Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم بختیاری در این بیانیه که  نسخه‌ای از آن روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت عنوان کرد: با توجه به اتمام فرآیند رسیدگی به اعتراضات و شکایات مربوط به ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان مرکزی، در راستای بررسی شکایات وارده در مورد انتخابات شورای شهر اراک، بررسی‌های لازم در هیات نظارت شهرستان، هیات عالی نظارت استان مرکزی و هیات مرکزی نظارت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: به استحضار مردم شریف اراک می رساند باوجود تخلفات که طی ۲ مرحله بازشماری آرا با مجوز هیات عالی نظارت استان مرکزی و اعزام تیم بازرسی هیات مرکزی نظارت انجام شد، لیکن محرز شد که تخلفات صورت گرفته تاثیری در نتایج نهایی نداشته است.
در این بیانیه تاکید شده است: به منظور تسریع در تعیین تکلیف و اعلام نتایج انتخابات، و به منظور صیانت از آرای مردم شریف و با استناد به صورتجلسه هیات نظارت شهرستان اراک، صحت انتخابات شورای شهر اراک مورد تایید هیات عالی نظارت استان مرکزی قرار گرفت.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه برگزار شد.

برچسب‌ها شورای شهر اراک ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر استان مرکزی مشارکت انتخاباتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر اراک ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شورای شهر اراک ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر استان مرکزی مشارکت انتخاباتی هیات عالی نظارت استان مرکزی انتخابات شورای شورای شهر اراک دوره انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۸۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  فرماندار حوزه انتخابیه کرج فردیس واشتهارد برای این دوره ۸۷۶ صندوق اخذ رای پیش بینی شده است.

رمضانی در ستاد هماهنگی برگزاری دور دوم این دوره انتخابات گفت: ۱۴هزار عوامل اجرایی ونظارتی هم  بکار گیری شده اند.

به گفته وی انتخابات بصورت نیمه الکترونیکی و در برخی مناطق بصورت محله محور برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳