Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@06:23:27 GMT

آغاز طرح تابستانه کتاب در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۷۱۹۴

آغاز طرح تابستانه کتاب در خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز طرح تابستانه کتاب ۱۴۰۰ در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور از امروز خبر داد و گفت: این طرح تا ۱۵ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

افشین تحفه‌گر در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص اجرای طرح تابستانه کتاب در خراسان رضوی، اظهار کرد: دوستداران کتاب می‌توانند جهت بهره‌مندی از این طرح از امروز، ۹ مرداد تا ۱۵ مرداد ماه، به کتابفروشی‌های منتخب استان خراسان رضوی که در این طرح مشارکت کردند مراجعه کنند و از ۲۰ درصد تخفیف خرید کتاب بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۱۲۳ کتابفروشی در سطح استان در طرح تابستانه کتاب ثبت نام کرده‌اند که از این میان ۹۴ کتابفروشی در مشهد و ۲۹ کتابفروشی در شهرستان‌های استان قرار دارند.

تحفه‌گر تصریح کرد: با توجه به استقبال خوبی که شهروندان خراسانی از طرح‌های مختلف فصول کتاب داشتند در این دوره با موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبلغ یارانه کتاب از ۲۰۰ هزار تومان به ۳۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است. بر این اساس شهروندان با خرید ۳۰۰ هزار تومان کتاب از ۶۰ هزار تومان تخفیف بهره‌مند خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح فصول کتاب از جمله سیاست‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اختصاص مستقیم یارانه کتاب به مردم است و به جای برگزاری نمایشگاه سالانه کتاب این طرح در هر فصل در میان کتابفروشی‌های سطح شهر اجرا می‌شود و همه شهروندان می‌توانند با ارائه کد ملی از تخفیف‌های آن استفاده کنند.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: یکی از اتفاقاتی که همزمان با شیوع ویروس کرونا در میان خریداران کتاب رونق گرفته است خرید از فروشگاه‌های بزرگ کتاب استان به صورت مجازی است و در این دوره از طرح تابستانه کتاب نیز امکان خرید مجازی کتاب برای دوستداران کتاب وجود دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به استقبال پرشور علاقه‌مندان به کتاب در خراسان رضوی در دوره‌های گذشته طرح فصول کتاب، به شهروندان توصیه می‌کنم خرید کتاب را به روزهای پایانی طرح موکول نکنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری کتاب كتابفروشي طرح تابستانه کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح تابستانه کتاب خراسان رضوی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۷۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ خراسان رضوی 

دریافت 3 MB کد خبر 845357 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم استان خراسان رضوی سازمان حفاظت محیط زیست حیوانات - یوزپلنگ آسیایی

دیگر خبرها

  • ورود «مهمان سرزده» به کتابفروشی‌ها/یک‌قصه تصویری برای کودکان
  • رودابِ خراسان رضوی لرزید
  • فهرست سبد خرید کتاب‌ را آماده کن | تصمیمات تازه برای نمایشگاه کتاب سی‌وپنجم
  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • ببینید | حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ خراسان رضوی 
  • وزیر ارشاد: سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد/ ارز مبادله‌ای برای زائران حج تمتع تخصیص یافته/ امسال مناطق محروم در طرح یارانه خرید کتاب دیده می شود
  • آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است
  • تلاش وزارت فرهنگ برای تحقق عدالت فرهنگی در نمایشگاه کتاب
  • نیما در کتابفروشی‌های پاکستان
  • ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی به تعویق افتاد؟ + زمان و سایت ثبت نام