Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نعمت الله بیرانوندی مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: گزارشی مبنی بر توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۱۱۶ کارتن سنگ جت از سوی نیروی انتظامی اندیمشک به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شد.

او افزود: رئیس اداره تعزیرات اندیمشک پس از دریافت گزارش، اخذ استعلامات و دفاعیات متهم، به دلیل بلاوجه بودن آن رای خود را صادر نمود و همچنین این پرونده پس از سیر مراحل قانونی جهت اجرا به اجرای احکام تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال و جریمه وی وصول و پرونده مختومه گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرانوندی بیان داشت : متهم علاوه بر ضبط کالا به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۶۹۷ میلیون و ۹۳۰ هزار ریال جریمه نقدی محکوم شد.

سامانه اینترنتی http://tazirat ۱۳۵.ir آماده دریافت گزارش‌ها و شکایت‌های مردم خوزستان است.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی ضبط کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۷۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی بیش از ۸ هزار تن اضافه تناژ در جاده‌های خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فواد غزیعلی گفت: پارسال ۸ هزار و ۶۶۴ تن اضافه تناژ از ۲ هزار و ۴۶۱ کامیون در جاده‌های استان خوزستان شناسایی شد.

وی با اشاره به صدور یک هزار و ۴۱۹ پروانه ترانزیتی توسط کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۶۴ درصد رشد داشته است.

غزیعلی ادامه داد: در مدت یاد شده ۵۱۴ مجوز تردد کامیون‌های بار بالای ۵۰۰ تن و ۳۴۴ مجوز تردد کامیون‌های بار کمتر از ۵۰۰ تن صادر شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به مراجعه ۹۴ هزار و ۵۳۴ کامیون به مراکز فنی استان در سال ۱۴۰۲، اضافه کرد: از این تعداد ۸۲ هزار و ۸۵۹ کامیون موفق به دریافت تایید معاینه فنی شدند و ۱۱ هزار و ۶۷۵ کامیون نیز تایید نشدند.

دیگر خبرها

  • ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه توقیف شد
  • توقیف ۱۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در میرجاوه
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • عرضه خارج از شبکه آرد در دزفول
  • محکومیت قاچاقچیان سوخت و مواد خوراکی در خوزستان
  • قاچاقچی پارچه ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • ضبط 18 هزار لیتر سوخت قاچاق در خوزستان
  • ضبط ۴۷ دستگاه ماینر قاچاق در ارومیه
  • توقیف کامیون حامل ۱۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در سرایان
  • شناسایی بیش از ۸ هزار تن اضافه تناژ در جاده‌های خوزستان