Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:35:21 GMT

موضع جدید اتلتیکومادرید در مورد گریزمان

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۷۵۱۲

موضع جدید اتلتیکومادرید در مورد گریزمان

انریکه خرزو، رئیس باشگاه اتلتیکومادرید جذب آنتوان گریزمان از بارسلونا را عملیاتی دشوار توصیف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دو سال قبل بعد که بارسلونا در انتقالی جنجالی و با پرداخت رقم 120 میلیون یورو موفق به جذب آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید شد. اما شرایط در این مدت برای این بازیکن در نوکمپ خوب پیش نرفته و حالا اخباری در مورد احتمال جدایی آنتوان گریزمان و بازگشت دوباره به اتلتیکومادرید منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ابتدا قرار بر آن بود که این بازیکن با سائول نیگز، هافبک اسپانیایی اتلتیکو معاوضه شود، اما حالا احتمال این مبادله بازیکن بین دو باشگاه کمرنگ شده است. اما به هر حال هنوز هم امکان بازگشت آنتوان گریزمان در قراردادی جداگانه به تیم سابقش وجود دارد. انریکه خرزو، رئیس باشگاه مادرید نیز بار دیگر درباره بازگشت احتمالی آنتوان گریزمان به اتلتیکو مادرید اظهارنظر کرده و این اخبار و شایعات را رد نکرد.

 

انریکه خرزو گفت: "انتقال دوباره آنتوان گریزمان؟ ما هیچ چیزی را رد نمی کنیم، اما چیزی که می توانیم بگوییم این است که جذب چنین بازیکنی آسان نیست. ما منتظر اخبار جدید نه تنها فقط در مورد گریزمان، بلکه در خصوص دیگر بازیکنان نیز هستیم. اما از همین حالا می توانم به شما بگویم که انتقال دوباره گریزمان به اتلتیکومادرید دشوار خواهد بود."

آنتون گریزمان بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنتون گریزمان بارسلونا آنتوان گریزمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۷۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن

به گزارش "ورزش‌ سه"، یکی از قسمت‌های مصاحبه خسرو حیدری در استودیو آنتن به حرف‌های او درباره پشیمانی از پیوستن به سپاهان مربوط می‌شود؛ صحبت‌هایی که با عصبانیت و ناراحتی هواداران اصفهانی مواجه شده است.

حیدری در این بخش از مصاحبه‌اش می‌گوید: «یکی از دلایلی که در استقلال خداحافظی کردم این بود که خاطره تلخ رفتن به سپاهان و یک سال حضور در این تیم را از ذهن هواداران تیم پاک کنم. صد در صد رفتن به سپاهان اشتباه بود. با آقای قلعه‌نویی رفتم و چند بازیکن دیگر استقلال هم آنجا بودند.» 
این صحبت‌های خسرو با واکنش سپاهانی‌ها مواجه شده و حتی روزنامه منتسب به باشگاه تیتر اول خود را به این موضوع اختصاص داده و نوشته: «خسرو جان! در آن سپاهان پرمهره بود و نبودت برای ما فرقی نداشت.»

حیدری در لیگ دهم با پیراهن سپاهان به میدان رفت و موفق شد با این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر هم دست پیدا کند ولی بلافاصله به استقلال بازگشت و آخرین قهرمانی در لیگ برتر را با پیراهن آبی در لیگ دوازدهم تجربه کرد.

دیگر خبرها

  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • موضع‌گیری جدید عمار حکیم درباره غزه
  • فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس
  • جدیدترین موضع گیری بشار اسد درباره آمریکا