Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- منابع امنیتی اسرائیلی اعلام کردند، موضع روسیه نسبت به حملات رژیم صهیونیستی به سوریه تغییری نکرده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، روزنامه معاریو به نقل از منابع امنیتی و نظامی نوشت: موضع روسیه درباره حملات اسرائیل در سوریه تغییر نکرده است.
این منابع افزودند: این مسئله در پیام‌های مستقیم و غیرمستقیم دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تل آویو معتقد است اظهارات اخیر یک ژنرال روسیه درباره کمک این کشور به سامانه‌های دفاعی نظام سوریه برای رهگیری موشک‌های اسرائیل در واقع به نمایش گذاشتن سلاح‌های روسیه و تبلیغ آن است.
در این راستا عاموس هرئیل، خبرنگار امور نظامی هاآرتص گفت: موضع روسیه تغییری نکرده است به این دلیل که مسکو تا به این لحظه از مجهز کردن نظام سوریه به سامانه‌های اس300 امتناع کرده است.
مسکو و تل آویو 2015 به توافق‌های رسمی برای هماهنگی نظامی در سوریه جهت ممانعت از وقوع درگیری‌های هوایی دست یافتند. همچنین خط ارتباطی مستقیمی میان مقر نیروهای روسیه در پایگاه حمیمیم روسیه و اتاق عملیات وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل آویو ایجاد شد.
اخیرا نیز یک منبع در وزارت دفاع روسیه گفته بود که این کشور در حال تدوین طرحی با هدف کاهش حملات رژیم صهیونیستی به سوریه است.
وی گفت که کشورش دنبال تغییر قواعد بازی در سوریه است تا حملات رژیم صهیونیستی را به مناطق تحت کنترل دولت سوریه کاهش دهد. به گفته این منبع، تصمیم در مورد این طرح‌ها چند هفته پیش و در آستانه تغییر دولت در اراضی اشغالی گرفته شد و اکنون اجرایی می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: روسیه اسرائیل رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۷۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل اینگونه از سربازان خود در غزه محافظت می کند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در پی حملات نیروهای مقاومت به نیرو و خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی در خیابانی دروسط غزه، ارتش این رژیم نسبت به بتن‌ریزی در اطراف آن اقدام کرد تا از تجمعات سربازان خود در این خیابان که از مرزهای شرقی غزه تا خیابان ساحلی الرشید در غرب این باریکه امتداد دارد، حفاظت کند.

به نقل از سایت خبری المیادین، این منبع میدانی در غزه گزارش کرد رژیم صهیونیستی با حملات توپخانه‌ای و حضور هواپیماهای جاسوسی خود در حریم هوایی غزه، به دنبال افزایش مساحت منطقه امنیتی در دو طرف این خیابان است.

مراکز سری اسرائیل که با موشک های نقطه زن ایران منهدم شدند

به گفته این منبع، مساحت منطقه امنیتی در دو طرف خیابان تقریباً ۳ کیلومتر است.

کد خبر 846185 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى

دیگر خبرها

  • نگرانی صهیونیستی از گسترش همکاری‌های نظامی
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • ۱۰ ضربه بزرگی که اسرائیل از ابتدای جنگ غزه دریافت کرد
  • بالاترین مقام اطلاعات نظامی اسرائیل استعفا داد
  • روز ۱۹۹ طوفان‌الاقصی| حمله به پایگاه‌های آمریکا در سوریه
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه
  • اسرائیل اینگونه از سربازان خود در غزه محافظت می کند
  • ترکیه: اسرائیل باید احساس شرم کند
  • گفت و شنود/ نخور!