Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، با پایان یافتن بیستمین فصل از رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور، تیم فوتبال استقلال با قرار گرفتن در رتبه سوم به کار خود در این فصل خاتمه داد و مهدی قایدی با ۷ گل و ۷ پاس گل، موثرترین بازیکن این تیم در فاز تهاجمی شد.

مهدی قایدی علاوه بر ۷ گل و ۷ پاس گل، در این فصل ۳ بار هم برای تیمش پنالتی گرفت که یکی از آنها توسط خودش از دست رفت و ۲ پنالتی دیگر تبدیل به گل شد؛ تا همین بازیکن با کسب ۳ پنالتی، پنالتی گیر ترین بازیکن تیمش نیز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان نیز ۴ بار برای تیمش پشت ضربه پنالتی ایستاد و با تبدیل ۳ پنالتی به گل، پنالتی زن ترین بازیکن تیم استقلال در این فصل شد.

آبی پوشان در این فصل ۶ بار صاحب ضربه پنالتی شدند که نیمی از آنها را قایدی گرفت و نیمی از این ضربات را غفوری تبدیل به گل کرد تا این دو زوج طلایی استقلال در گرفتن و زدن پنالتی باشند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فوتبال پنالتی پنالتی تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران مهدی قائدی وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تروسارد: آرسنال نیاز به انگیزه دادن کسی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال که در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ به تساوی 2-2 دست پیدا کرده بود، در بازی برگشت فرداشب میهمان تیم آلمانی است.

لئاندرو تروسارد امیدوار است او و همبازیانش در این بازی حساس بهترین عملکرد را داشته باشند و کیفیت خود را به نمایش بگذارند.

لئاندرو تروسارد پیش از بایرن گفت:"فکر می‌کنم همه آماده هستند. به نظرم می‌توانیم از آن به عنوان یک واکنش استفاده کنیم و این یک فرصت بزرگ برای ماست. این بازی در بزرگترین رقابت‌ انجام می‌شود، بنابراین همه می‌خواهند نشان دهند که ما چه توانایی‌هایی داریم. هیچ راهی بهتر از فردا برای نشان دادن آن وجود ندارد.

باخت مقابل استون ویلا؟

به دلیل یک بازی (باخت به استون ویلا)، صحبت‌های زیادی شده است، اما ما واقعا خوب بودیم، به خصوص در سال جدید که تا همین بازی آخر شکست نخورده بودیم، و این چیزی است که در فوتبال اتفاق می‌افتد. ما فقط باید به راه خود ادامه دهیم.

اهداف آرسنال؟

می‌خواهیم از این به بعد در هر بازی پیروز شویم و به هر بازی اینگونه نگاه می‌کنیم. فقط باید طرز فکر درست را حفظ کنیم.

انگیزه برای رقابت قهرمانی لیگ برتر انگلیس؟

فکر نمی‌کنم نیازی به کسی داشته باشیم که به ما انگیزه بدهد. گروه ما برای مقابله با چنین شرایطی به اندازه کافی با تجربه است.  ما هنوز به قهرمانی دنزدیک هستیم و شانس داریم. 6 بازی باقی مانده و ما می‌خواهیم همه آن‌ها را ببریم.

علاقه داری یک بازیکن تعویضی تاثیرگذار باشی یا نه؟

فکر می‌کنم این کار را هم به عنوان بازیکن اصلی و هم به عنوان تعویضی به صورت تأثیرگذار انجام داده‌ام. خوب است اگر بتوانید هر دو را انجام دهید. اگر بتوانید به عنوان بازیکن تعویضی به تیم کمک کنم، برای من خوب است. فکر می‌‌کنم بتوانم هر دو را انجام دهم. همیشه آماده کمک به تیم به عنوان بازیکن اصلی یا تعویضی هستم.

در این چند روز پنالتی هم تمرین کرده‌اید؟

ما این کار را در کل فصل انجام می‌دهیم. در تمرین همیشه پنالتی می‌زنیم. این به ما در طول فصل کمک کرد. اگر مربی از من بخواهد یکی از آن‌ها را بزنم، در سوپرجام نشان دادم که همیشه برای زدن پنالتی آماده خواهم بود.

دیگر خبرها

  • گوندوعان: بازیکن پاری سن ژرمن روی من خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت
  • حمایت سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان از عملکرد تیمش/ کار بزرگی کردیم
  • تاثیر حضور دو ستاره باکیفیت در پرسپولیس/ پاشنه آشیلی که به نقطه قوت تبدیل شد!
  • تروسارد: آرسنال نیاز به انگیزه دادن کسی ندارد
  • اوسمار ما را قهرمان می‌کند | پرسپولیس جای بازیکن پولکی نیست | اگر بازیکن دلش با پرسپولیس باشد تیمش را نمی‌فروشد
  • طرفدار استقلالم و بازی مهدی قایدی را دوست دارم
  • ریگی مسئول اول فرار از پرس در پرسپولیس
  • ضربه پنالتی فاجعه بار آنته بودیمیر در دقیقه 97 بازی اوساسونا و والنسیا / فیلم
  • اوسمار برای تیمش جلسه گذاشت
  • گواردیولا: دی بروینه باید کنار خودم می‌نشست