Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@05:31:36 GMT

رحمتی: در مورد مشکلات پدیده می‌شود کتاب نوشت

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۷۸۰۷

رحمتی: در مورد مشکلات پدیده می‌شود کتاب نوشت

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت:اگر ظرف ۴۸ ساعت آینده تکلیف مالکیت این باشگاه مشخص نشود پدیده دچار مشکل می شود.

به گزارش مشرق، سید مهدی رحمتی در خصوص عملکرد موفق پدیده و جایگاه این تیم در لیگ بیستم اظهار داشت:جا دارد از هیات مدیره باشگاه و همچنین حمیداودی تشکر می کنم که در ابتدای این فصل به من اعتماد کردند و خیلی خوشحالم که شروع کار مربیگری ام در شهر امام رضا(ع) استارت خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما امسال سختی های زیادی را تحمل کردیم و اگر بخواهم در مورد مشکلات صحبت کنم شاید یک کتاب بتوانیم از آن تهیه کنیم. خدا را شکر که توانستیم از اولین آزمون مربیگری ام سربلند بیرون بیایم و جا دارد از همه مسئولان استانی، دادستان،اصولی، هیات فوتبال، شهردار و مسئولان استان قدس  تشکر کنم که در این راه خیلی به ما کمک کردند.

بیشتر بخوانید:

رحمتی دروازه بان تیم قلعه‌نویی می‌شود؟

سرمربی تیم فوتبال پدیده تاکید کرد:امسال بازیکنان و اعضای تیم خیلی تلاش کردند و همت کردند و با نداری و بی پولی ها ساختند که واقعا تلاش آنها جای تقدیر دارد. کادر فنی پدیده هم امسال خیلی کمک حال من بود.

رحمتی که با شبکه استان خراسان صحبت می کرد در خصوص وضعیت فصل آینده تیم فوتبال پدیده گفت: واقعیت این است که امسال خیلی سختی کشیدیم ولی صادقانه بگویم اگر ظرف ۴۸ ساعت آینده تکلیف مالکیت این تیم مشخص نشود پدیده دچار مشکل می شود. ما برای شروع سال جدید خیلی کار داریم، ابتدا باید با بازیکنان تسویه حساب شود و سپس ۶-۷ بازیکن لیگ برتری جذب شود. اگر این اتفاقات رخ ندهد پدیده واقعا به مشکل می خورد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در پاسخ به این سوال که آیا فصل آینده در این تیم ماندنی است یا خیر عنوان کرد:اگر شرایط و وضعیت تیم مشخص شود در این تیم می مانم ولی اگر وضعیت تیم ما مثل سال گذشته باشد و مالکیت باشگاه مشخص نشود  کار واقعا سخت می شود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو سید مهدی رحمتی پدیده مشهد سرمربی تیم فوتبال پدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۷۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد

مدیر ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: برای جشن امضا و رونمایی از کتاب و نشست در حوزه ادبیات دفاع مقدس امسال پررنگ تر و پربارتر نسبت به سال‌های گذشته برنامه‌ریزی کرده‌ایم. - اخبار فرهنگی -

سید‌رضا میربابا مدیر ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی تسنیم درباره برنامه‌های نشر زیر مجموعه خود برای ایام نمایشگاه کتاب تهران گفت: مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب با 27 نشر وابسته خود در سراسر کشور برای نمایشگاه کتاب تهران ثبت نام کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشترین حجم تولید کتاب‌های دفاع مقدس در چند سال اخیر، به بنیاد مربوط می‌شود و بنیاد در بحث تولید کتاب‌های فاخر ادبیات دفاع مقدس متمرکز شده است و استان‌های ما هر سال حجم بالای کتاب را تولید می‌کنند و طبق آمار خانه کتاب بیشترین تولید آثار را ما داریم، امسال با رایزنی‌هایی که با وزارت ارشاد داشتیم قرار شد که بنیاد به صورت متمرکز در نمایشگاه تهران حاضر شود و به معرفی و عرضه کتاب‌های صوتی و مکتوب دفاع مقدس بپردازد.

نمایشگاه کتاب، فرصت جدی توسعه دیپلماسی فرهنگی است

میربابا اظهار داشت: ما در سال‌های اخیر در حوزه کتاب‌های دیجیتال و صوتی کارهای خوبی را تولید کردیم.  ما با کتاب‌های دفاع مقدس در ژانرهای مختلف خاطره، داستان، زندگینامه، رمان، داستان بلند و کوتاه و موضوعات مختلف که در طی این سال‌ها تولید و عرضه کرده ایم، در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شویم.

مدیر ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: ما کتاب‌های سه دوره گذشته را به نمایشگاه این دوره  آوردیم و کتاب‌های شاخص در ژانرهای مختلف که در سال‌های 1400، 1401 و 1402 منتشر شده‌اند را به نمایشگاه می‌آوریم و از هر نشر در هر یک از استان‌ها خواسته‌ایم کتاب‌های شاخصشان را بیاورند و فکر می‌کنم تعداد کتاب‌ها بیش از   2000تا3000  عنوان کتاب شود و  این در حالی است که ما به طور میانگین هر ساله بیش از 1700 عنوان کتاب چاپ کرده‌ایم.

میربابا درباره برنامه‌های این نشر در نمایشگاه کتاب بیان کرد:گذشته از فعالیت‌های گفته شده ما یک غرفه کودک و نوجوان هم داریم که تخت عنوان نشر صریر فعالیت می‌کند. مسابقات نقاشی و خلاقیت‌های داستانی و نمایش و برنامه‌های جانبی در حوزه کودک و نوجوان در این غرفه داریم به اضافه اینکه نشست‌های تخصصی در حاشیه نمایشگاه با حضور استادان شاخص برگزار می‌شود. برای جشن امضا و رونمایی از کتاب و نشست در حوزه ادبیات دفاع مقدس امسال پررنگ تر و پربارتر نسبت به سالهای گذشته برنامه ریزی کرده‌ایم  و قرار است هر روز از یک نویسنده و پیشکسوت در غرفه ما تجلیل شود و از نویسنده‌های نوقلم هم دعوت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رحمتی مربی استقلال محروم شد
  • باشگاه استقلال تکلیف نکونام را مشخص کرد
  • کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به رحمتی
  • تصمیم جدید در مورد رفتار توهین آمیز مربی استقلال
  • احضار کاپیتان استقلال به کمیته انضباطی به خاطر یک مصاحبه/ فرصت ۴۸ ساعته به دستیار نکونام
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی
  • شکایت عجیب سرمربی استقلالی | ویلموتس حداقل یک درخت کاشت!
  • پدیده لیگ: به حواشی توجه نمی‌کنیم/ گلزنی در آسیا دلچسب بود