Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکایت احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال از احمد سعادتمند مدیرعامل پیشین به دادسرای فرهنگ و رسانه، سرآغاز یک چالش جدید مدیریتی در باشگاه استقلال بود.

خبرگزاری میزان - احمد مددی که با حکم احمد سعادتمند به‌عنوان معاون ورزشی باشگاه استقلال وارد این مجموعه شد چندی پیش در یک برنامه تلویزیونی به‌شدت از عملکرد مدیرعامل سابق انتقاد کرد، همان‌طور که انتظار می‌رفت صحبت‌های تند مددی علیه مدیرعامل سابق با واکنش تند سعادتمند همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعادتمند با انتشار استوری‌های متعدد تلاش کرد پاسخ مناسبی به سخنان مددی ارائه دهد، اما واکنش‌های تند مسئولین باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌های تندوتیز در کانال رسمی باشگاه آتش اختلافات میان این دو مدیر استقلالی را به بالاترین حد ممکن رساند.

حالا خبر می‌رسد هم‌زمان با شکایت احمد مددی و افزایش تنش میان آنها، سعادتمند مدیرعامل پیشین استقلال بیانیه‌ای بیست و دو بندی را آماده کرده‌است تا به‌صورت صریح و شفاف پاسخ اتهامات احمد مددی را بدهد.

قرار بود سعادتمند در یک برنامه تلویزیونی این موارد را بیان کند، اما با پادرمیانی برخی دوستان مشترک این اتفاق رخ نداد تا استقلال در آستانه رقابت‌های حساس جام حذفی با حاشیه‌ای جدید روبرو نشود.

اما نزدیکان احمد سعادتمند مدعی هستند به‌زودی مدیرعامل سابق آبی‌ها در ارتباط با قرارداد‌های نجومی که احمد مددی پیش‌از این به آن اشاره کرده بود و برخی موارد ابهام‌برانگیز در خصوص چگونگی انتخاب مدیرعامل فعلی باشگاه استقلال دست به افشاگری خواهد زد تا به‌این‌ترتیب حملات تندوتیز مددی را پاسخ دهد.

بدون تردید جدال رسانه‌ای مددی و سعادتمند می‌تواند چالشی بزرگی در مجموعه مدیریتی استقلال را به وجود آورد تا برای چندمین‌بار پرونده نقل‌وانتقالاتی استقلال در فصل گذشته تبدیل به سوژه نخست رسانه‌های خبری شود.

دوئل منتخبان وزیر ورزش و جوانان در باشگاه استقلال در روز‌های پایانی دولت دوازدهم می‌تواند زوایای پنهان مشکلات مدیریتی در باشگاه استقلال را رمزگشایی کند تا شاید این حقیقت مشخص شود که چرا آبی‌های پایتخت در سال‌های اخیر با تنش‌های مدیریتی فراوان روبرو شدند.

بیشتر بخوانید: مدیری که دیر به فکر تیمش افتاد؛ تغییرات در استقلال جدی است؟

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ برتر فوتبال استقلال احمد مددی احمد سعادتمند

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر فوتبال استقلال احمد مددی احمد سعادتمند باشگاه استقلال احمد سعادتمند احمد مددی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۷۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام

آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته باشگاه استقلال به یک هلدینگ مطرح واگذار شد و بلافاصله بعد از این اتفاق شایعاتی در مورد تغییرات مدیریتی در این باشگاه دهان به دهان چرخید، اما واقعیت این است که فعلا امکان تغییرات مدیریتی در این باشگاه وجود ندارد.

نکته اول اینجا است که مدیریت فعلی باشگاه استقلال باید تمامی اسناد و مدارک و میزان بدهی‌های این باشگاه را بر آورد کرده و در قالب گزارش به مسئولان هلدینگ مربوطه ارائه کند که این موضوع زمانبر است. از طرفی دیگر این هلدینگ باید نمایندگان خود را برای حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال معرفی کند تا اهلیت آن‌ها از مراجع مربوطه تائید شود و این موضوع نیز نیازمند زمان است.

همچنین با توجه به اینکه تا پایان مسابقات لیگ برتر ۶ هفته باقی مانده است اگر قرار بر تغییرات باشد بعد از پایان مسابقات لیگ برتر این اتفاق رخ خواهد داد؛ ضمن آنکه قطعا یکی دو عضو با سابقه ورزشی در هیات مدیره یا حتی برای مدیرعاملی این باشگاه در نظر گرفته خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • خطیر:واگذاری استقلال بزرگ‌ترین اتفاق بعد از قهرمانی آسیا بود
  • رضا درویش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس ماندنی شد
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • این فیلم مستند پرونده خون‌های آلوده را دوباره باز کرد
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام