. رامین در دو دوره جام جهانی و چند دوره جام ملت‌های آسیا عضوی از تیم ملی بوده و هنوز هم گزینه اول کادرفنی تیم ملی برای حضور در سمت راست خط دفاعی است.

در مورد رامین، اما یک آمار عجیب وجود دارد. او هرگز نتوانسته جام قهرمانی را بالای سر ببرد و این طلسم به نظر می‌رسد امسال هم با این بازیکن ادامه خواهد داشت. رضاییان که به غیر از فوتبال ایران در بلژیک و قطر هم سابقه بازی دارد، موفق نشده با تیمش به قهرمانی برسد. البته رامین در لیگ شانزدهم با پرسپولیس قهرمان شد، ولی به دلیل اختلاف با برانکو، چند هفته مانده تا پایان فصل از تیم کنار گذاشته شد و نتوانست در جشن قهرمانی تیمش شرکت کند.

امسال رامین خیلی امیدوار بود با سپاهان قهرمان لیگ شود، ولی نتایج سینوسی این تیم در هفته‌های اخیر و از دست دادن چندین امتیاز باعث شد تا این تیم از کورس قهرمانی دور شود. کار سپاهان برای رسیدن به صدر جدول بسیار سخت است و بعید است این تیم بتواند عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

تنها امید رضاییان برای گرفتن عکس یادگاری با جام، جام حذفی است که سپاهان می‌تواند امیدوار به فتح آن باشد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آمار چشمگیر پرسپولیس اوسمار برای کسب قهرمانی/ ۲۲ امتیاز در دور برگشت و ۴۵۰ دقیقه دروازه بسته
  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • بایرن مونیخ ۱ - ۰ آرسنال/ طلسم توپچی‌ها مقابل باوارایی‌ها حفظ شد + فیلم
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • بررسی بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس تا پایان فصل
  • دلداری دادن سرجی روبرتو و الخاندرو بالده به پائو کوبارسی پس از شکست بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • تقابل سپاهان بحران‌زده با ذوب‌آهن احیا شده
  • اشک‌های لامین یامال پس از شکست تلخ بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!