Web Analytics Made Easy - Statcounter

مبحثی که در این قسمت قرار است برای شما عزیزان ارائه دهیم، مربوط به نکات مهم قبل از خرید درب های اتوماتیک است. بر این اساس در هر بار خرید، باید بر حسب شرایط و کارایی مد نظر خود اقدام به خرید محصول نمایید. با ما در ساختمون همراه باشید تا نکات لازم جهت خرید درب های اتوماتیک را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به مصرف انرژی توجه کنید!

یکی از اصلی ترین نکاتی که در هنگام خرید درب های اتوماتیک باید به آن توجه کنید، میزان مصرف انرژی سیستم است. سطح مصرف انرژی دستگاه باید در پایین ترین سطح قرار بگیرد به گونه ای که انرژی اضافی نیاز نداشته باشد.

 برخی از درب های اتوماتیک به سیستم های اضافی با قابلیت های نه چندان ضروری مجهز هستند و به همین خاطر الکتریسیته بیشتری را نیز طلب می کند و همین موضوع سبب هدر رفت انرژی و نیز افزایش هزینه های برق می شود. بنابراین میزان مصرف برق درب را بر حسب نیاز خود انتخاب کنید تا ملزم به پرداخت هزینه های اضافی نشوید.

طول عمر وسایل جانبی درب های اتوماتیک

معمولا به همراه درب اتوماتیک یک سری وسایل جانبی به خریدار تحویل داده می شود که لازم است قبل از تحویل این وسایل، صحت و سلامت آن ها بررسی شود. لولا و محور های درب اتوماتیک باید دارای جنس مناسب با طول عمر بالا باشند به طوری که به مرور زمان دچار خرابی نشوند.

توجه به میزان استهلاک وسایل جانبی به شما کمک می کند که انتخابی درست و به جا داشته باشید. درب های اتوماتیکی که در مکان های پر ترددی مانند بیمارستان به کار می روند باید دارای مقاومت بالا و نیز استهلاک کمتر باشند تا بر اثر استفاده زیاد دچار فرسودگی نشوند.

اهمیت ظاهر زیبا و شیک

گاهی در برخی از مکان ها هدف از به کار بردن درب های اتوماتیک، ایجاد ظاهری شیک و جذاب در محیط برای جذب مشتریان بیشتر است. به طور مثال در مکان هایی مانند فروشگاه، سوپر مارکت و سایر مراکز خرید ظاهر مناسب تاثیر زیادی در جلب مشتریان دارد؛ در این مکان ها باید بر حسب نیاز از انواع درب های اتوماتیک که در کنار دارا بودن مزیت های فراوان، دارای ظاهری زیبا نیز هستند استفاده کرد.

در برخی از موارد برخی از افراد به اهمیت استفاده از درب اتوماتیک در دفاتر کوچکی مانند پست بانک نیز اشاره کردند. از این رو یکی از فاکتورهای جلب مشتری می‌تواند استفاده از این درب‌ها باشد.

حفظ امنیت، یکی از اهداف استفاده از درب های اتوماتیک

به جرات می توان گفت که یکی از اصلی ترین اهداف استفاده از درب های اتوماتیک، ایجاد امنیت در مکان مورد نظر است. درب های اتوماتیک به کنترل از راه دور مجهز هستند و به همین دلیل می توان در مکان مورد نظر برای تردد افراد محدودیت ایجاد کرد.

در مراکز مهمی مانند بانک ها و یا اتاق مدیران برای این درب ها از ریموت هایی استفاده شده است که کارمندان با کنترل مراجعین می توانند اقدام به باز کردن درب نمایند. در مجموع هر نوع از درب های اتوماتیک بر اساس سیستمی که در آن به کار رفته دارای شیوه کنترلی مشخصی هستند که باید با دقت آن را بررسی و سپس اقدام به خرید کرد.

 توجه به حفظ انرژی در مکان توسط درب های اتوماتیک

توجه داشته باشید که مراکزی مانند قطار های داخل و برون شهری باید انرژی موجود در فضا حفظ شود؛ یعنی تبادل انرژی از داخل به بیرون و بالعکس نباید صورت بگیرد. بنابراین درب های اتوماتیکی که برای این مکان ها به کار می روند باید دارای مکانیزمی باشند که به حفظ انرژی در مکان کمک می کنند. معمولا در این موارد از درب های گردان استفاده می شود که این درب های قابلیت استفاده اتوماتیک و نیز دستی را دارند و به حفظ انرژی مکان نیز کمک خواهند کرد.

میزان فضای موجود در ساختمان را در نظر بگیرید

درب های اتوماتیک دارای انواع مدل های مختلف با سایز های مختلفی هستند که به طور طبیعی برای انتخاب هر کدام از آن ها باید میزان فضایی را در که در اختیار دارید، بررسی کنید. در مکان هایی که فضای کمی در اختیار دارید، سعی کنید که از درب های اتوماتیک کشویی استفاده کنید.  این درب ها به علت قرار گیری دو طرف آن بر روی همدیگر، کمترین فضای ممکن را اشغال می کنند.

فراموش نکنید که اگر قصد خرید درب اتوماتیک برای منازل مسکونی خود را دارید، نیازی به خرید درب های گران قیمت با امکانات زیاد ندارید بلکه تنها یک درب اتوماتیک با وسایل جانبی پر قدرت برای شما کافی خواهد بود.

در مقابل در مکان های پر تردد مانند بیمارستان و یا اتاق های عمل درب های اتوماتیک باید دارای سیستم مرکزی پر قدرت با سرعت بالا باشند تا خللی در روند رفت و آمد افراد به وجود نیاید.

پربیننده ترین پژو پرشیا ۳۷۰ میلیون تومان شد + جدول پراید ۱۳۹میلیون شد/ قیمت ساینا، کوییک و تیبا + جدول قیمت محصولات ایران خودرو امروز ۱۴۰۰/۵/۸ افزایش فوق العاده ویژه معلمان کی اجرا می شود؟ ثبت نام خودرو ( ایران خودرو / ویژه غدیر )

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مصرف انرژی درب اتوماتیک مکان های پر درب های اتوماتیک درب اتوماتیک خرید درب وسایل جانبی باید دارای درب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکاتی که باید در مورد کلسترول بدانید/ اینفوگرافیک

به گزارش خبرآنلابن ،نکاتی که خوب است در مورد کلسترول بدانیم در این اینفوگرافیک تبیان آنلاین آورده شده است.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898310

دیگر خبرها

  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کنند
  • توزیع نان کامل در ۲۵ نانوایی شیراز
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • چطور با خرید در شیشه ای اتوماتیک و دزدگیر اماکن با هزینه کم، امنیت را بالا ببرید؟
  • هنگام خرید ورق آلومینیوم کامپوزیت به چه نکاتی توجه کنیم؟
  • راهنمای انتخاب مانتو شلوار اداری در زمان بارداری
  • توافق آمریکا برای خرید نفت ایران / بازار انرژی شگفت زده شد!
  • نکاتی که باید در مورد کلسترول بدانید/ اینفوگرافیک
  • توافق آمریکا و چین برای خرید نفت از ایران