Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس مدیر امور فناوری و طرح‌های کاربردی دانشگاه شیراز گفت: سامانۀ کارآموزی و شبکۀ دانش‌ آموختگان، ویژه‌ی دانشجویان و دانش‌آموختگان این دانشگاه، راه اندازی شد.

افضلی شنبه ۹ مرداد به خبرنگاران گفت: سامانۀ دانش‌آموختگان از سامانه‌های پورتال جامعی هست که یکی از شرکت‌های خصوصی بین‌المللی برای تعدادی از دانشگاه‌های بزرگ کشور طراحی و اجرا کرده و از نظر مالی، ازسوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مخاطبان سامانۀ نام‌برده، دانش‌آموختگان دانشگاه شیراز هستند؛ بدین‌ترتیب که داده‌های ورودی، از سمت دانشگاه شیراز به این سیستم و سامانه وارد شده است و دانش‌آموختگانی که عضو این سامانه می‌شوند، اطلاعاتشان از سمت سامانه تأیید می‌شود و مشخص است که به‌طور قطع از دانش‌آموختگان دانشگاه شیراز هستند.

مدیر امور فناوری و طرح‌های کاربردی دانشگاه شیراز افزود: دانش‌آموختگان از طریق این سامانه یکدیگر را پیدا می‌کنند و دانشگاه هم می‌تواند از خروجی‌های خاص خود برخی اطلاعات لازم را نیز به دست بیاورد. همچنین، دانش‌آموختگان برحسب رزومه‌ای که در این سامانه تکمیل می‌کنند، می‌توانند از طرف شرکت‌ها پیشنهادهای کاری و منابع اشتغال را دریافت کرده و در هر زمینه‌ای که مدنظر ایشان بود، اقدام نمایند.

افضلی استفاده از این سامانه را در زمینه‌ی اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاه شیراز گامی بسیارمهم دانست و گفت: کارفرمایانی که به‌طور خاص هدفشان دانش‌آموختگان دانشگاه شیراز است نیز از این طریق به هدف خود دست می‌یابند.

مدیر امور فناوری و طرح‌های کاربردی دانشگاه شیراز گفت: با اجرای این طرح دانشگاه هم می‌تواند پس از مدتی، به این موضوع پی ببرد که چه تعداد از دانش‌آموختگان دانشگاه شیراز و در چه محل‌هایی شاغل هستند. علاوه‌بر آن، شاغلین و دانش‌آموختگان دانشگاه شیراز هم می‌توانند هم‌افزایی ایجاد کنند و درصورت لزوم، برای دانشگاه شیراز و حتی شهر شیراز مفید باشند و کمک‌های شایان توجهی را داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه شيراز اشتغال دانش آموختگان دانش آموختگان دانشگاه شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی «مرکز ملی آفرینش فناوری‌های کوانتومی» در آینده نزدیک

دومین جلسه شورای راهبری فناوری‌های کوانتوم با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری داشجو، اعضای شورا ضمن ارائه گزارش از فعالیت‌های‌ مجموعه های مربوطه در حوزه کوانتوم با توانمندی‌ها و زیرساخت‌های یکدیگر آشنا شدند.

روح الله دهقانی طی سخنانی در این جلسه به ایجاد «مرکز ملی آفرینش فناوری‌های کوآنتومی در کشور» اشاره و عنوان کرد: مرکز ملی آفرینش فناوری‌های کوآنتومی امسال در پارک فناوری پردیس ایجاد خواهد شد که این مرکز در شروع، ظرفیت امکان جذب بیش از ۱۰۰ فناور برتر را با شرایط مناسب کاری و استخدامی خواهد داشت.

به گفته معاون علممی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور، مام (مرکز آفرینش ملی) فناوری کوانتوم یکی از موضوعاتی است که در قانون هفتم توسعه تصویب شده است.

دهقانی ادامه داد: در قانون هفتم توسعه آمده است که دولت تا پایان این برنامه موظف است، شش مرکز آفرینش ملی فناوری در شش حوزه ایجاد کند.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس‌جمهور هچنین خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که قرار است در این مرکز انجام شود در دستور کار و مورد توافق اعضای شورا قرار گرفته است.

وی اظهار امیدواری کرد که این مرکز در آینده نزدیک به یکی از مراکز تحقیقاتی برتر و به نام کشور و منطقه در حوزه کوانتوم تبدیل شود.

دیگر خبرها

  • طراحی و راه اندازی سامانه مهارت افزایی هدفمند و نوآورانه به منظور شناسایی مهارت‌های بازار کار
  • بانوان فعال و دانشجویان دختر وارد فضای اشتغال دانش‌بنیان می‌شوند
  • ایجاد اشتغال برای دانش‌آموختگان دانشگاهی زنجان
  • اجرایی شدن طرح ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • ایجاد ۴۸۰۰ فرصت شغلی برای دانش آموختگان زنجان هدفگذاری شد
  • ۱۵ اردیبهشت؛ آخرین مهلت اعلام نیاز‌ها در سامانه وزارت علوم
  • اجرایی شدن طرح ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان علمی کاربردی
  • راه‌اندازی «مرکز ملی آفرینش فناوری‌های کوانتومی» در آینده نزدیک
  • دهقانی: مرکز ملی آفرینش فناوری‌های کوآنتومی راه‌اندازی می‌شود
  • ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان علمی کاربردی