Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی تکواندو ایران که نتایج ضعیفی در المپیک ۲۰۱۶ توکیو کسب کرده بود، بعد از گذشت چهار سال نتایجی به مراتب ضعیف‌تر را در المپیک این را در توکیو رقم زد تا مسئولان فدراسیون به فکر بررسی دلایل این نتایج باشند.

قرار است به زودی اعضای کمیته فنی در جلساتی منظم به بررسی دلایل این نتایج پرداخته و به صورت شفاف خروجی این جلسات را در اختیار رسانه‌ها قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند در دوره‌های گذشته کمیته فنی و یا شورای فنی تشکیل و نتایج بررسی شد و یا پولادگر که دوم دیماه ۱۳۹۶ بعد از انتخاب برای چندباره به عنوان رئیس فدراسیون قول آشتی ملی، دعوت از منتقدان و تغییرات داده بود، هیچ اتفاق مثبتی در تکواندو ایرات صورت نگرفته است. ولی منتظر می‌مانیم که تا نتایج این بررسی منتشر شود.

شایان ذکر است تیم ملی تکواندو با سه تکواندوکار در المپیک توکیو دست خالی به تهران بازگشت.

کد خبر 5269237

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو تیم ملی تکواندو المپیک 2020 توکیو المپیک 2020 توکیو تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال پیکان تهران تیم ملی تیراندازی ایران تیراندازی والیبال نازنین ملایی تیم ملی شمشیربازی ایران تیم ملی بسکتبال ایران هانیه رستمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۷۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه هماهنگی برای بازی‌های داخل سالن آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، این جلسات که با حضور سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک، سید نصراله سجادی مشاور رئیس، محمد تابع رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی و نماینده امور بین الملل کمیته بطور مجزا با حضور روسا، دبیران فدراسیون ها و سرپرستان تیم های ملی بولینگ و بیلیارد، اسکیت، انجمن های ورزشی (سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو) شطرنج، فوتبال(فوتسال)، هاکی (سالنی)، موی تای، اسکی (رولر اسکی)، همگانی (ورزش های الکترونیک) بسکتبال 3 نفره ، دوچرخه سواری، بدمینتون، شنا (شنا 25 متر) برگزار شد که در ابتدا مسئولان و سرپرستان فدراسیون ها، انجمن ها و تیم ها به تشریح وضعیت تیم های خود برای اعزام به این دوره از بازیها پرداختند.

در ادامه پس از بررسی وضعیت تیم های ملی رشته های مختلف و پرسش و پاسخ های مطرح شده در این زمینه مقرر گردید تا در نهایت بعد از بررسی وضعیت تیم های ملی با توجه به میزان حضورشان در رقابت های بین المللی پیش رو و شانس مدال آوریشان در این دوره از بازیها ، در جلسات بعدی در خصوص رشته های نهایی اعزامی به این رقابت ها تصمیم گیری های لازم صورت پذیرد.

شایان ذکر است این بازیها به دلیل پاندومی کرونا بارها به تعویق افتاده بود تا اینکه در نهایت از سوی شورای المپیک آسیا و کمیته برگزاری بازیها مقرر شد طی روزهای 21 لغایت 30 نوامبر 2024 (30 آبان لغایت 12 آذر 1403) بطور مشترک در دو شهر بانکوک و چونبوری تایلند برگزار شود.

در این دوره از بازیها ورزشکاران آسیایی در 36 رشته اصلی و 2 رشته نمایشی و در قالب 365 رویداد به مصاف هم می‌روند.

این جلسات با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک، بطور مجزا با دیگر فدراسیون ها و انجمن های کاندیدای حضور در این دوره از رقابت ها طی روز های آینده در سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6076649

دیگر خبرها

  • درخشش یک ۳۸ ساله چشم موتا پائز را گرفت
  • درخواست ترامپ برای اجتناب از پیگرد قضایی بررسی می‌شود
  • داستان عجیب جواد فروغی
  • یک ایرانی عضو کمیته فنی پومسه اتحادیه تکواندو آسیا شد
  • خدامرادی عضو کمیته فنی پومسه در اتحادیه تکواندو آسیا شد
  • بودجه کاروان ایران برای سفر به پاریس چند میلیاردتومان است؟
  • بودجه ۶۰۷ میلیاردی کمیته المپیک در سال سفر به پاریس/ ۳۱۶ میلیارد برای پارا
  • درخواست حزب اسپانیایی برای حذف رژیم صهیونیستی از المپیک پاریس + فیلم
  • برگزاری جلسه هماهنگی با فدراسیون‌های کاندیدای اعزام به بازی‌های داخل سالن
  • برگزاری نخستین جلسه هماهنگی برای بازی‌های داخل سالن آسیا