Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@09:50:31 GMT

اعتراف عجیب پیام نیازمند درباره پرسپولیسی ها

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۷۳۷۵

اعتراف عجیب پیام نیازمند درباره پرسپولیسی ها

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیام نیازمند پس از ناکامی سپاهان در قهرمانی لیگ برتر با وجود پیروزی ۲ بر یک مقابل استقلال گفت:

فکر نمی‌کنم کم آورده باشیم. نتایج ما فوق‌العاده و عملکردمان عالی بود. این بچه‌ها سزاوار خیلی بالاتر از این‌ها هم هستند و افتخار می‌کنم در این مدت در سپاهان بازی کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به پرسپولیس هم تبریک می‌گویم و اگر ما عالی بودیم، آن‌ها حتماً فوق‌العاده بودند. به دو تیم تبریک و خسته نباشید می‌گویم و مطمئنم با نویدکیا، ساکت و این بازیکنان، اتفاقات بزرگتری برای سپاهان می‌افتد.

او درباره پایان کار خود در سپاهان گفت:

سه سال در سپاهان بودم و این باشگاه را مانند خانه و خانواده و اصفهان را مانند شهر خودم می‌دانستم. همیشه تلاش خودم را برای موفقیت سپاهان کردم و از الان به بعد برای تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. دوستان مانند برادر من در سپاهان هستند و پیگیر موفقیت‌های آن‌ها خواهم بود. مطمئنم اتفاقات بزرگتری برای سپاهان رخ می‌دهد.

پیام نیازمند دروازه‌بان جدید تیم پورتیموننزه پرتغال درخصوص اینکه بیشترین دقایق بازی را در سه سال گذشته در سپاهان داشته و رکورد کلین‌شیت را شکست، بیان کرد:

خدا را شکر می‌کنم که این توان را داد تا در همه دقایق بازی‌ها در دروازه بایستم و در این سه سال، دیداری را از دست ندهم. کلین‌شیت کاری تیمی است و من هم بخشی از آن بودم. مطمئنم در آینده کسی که می‌آید، اتفاقات بسیار بهتری برای سپاهان رقم می‌زند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پیام نیازمند دروازه بان پورتیموننزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۷۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز

به گزارش "ورزش‌سه"، آخرین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول با یک اتفاق نادر روبرو شد و مصاف دو تیم استقلال آبی پوش ملاثانی و فجرشهید سپاسی که نتیجه آن اهمیت بسیاری در جدول رده بندی مسابقات و به ویژه تعیین سهمیه صعود به لیگ برتر دارد، به دلیل عدم همکاری باشگاه استقلال خوزستان که حاضر نشد در استادیوم غدیر را به روی بازیکنان و سایر اعضای دو تیم باز کند، برگزار نشد.

حالا و در شرایطی که تکلیف این مسابقه مشخص نشده، به زودی باید یک دیدار حساس دیگر در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود؛ دیداری که بار دیگر استقلال خوزستان در آن نقشی نخواهد داشت و تیم فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی باید از سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبانی کند.

در این شرایط مسئولان باشگاه سپاهان که تمام کارهای لازم نظیر رزرو هتل، انتخاب محل تمرین، رزرو بلیت پرواز و سایر اقدامات لازم برای سفر به اهواز را برنامه‌ریزی کرده‌اند، از این هراس دارند که مبادا اتفاقات دیدار لغو شده فجر و استقلال ملاثانی برای آنها تکرار شود.

رقابت‌های جام حذفی در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری با برگزاری 8 مسابقه در شهرهای مختلف کشور آغاز می شود و در یکی از این مسابقه استقلال ملاثانی باید در ورزشگاه غدیر اهواز از سپاهان میزبانی کند.

دیگر خبرها

  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • ببینید | اعتراف عجیب مجری زن جنجالی صدا و سیما با چاشنی آشپزی
  • (ویدیو) اعتراف عجیب ذوالنوری؛ نفهمیدیم به چه چیزی در مجلس رای می‌دهیم!
  • نگرانی سپاهانی‌ها از تکرار اتفاقات ناگهانی در اهواز
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • ادامه اتفاقات عجیب در فوتبال ایران | شما بخندید، ما ادامه می‌دهیم!
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس