Web Analytics Made Easy - Statcounter

زورگیران آزادراه تهران - کرج در دام پلیس/ تصاویری از لحظه زورگیری از پژو 206 با قمه+فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۷۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز موج بازگشت مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش گفت: پلیس برای جلوگیری از ایجاد هرگونه بار ترافیکی به مسافران و رانندگان توصیه می‌کند تا زمان بازگشت خود را مدیریت کنند.

رییس پلیس راه قزوین افزود: مسافرانی که نیمه نخست نوروز در مرخصی بودند، اکنون درحال بازگشت به منازل خود هستند که توصیه می‌کنیم به منظور جلوگیری از بار ترافیکی سفر‌های خود را به انتهای شب موکول نکنند.

وی اضافه کرد: به رانندگان توصیه می‌کنیم قبل از بازگشت از سفر استراحت کافی داشته باشند و در طول مسیر نیز با توقف‌های مناسب در توقفگاه‌ها و مجتمع‌های خدمات رفاهی، از رانندگی طولانی مدت پرهیز کنند با این نکته که بیشترین عامل تصادفات رانندگی در آزادراه‌های این استان، خواب آلودگی بوده است.

سرهنگ ذاکری منش ادامه داد: برخی از رانندگان برای اینکه سریع‌تر به مقصد برسند در آزادراه با شتاب و عجله رانندگی می‌کنند و حتی در طول مسیر با تغییر مسیر‌های ناگهانی سعی در زودتر رسیدن به مقصد را دارند که همین مساله نیز متاسفانه باعث بروز حوادث تلخ نیز می‌شود.

این مسوول انتظامی، ترافیک در بخش شمالی آزادراه قزوین - کرج را نیمه سنگین اعلام کرد و گفت: سایر مسیر‌های آزادراهی استان قزوین ترافیک نیمه سنگین، اما روان گزارش شده، اما پیش بینی می‌کنیم حجم تردد خودرو‌ها از بعدازظهر امروز افزایش یابد.

رییس پلیس راه استان قزوین خاطرنشان کرد: از رانندگان درخواست داریم تا برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی، در طول مسیر فاصله طولی را رعایت کرده و از هرگونه سبقت و سرعت بی مورد خودداری کنند.

دیگر خبرها

  •  آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس  یک طرفه شد/ ترافیک همچنان سنگین است
  • آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس یک طرفه شد
  • ترافیک سنگین در جاده های شمال
  • آغاز موج بازگشت مسافران نوروزی
  • مخبر: کاهش ۲۸ درصدی تلفات جاده ای خوشحال کننده است
  • وضعیت وخیم ترافیکی در آزادراه تهران - شمال؛ محدودیت اعمال شد
  • ترافیک این جاده سنگین است
  • ترافیک سنگین در جاده‌های البرز
  • اجرای محدودیت مقطعی در آزادراه تهران - شمال
  • زورگیری با شیوه دعوت به مهمانی