Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@19:35:04 GMT

تلاش می‌کنم جانشین خوبی برای سیامند رحمان باشم

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۸۱۵۲

تلاش می‌کنم جانشین خوبی برای سیامند رحمان باشم

وزنه بردار پارالمپیکی در دسته فوق سنگین با بیان این که به عنوان جانشین مرحوم سیامند رحمان کار سختی در پارالمپیک توکیو دارم، گفت: تلاشم بر این است که با کسب بهترین نتیجه جانشین خوبی برای سیامند باشم‌.

به گزارش مشرق، منصور پورمیرزایی اظهار کرد: با توجه به زمان کمی که تا شروع بازیهای پارالمپیک توکیو باقی مانده تمریناتم را بیشتر روی پیک قدرت، حفظ تکنیک و یکسری قوانین دیکته شده از سوی کادر فنی معطوف کرده ام تا به بهترین نتیجه در بازیهای پارالمپیک دست پیدا کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مرحوم سیامند رحمان در دسته فوق سنگین یک اسطوره بود و من در کنار او همواره به افتخارات زیادی دست پیدا کرده ام، هرچند جانشین او بودن کار سختی است، اما سعی دارم با کسب بهترین نتیجه دل مردم را شاد کنم.

این وزنه بردار دسته فوق سنگین ادامه داد: تا به امروز تجربه حضور در بازیهای پارالمپیک را نداشتم و برای اولین و آخرین بار در این دسته پارالمپیک را تجربه خواهم کرد. تصمیم دارم پس از شرکت در پارالمپیک توکیو از وزنه برداری خداحافظی کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر امید به کسب مدال طلا در دسته فوق سنگین هستید، خاطرنشان کرد: هدفم در وهله اول کسب مدال طلا پارالمپیک و سپس رکوردشکنی در دسته فوق سنگین است، البته دستیابی به چنین هدف مهمی بستگی به شرایطم در روز مسابقات و صلاحدید کادر فنی دارد. 

پورمیرزایی افزود: تلاش من و سایر وزنه برداران این است که با کسب ۵ مدال در پارالمپیک توکیو همچون پارالمپیک لندن در جایگاه قهرمانی قرار بگیریم.

وی در پایان زمان اعزام تیم وزنه برداری به بازیهای پارالمپیک توکیو را ۲۸ مرداد عنوان کرد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو وزنه برداری پارالمپیک پارا وزنه برداری پارالمپیک 2020 پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو بازیهای پارالمپیک دسته فوق سنگین پارالمپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران به تولید هویت می‌بخشند

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد عصر امروز در یادواره‌ی ۴۷۰ شهید کارگر استان ضمن تبریک هفته‌ی کار و کارگر، گفت: باید قدردان تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران که در این شرایط سخت به عنوان جهادگران عرصه تولید و صنعت در حال تلاش و تکاپو هستند، باشیم.

وی افزود: سال گذشته شاهد رشد خوبی در استان بودیم به طوری که ۱۱۸ درصد از تعهد اشتغال استان محقق شد.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: زیرساخت‌های بسیار خوبی در شهرک‌های صنعتی، حوزه کشاورزی، خدمات و گردشگری ایجاد شد.

وی تصریح کرد: شرایط متفاوت تولیدکنندگان را درک می‌کنیم به ویژه فعالان اقتصادی که در سطح استان منشأ خیر و برکت هستند و در حوزه‌های مسئولیت‌های اجتماعی به خوبی ورود کردند.

استاندار همدان اضافه کرد: در سالی که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند، تولیدکنندگان مشارکت بسیار خوبی دارند.

وی افزود: امسال با طراحی و برنامه ریزی، اهتمام دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مردم با دستور رهبرمعظم‌انقلاب (مدظله‌العالی) تلاش می‌کنیم شعار سال را جامه‌ی عمل بپوشانیم.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رژیم جعلی صهیونیستی تصور می‌کرد با پشتیبانی آمریکا، انگلیس، ناتو و دیگر کشورها نفوذناپذیر است اما عملیات وعده صادق ساختار موازانه دفاعی در دنیا را برهم ریخت.

قاسمی‌فرزاد عنوان کرد: عملیات وعده صادق ترکیبی از تاکتیک، تکنیک و استراتژی بود و حیرت قدرت‌های نظامی جهان را برانگیخت به طوری که از گنبد آهنین کاری ساخته نبود و در عمل هیمنه‌ی غرب فرو ریخت.

وی بیان کرد: امروز آسایش، امنیت، سربلندی و عزت ما مرهون تلاش، ایثارگری و از خودگذشتگی شهداست که همه هستی خود را در راه خدا فدا کردند و بهترین و والاترین انسان‌های عصر ما بودند؛ عصری که تکرار شدنی نیست.

کد خبر 6088717

دیگر خبرها

  • کارگران به تولید هویت می‌بخشند
  • برگزاری یادواره ۴۷۰ شهید کارگر استان همدان + تصویر
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی
  • خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران