Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@17:18:13 GMT

قائدرحمتی: بی‌دلیل غیبت نکردم، سرپرست می‌داند

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۷۹۶۶

قائدرحمتی: بی‌دلیل غیبت نکردم، سرپرست می‌داند

هافبک نساجی از خودش دفاع می کند و می گوید غیبتش در دیدار با گل گهر سیرجان کاملا موجه بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، محمود قائدرحمتی درباره غیبت در آخرین مسابقه فصل مقابل گل‌گهر اظهار کرد: من کار اداری و مشکلاتی داشتم که واقعا نمی‌توانستم در این بازی باشم. تمام نامه‌ها و مستندات لازم را برای سرپرست تیم ارسال کردم و غیبتم غیرموجه نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر هم نیاز باشد، مستندات را در اختیار شما قرار می‌دهم.

او ادامه داد: امسال ۲۸ بازی برای نساجی انجام دادم و تمام وجودم را گذاشتم تا تیم موفق شود. هفته قبل هم دیدید چقدر سعی کردم مقابل استقلال موفق باشیم و حتی پاس گل دادم. با انواع مصدومیت‌ها و دردها سعی کردم حتی یک مسابقه هم غیبت نکنم و همه تلاشم را انجام بدهم که تماشاگران هم می‌توانند این موضوع را تایید کنند، اما واقعا در آخرین مسابقه بخاطر مشکلات شخصی نمی‌توانستم همراه تیم باشم.

 

هافبک نساجی مازندران یادآور شد: من عاشقانه برای نساجی بازی کردم و حتی یک بازی هم برای سربلندی تیمم و حفظ سهمیه لیگ برتری قائم‌شهر کم نگذاشتم؛ واقعا از دیشب تا حالا ناراحت شدم که برخی حرف‌ها را شنیده‌ام چون تماشاگران نساجی بهتر از هر کسی می‌دانند بنده چطور برای آنها بازی کردم.

قائدرحمتی تاکید کرد: مگر می‌شود بدون هیچ دلیلی تمرین تیم را ترک کرد؟ من از قبل هماهنگی‌ها را با سرپرست تیم انجام داده بودم و هیچ مشکلی وجود ندارد. همچنین جا دارد از حمایت‌های آقای حدادیان، کمک‌های آقای سیف‌الله‌پور، زحمات آقا ساکت الهامی که تلاش ویژه‌ای درا ین فصل داشتند، بازیکنان و کل مجموعه نساجی تشکر کنم که با تمام وجود کار کردند.

 

او اضافه کرد: خدا را شکر که تیم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و  حتی می توانست پیروز شود و این خودش محکم‌ترین پاسخ بر شایعات صورت گرفته بود. این وصله‌ها به نساجی و بازیکنانش نمی‌چسبد و دیدید که هم‌تیمی‌هایم چه بازی جوانمردانه‌ای به نمایش گذاشتند.

هافبک نساجی یادآور شد:  از بقای تیمم در لیگ خوشحال هستم. از اینکه توانستیم هواداران نساجی را راضی نگه داریم خوشحالیم‌. فصل خیلی سختی را سپری کردیم و بالا و پایین‌های زیادی دیدیم ولی در نهایت موفق شدیم کار را به سرانجام برسانیم؛ حتی می‌توانستیم در دیدار پایانی با گل‌گهر پیروز شویم، اما به هر دلیلی نشد. ان‌شاالله که نساجی فصل آینده از این که هست نیز موفق‌تر باشد.

 

محمود قائد رحمتی نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمود قائد رحمتی نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند

به گزارش “ورزش سه”، علیرضا بیرانوند که طی دیدارهای اخیر پرسپوليس غایب بوده و درگیر مصدومیت دست خود است، قرار است فردا گچ دستش را باز کند.

شماره یک ملی‌پوش پرسپوليس که پیش از این قرار بود امروز گچ دستش را باز کند، به واسطه حضور تیم در آبادان و غیبت دکترهای تیمش به این دلیل، فردا این اقدام را صورت خواهد داد.

با بازگشت کادرپزشکی پرسپوليس از آبادان، علیرضا بیرانوند فردا راهی کلینیک خواهد شد تا با باز کردن گچ دستش، مهیای ادامه فصل شود.

بیرانوند احتمالا شرایط حضور بازی مقابل سپاهان را به دست بیاورد و بعد از چند بازی غیبت، در ترکیب سرخپوشان به میدان برود.

دیگر خبرها

  • آخرین خبر از مصدومیت علیرضا بیرانوند
  • نساجی چشم انتظار پیروزی پرسپولیس
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • مسیر بقا برای چهار تیم قعرنشین لیگ بیست و سوم
  • سفر شاگردان الهامی به قائمشهر برای مصاف با تراکتور
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور
  • نکونام سرپرست استقلال را کنار گذاشت
  • غیبت پر معمای سیلوا در تمرین استقلال