Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@23:00:06 GMT

تعطیلی بازار تفتان در مرز ایران و پاکستان

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۸۱۸۷

یک بازار مرزی ایران و پاکستان تعطیل شد‌.

به گزارش ایلنا به نقل از اکسپرس تریبون، دولت پاکستان اعلام کرد که در پی شیوع کرونا بازار تجاری در مرز تفتان ایران و پاکستان در ۳۰ ژوئیه تعطیل شد.

از سوی دیگر، دولت فدرال می‌گوید که نقاط تجاری جدیدی در مرز پاکستان و ایران افتتاح می‌شود. با وجود این ادعاها، بسیاری احساس می‌کنند که بستن منابع تجاری مردم منطقه، فقر را تشدید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل حصارکشی در مرز ایران، تعدادی از مسیرها قبلاً بسته شده است و تعطیلی مسیرهای قانونی تنها بر مشکلات جامعه تجاری می‌افزاید.

مردم محلی می‌گویند که دولت فدرال بیکاری را افزایش می‌دهد و سرعت تجارت نیز کاهش می‌یابد. محافل عمومی از دولت خواسته‌اند در این تصمیم تجدید‌نظر کند تا تجارت و اشتغال مردم تحت تأثیر قرار نگیرد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۸۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود

مهدی یزدان‌پناه معاون حقوقی، مجلس و استان‌ها سازمان اداری و استخدامی درباره تعطیلی دو روز در هفته در کشور گفت: این‌گونه نیست که دو روز تعطیلی در لایحه دولت پیش بینی شده باشد.

وی اظهار کرد: دولت خدمت‌رسانی به مردم را هم در شهر تهران و هم در مراکز استان‌ها از شنبه تا چهارشنبه پیش‌بینی کرده است و مراکز نظامی، انتظامی، امنیتی، بانک‌ها، بیمارستان‌ها و دیگر دستگاه‌ها که در شرایط اضطراری و حوادث غیرمترقبه فعالیت دارند ساعت کاری‌شان مثل قبل است.

معاون حقوقی، مجلس و استان‌ها سازمان اداری و استخدامی بیان کرد: در روز پنج‌شنبه خدمت‌رسانی اداری به مردم نخواهد بود مثل همین چیزی که الان است بنابراین بازار و شرکت‌های خصوصی در روزهای پنج‌شنبه می‌توانند فعالیت داشته باشند و به خدمت‌رسانی به مردم فعالیت داشته باشند.

یزدان‌پناه گفت: طبق قانون اساسی روز تعطیل رسمی در کشور جمعه است و پنج‌شنبه تعطیل نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • مجلس در تعطیلی پنج ‌شنبه‌ها توجهی به بخش خصوصی ندارد
  • تعطیلی باشگاه ورزشی صنعت برق تهران
  • جدال بر سر تعطیلی شنبه‌ها/ درخواست بخش خصوصی برای تعطیل شدن شنبه به‌جای پنجشنبه!
  • جدال بر سر تعطیلی شنبه ها/ از بخش خصوصی اصرار؛ از مجلس انکار!
  • پاکستان فیلترینگ «ایکس» را تایید کرد
  • فقط کارمندان دولت تعطیلند؛ بقیه مردم باید پنجشنبه‌ها کار کنند!
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود
  • مورد عجیب تعطیلی «پنجشنبه»‌ها