Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ اعتمادآنلاین نوشت: سیدرضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین سه وظیفه مهم و اصلی شورای شهر در انتخاب شهردار را توجه به بی‌حاشیه بودن فرد، تمرکز بر نیازهای پایتخت و دور بودن از معایب ادوار قبلی و دارا بودن مزایای آنها عنوان کرد.

وی در این باره گفت: اعضای شورای شهر تهران در دوره جدید برای انتخاب شهردار باید سه مطلب را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست این که در انتخابات هیات رئیسه و افراد دقت کافی داشته باشند تا افراد بدون مشکل و حاشیه در راس کارها قرار گیرند؛ چرا که مردم درباره برخی موارد در گذشته ابهاماتی دارند و نباید به سمت انتخاب افرادی رفت که برای مردم جای سوال دارد.

اکرمی اولویت دوم شورای جدید شهر تهران را بررسی صحیح نیازهای پایتخت خواند و گفت: باید ببینند مشکل امروز شهر تهران چیست؟ مشکل درآمد و هزینه و نابسامانی‌های فرهنگی و مسائل شهری تهران است؛ مشکل این مساله سگ‌گردانی در تهران است که باید برای آن فکری شود.

وی درباره سومین موضوع مورد توجه شورای شهر برای انتخاب شهردار نیز گفت: شهردار تهران برای دوره آتی باید وضعیتی شفاف و بی مساله داشته باشد؛ یعنی شهردار آتی باید معایب ادوار قبل را نداشته و مزایای آنها را داشته باشد.

اکرمی تاکید کرد: شورای شهر سراغ گزینه‌هایی که وضعیت شفافی ندارند و سوال درباره آنها در اذهان عمومی وجود دارد، نروند.

عضو جامعه روحانیت مبارز درباره انتقادهای برخی چهره‌های سیاسی درباره دخالت در انتخاب شهردار از خارج از شورای شهر خاطرنشان کرد: مگر خود آقای قالیباف بی‌فشار رئیس مجلس شد که حالا از فشار و دخالت ایشان برای انتخاب شهردار تعجب می کنید؟!

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 جامعه روحانیت مبارز سیدرضا اکرمی شهرداری تهران شهردار جدید تهران سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 انتخاب شهردار شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۷۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است

شهردار منطقه ۷ تهران گفت: نمایشگاه کتاب یک رویداد بین المللی است بنابراین باید خدماتی که در آن ارائه می‌شود در بالاترین کیفیت ممکن باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نصراله آبادیان امروز- چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌- در جلسه مشترک با مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب یک رویداد بین‌المللی است بنابراین باید خدماتی که در آن ارائه می‌شود در بالاترین کیفیت ممکن باشد از همین رو از تمام همکارانم تقاضا دارم تا از تمام ظرفیت‌های موجود به خوبی استفاده کنند.

وی اضافه کرد: از چند هفته قبل جلساتی برای هماهنگی‌ها در مصلی امام خمینی (ره) در این منطقه برگزار و تقسیم وظایف انجام شده است.

شهردار منطقه ۷ شهرداری تهران یادآور شد: تمام مواردی که در جلسات مربوط به نمایشگاه بین‌المللی کتاب مطرح شده است باید تا هفته آینده دسته بندی شود تا دستورات مربوط به آنها صادر شود.


به گزارش ایمنا، نظافت نمایشگاه، مکاتبه با بهشت الزهرا برای دریافت ۱۰ دستگاه شاتل، زیباسازی، گل آرایی، جانمایی سرویس‌های بهداشتی، جانمایی پارکینگ برای خودروهای شخصی، تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها، تعبیه فضای مناسب برای کودکان و اسکان کارگری مواردی بود که مدیران شهری و نمایشگاه کتاب در جلسه مطرح شد.


کد خبر 747614

دیگر خبرها

  • قالیباف: تا یکشنبه برنامه ارزی خود را ارائه نکنید خودمان موضوع را دنبال خواهیم کرد!
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • کارگر قشری تاثیرگذار در رشد وشکوفایی اقتصاد درکشور
  • روحانیت باید توجه به آخرت را به جامعه تزریق کند