Web Analytics Made Easy - Statcounter

 جاسم محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد ضمن تقدیر از مشارکت خیران، مؤسسات خیریه و مردم نیکوکار استان گفت: در روز عید قربان، 150 رأس دام سبک، 3 رأس دام سنگین، 260 قطعه مرغ اهدایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ذبح و بسته‌بندی شد و به دست نیازمندان رسید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین یک هزار و ۲۱۰ کیلوگرم گوشت نذری بسته‌بندی شده نذورات مردمی نیز با رعایت فاصله اجتماعی میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی با اشاره به مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان هم‌زمان با عید سعید قربان بیان کرد: سه میلیارد و 961 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم استان از طریق روش‌های پرداخت غیرحضوری، ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری جمع‌آوری شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی یک میلیارد و 969 میلیون تومان برآورد شد، خاطرنشان کرد: همچنین به نیابت از کمک‌های نقدی خیران دام زنده تهیه، ذبح و بسته‌بندی شد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان رسید.


انتهای پیام/۶۸۰۳۵

منبع: فارس

کلیدواژه: جاسم محمدی عید قربان توزیع گوشت نذری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۸۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۳۱ فروردین چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:

-آغاز جشنواره ورزشی دانش آموزان استان

-برگزاری جشنواره ملی منتظران در اشکفتک

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله دوم زندگی با آیه‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • مطالبات مردمی روی میز بررسی
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۳۱ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • راهپیمایی مردم چهارمحال و بختیاری در حمایت از عملیات وعده صادق
  • قیمت فیله مرغ ۱۰۲ هزار تومان شد!
  • قیمت گوشت مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری