Web Analytics Made Easy - Statcounter

مذاکرات مدیران باشگاه اینتر و مهاجم آرژانتینی این تیم تاکنون به نتیجه نرسیده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لائوتارو مارتینس که زوج خطرناکی را با روملو لوکاکو در خط حمله اینتر شکل داده، شایعه جدایی‌اش از این تیم دوباره بر سر زبان‌ها افتاده است. این مهاجم آرژانتینی در فصلی که گذشت در 47 بازی آمار 19 گل‌زده و 11 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت و نقش بسزایی در قهرمانی نراتزروی در سری A ایتالیا آن هم پس از 11 سال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» خبر داد؛ مذاکرات بین مدیران اینتر و مدیر برنامه‌های لائوتارو مارتینس به نتیجه نرسیده و این باشگاه ایتالیایی شرایط دشواری برای ارائه قرارداد جدید به این بازیکن دارد. با این شرایط احتمال جدایی این مهاجم 23 ساله از اینتر در این تابستان وجود دارد و این باشگاه برای سود بردن حداکثری از انتقال این بازیکن در نهایت ممکن است به این انتقال تن دهد.

«اسکای» مدعی شد که آرسنال نسبت به خدمت گرفتن لائوتارو علاقه‌مند است، هر چند هنوز پیشنهادی رسمی در این خصوص به اینتر ارائه نداده است. طبق این گزارش؛ اینتر هم خواکین کوریا را زیرنظر گرفته و در صورت جدایی مهاجم آرژانتینی‌اش، سراغ به خدمت گرفتن مهاجم 26 ساله و آرژانتینی لاتزیو خواهد رفت.

لوکاکو: اینزاگی به اینتر برای رسیدن به دستاوردهای بزرگ کمک خواهد کرد

بند فسخ فعلی قرارداد لائوتارو 111 میلیون یورو است اما تصور می‌شود که اینتر به دلیل بحران مالی‌اش حاضر شود او را در ازای 90 میلیون یورو بفروشد. این مهاجم آرژانتینی تنها دو فصل دیگر با اینتر قرارداد دارد.

خواکین کوریا هم که از سال 2018 در لاتزیو عضویت دارد، سابقه کار با سیمونه اینزاگی در این تیم را دارد. او که تا سال 2024 با لاتزیو قرارداد دارد، فصل گذشته آمار 11 گل‌ زده و 6 پاس‌گل را در 38 بازی از خود برجای گذاشت.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری A سیمونه اینزاگی لائوتارو مارتینس لاتزیو آرسنال اینترمیلان سری A سیمونه اینزاگی لائوتارو مارتینس لاتزیو آرسنال اینترمیلان مهاجم آرژانتینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۷۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای پرسپولیسی شدن جانشین بیرانوند که این روز‌ها ستاره است

آفتاب‌‌نیوز :

مصدومیت بیرانوند باعث شد تا امیررضا رفیعی گلر جوان قرمز‌ها فرصت بازی کردن پیدا کند و خودی نشان دهد. رفیعی جوان در ۴ بازی که برای پرسپولیس بازی کرده،۴ کلین شیت ثبت کرده و یک رکورد جدید و خاص در فوتبال ایران به ثبت رسانده است. پرسپولیسی شدن رفیعی و حضور او در آکادمی پرسپولیس هم ماجرای جالبی دارد. او تا همین دو سال قبل گلر چهارم نساجی بود و اصلا فرصتی برای دیده شدن پیدا نمی‌کرد.

در همان زمان او به یکی از مربیان آکادمی پرسپولیس معرفی شد و بعد از حضور در تمرینات تیم امید پرسپولیس مورد توجه مربیان این تیم قرار گرفت. رفیعی مثل خیلی دیگر از بازیکنان آکادمی پرسپولیس بعضی وقت‌ها در تمرینات تیم بزرگسال هم شرکت می‌کرد. حضور او در تمرین تیم بزرگسال باعث شد تا ننکا مربی گلر‌های برزیلی سابق پرسپولیس امیررضا را بپسندد و فورا به یحیی گل محمدی اعلام کرد زمینه عقد قرارداد با این بازیکن را فراهم کند.

ننکا علاقه زیادی به رفیعی داشت و همواره در تمرینات پرسپولیس از او به عنوان آینده گلری ایران و پرسپولیس یاد می‌کرد. قرارداد رفیعی با تیم امید پرسپولیس ۱۰۰ میلیون بود و قرارداد این فصل این گلر باآتیه فقط ۵۰۰ میلیون تومان است. حالا با توجه به درخشش رفیعی در پرسپولیس و حضور او در ترکیب اصلی، بعید است مدیران این باشگاه برای فصل بعد دوباره به سراغ جذب گلر بروند. رفیعی و بیرانوند هر دو با پرسپولیس قرارداد دارند و برای فصل بعد هم پیراهن پرسپولیس را خواهند پوشید و به نظر می‌رسد سرخ پوشان برای سال آینده هم نگرانی از بابت دروازه نخواهند داشت.

همچنین قرار است با توجه به درخشش رفیعی در پرسپولیس، قرارداد این بازیکن تمدید و البته مبلغ قراردادش هم اضافه شود تا این گلر جوان و با استعداد با انگیزه بیشتری به کارش در پرسپولیس اضافه شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سیمونه اینزاگی پس از فتح اسکودتو: کاری باورنکردنی انجام دادیم
  • تیرک دروازه، مکان محبوب لائوتارو مارتینز برای جشن گرفتن قهرمانی! + عکس
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • جانشین دانیال در پرسپولیس کیست؟
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • رسمی؛ لاتزیو بند خرید متئو گندوزی را فعال کرد
  • احتمال جدایی میلان اشکرینیار از پاری سن ژرمن در تابستان ۲۰۲۴
  • نگاهی به زندگی عاشقانه جنجالی ایلان ماسک؛ شریک زندگی کنونی او کیست؟
  • ماجرای پرسپولیسی شدن جانشین بیرانوند که این روز‌ها ستاره است