Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر همایش انقلاب مشروطه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این همایش ۱۲ مردادماه جاری و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و به صورت حضوری در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار می‌شود.

میلاد عبدی افزود: همایش به صورت مجازی نیز پوشش داده می شود و علاقه مندان از سایر دانشگاه‌ها و شهرستان‌ها می‌توانند با مراجعه به لینک https://daanaan.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

daan.ir و با گذر واژه: ma۱۴۰۰ و شناسه کلاس: ۶۹۳۹f۱۱ در همایش شرکت کنند.

وی گفت: حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم (نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی)، روح الله متفکر آزاد (عضو هیات رییسه مجلس)، نورالله قیصری (عضو هیات علمی دانشگاه تهران)، محمد شفیعی فر (عضو هیات علمی دانشگاه تهران)، محمد مهدی اسماعیلی (عضو هیات علمی دانشگاه تهران)، محمد قربانی گلشن آبادی (عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی)، جوانپور (رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و عضو هیات علمی واحد تبریز) در این همایش  سخنرانی می کنند.

دبیر این همایش ادامه داد: تحلیل تاریخی قانون اساسی مشروطه، مبانی اجتماعی و سیاسی قانون اساسی، مشروطیت، مردم سالاری،  نقش و جایگاه مردم از انقلاب مشروطه تاکنون، ارزیابی عملکرد پارلمان و مجلس از انقلاب مشروطه تاکنون، مقوله عدالت و عدالت خواهی از انقلاب مشروطه تاکنون، نقش و تاثیر انقلاب مشروطه در سپهر سیاسی اجتماعی ایران، نقش علمای دینی و روحانیت در انقلاب مشروطه و اندیشه سیاسی از انقلاب مشروطه تا انقلاب اسلامی از محورهای این همایش است.

به گفته دبیر همایش، به همه شرکت کنندگان در همایش (حضوری و مجازی) گواهی معتبر اعطا می شود.

برچسب‌ها تبریز دانشگاه آزاد اسلامی جنبش مشروطه همایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز دانشگاه آزاد اسلامی جنبش مشروطه تبریز دانشگاه آزاد اسلامی جنبش مشروطه همایش عضو هیات علمی دانشگاه انقلاب مشروطه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۷۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان

دبیر همایش استانی روز فیزیک گفت: این رویداد علمی بستری برای آشنایی دانش‌آموزان علاقه‌مند و مستعد متوسطه دوم با علم را فراهم کرده است.

سجاد مری هدف از برگزاری این همایش را ترغیب و تشویق استعداد‌های نوجوانان به سمت علم و تفکر دانست و افزود: به واسطه مشاهده یک آزمایش ویا از طریق شنیدن و گفتگو با اساتید، جرقه، حرکت و تحولی در ذهن دانش آموزان ایجاد شود.

او گفت: در این همایش یک روزه جدیدترین دستاورد‌های علمی در گرایش‌های مختلف علم فیزیک برای دانش‌آموزان ارائه شد و، دانش‌آموزان آزمایش‌های مختلف علمی و هیجان‌انگیزی را در آزمایشگاه‌های دانشکدۀ فیزیک تجربه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • برتری نشریات دانشجویی واحد رودهن میان سایر واحد‌های دانشگاهی
  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه تیرماه 1403 در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار می‌شود
  • جزئیات سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اصفهان
  • مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس