Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سابق سپاهان گفت: محرم نویدکیا و تیمش قابل ستایش هستند و تنها هدفی که سپاهان امسال به آن نرسید، قهرمانی بود.

احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره نائب قهرمانی سپاهان اظهار کرد: بازی استقلال و سپاهان با کیفیت بود و سپاهان بازی را خیلی خوب شروع کرد اما در ادامه مقداری بازی به تعادل کشیده شد اما در نیمه دوم باتوجه به تغییراتی که محرم نویدکیا در تیم اعمال کرد، جواب داد و سپاهان بهتر شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمق دفاع استقلالی‌ها را هدف قرار داده بودند و روی همین تاکتیک به گل رسیدند و بازی را در اختیار گرفتند. استقلال هم برای جبران تلاش کرد اما در مجموع بازی کیفیت خیلی خوبی داشت.

او اضافه کرد: سپاهان امسال شرایط فوق‌العاده‌ای داشت و با این امتیازات می‌توانست در چند دوره گذشته لیگ قهرمان شود اما آنقدر عملکرد پرسپولیس فوق‌العاده بود که سپاهان به این مهم دست پیدا نکرد. محرم نویدکیا و تیمش قابل ستایش هستند و تنها هدفی که سپاهان امسال به آن نرسید، قهرمانی بود. ریسک محرم جواب داد و کسانی را هم که جذب کرده بودند بسیار خوب کار کردند و تیم فوق العاده بودند.

بازیکن سابق سپاهان درباره ادامه حضور نویدکیا گفت: قرارداد نویدکیا با سپاهان سه ساله است و قطعا هیچوقت کسی را که هیچ جا به جز یک تیم کار نکرده را برای یک سال به تیم‌تان نمی‌آورید. باشگاه سپاهان را همه می‌شناسند و باشگاهی نیست که بخواهد بدون برنامه ریزی کاری را انجام دهد. این پروژه سه ساله است و سپاهانی‌ها برای سال اول به تمام اهداف‌شان رسیدند. محرم سال آینده با قدرت ‌روی نیمکت سپاهان خواهد بود.

او در رابطه با فصل آینده لیگ برتر گفت: تجربه کادرفنی و یک سری از بازیکنان سپاهان که تازه اضافه شدند در سال آینده بیشتر خواهد شد اما خروجی‌های سپاهان دارد زیاد می‌شود و این نگران کننده است. باید ببینیم باشگاه چقدر می‌تواند جایگزین‌های مناسبی برای آن‌ها پیدا کند. اگر جایگزین‌های مناسبی برای خروجی‌های سپاهان داشته باشند، فصل بعد هم مدعی قهرمانی خواهند بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: احمد جمشیدیان تيم فوتبال سپاهان استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۸۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سید مجتبی حسینی در شرایطی تیمش را در تعطیلات نوروزی آماده می‌کند که نخستین بازی سال را تیم تحت هدایت او مقابل هوادار تهران انجام خواهد داد، اما پس از آن رقابت‌های حساس دیگری مقابل مدعیان لیگ برتر و جام حذفی برگزار می‌کند.

با وجود اینکه شاگردان مجتبی حسینی در یک ماه آینده باید در لیگ برتر و جام حذفی مقابل تراکتور، استقلال، ذوب‌آهن، پرسپولیس و ... قرار بگیرند، اما تمام فکر و برنامه این سرمربی روی موفقیت تیمش در نخستین بازی سال 1403 برابر هوادار تهران است تا بتوانند شروع موفقیت‌آمیزی داشته باشند.

آلومینیوم اراک روزهای بیستم و بیست و چهارم فروردین ماه مقابل تراکتور و استقلال تهران قرار می‌گیرد و پس از آن هم جدال‌های حساس دیگری برابر ذوب‌آهن و پرسپولیس خواهد داشت، اما مجتبی حسینی در حال حاضر به هیچکدام از این 4 مسابقه فکر نمی‌کند و برنامه تاکتیکی تیمش را روی دیدار با هوادار گذاشته است.

مجتبی حسینی که تیمش در این فصل موفق ظاهر شده و با یک بازی کمتر در رده هفتم جدول قرار گرفته، امیدوار است در مسابقه معوقه لیگ برتر مقابل هوادار تهران هم که یک هفته دیگر برگزار می‌شود، به برتری برسند و روحیه بالایی برای ادامه بازی‌ها بگیرند.

دیگر خبرها

  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • حریف استقلال سال 1403 را با برد شروع کرد(عکس)
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • خشم ناگلزمان از زمین فرانکفورت: فاجعه بود!
  • آرژانتین 3-1 کاستاریکا: مسی نیست، دی‌ماریا که هست!
  • حمله تند کریستیانو رونالدو به داور!
  • صید تاریخی ملوانان؛ سپاهان جام قهرمانی را به پرسپولیس داد! | بازی های ماندگار
  • ناامید کننده و تلخ | سپاهان در سالی که گذشت