Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@06:24:37 GMT

دانلود کتاب جادوی فکر بزرگ از شوارتز

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۸۳۱۶

دانلود کتاب جادوی فکر بزرگ از شوارتز

اصول و مفاهیم اساسی که  کتاب "جادوی فکر بزرگ"  را موردپشتیبانی قرار می دهند برگرفته از عالی ترین ، اصیل ترین و برترین منابع تفکراتی می باشد که تاکنون در سیاره زمین زیسته اند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام نازبوک، متفکرینی مانند داوود نبی " هرکس آن چیزی است که در ضمیر خویش می پندارد" یا امرسون که بیان کرد، "مردان بزرگ کسانی هستند که می دانند  افکار در  جهان حکمرانی می کنند ".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متفکرینی مانند میلتون، او در کتاب بهشت گمشده اینگونه نوشت : "ذهن به تنهایی از جایگاه حکومت خود می تواند از بهشت، جهنم و از جهنم، بهشتی بسازد." متفکر ادارکی شگفت انگیزی مانند شکسپیر ، که عنوان کرد، "هیچ چیز خوب یا بدی وجود ندارد، این تفکر ماست که خوب و بد را ایجاد می کند"

جادوی فکر بزرگ

نویسنده:دیوید شوارتز

ترجمه :فاطمه غلامی

تایپ شده با کیفیت بالا 

۲۵۲ صفحه

دانلود کتاب

دانلود کتاب جادوی فکر بزرگ اثر دیوید شوارتز

بخشی از متن کتاب:

در هر فصل از این کتاب ده ها ایده حسابگر ، عملی ، تکنیکی و اصولی را خواهید یافت که "شما را قادر می سازد تا قدرت عظیم بزرگ اندیشی را تحت کنترلتان درآورید و موفقیت ، خوشبختی و میزان رضایت مورد نظرتان را کسب کنید . همچنین برای تمامی تکنیک ها مثالی حاوی تجربیات واقعی افراد ارائه شده است. در نتیجه نه تنها متوجه خواهید شد که چه کاری باید انجام دهید، بلکه مهمتر از آن یاد می گیرید که چگونه می توانید از  هر قاعده در موقعیت ها و مشکلات واقعی استفاده کنید. بنابراین فوایدی این کتاب شامل موارد زیر خواهد بود. این کتاب نشان می دهد که چگونه می توانید :

موفقیت به معنای کسب بسیاری از موقعیت های مثبت و شگفت انگیز می باشد. موفقیت به معنای رفاه شخصی، داشتن خانه خوب، تعطیلات، مسافرت، تجربیات و چیزهای جدید، امنیت بالا و کسب حداکثر امتیازات برای فرزندان می باشد. موفقیت به معنای به دست آوردن تحسین، برتری، احترام در تجارت و زندگی اجتماع   است. موفقیت به معنای رهایی است: رهایی از نگرانی ها، ترس ها، ناامیدی ها و شکست ها. موفقیت به معنای احترام به خود است، به طور هم زمان شادی و رضایت واقعی بیشتری از زندگی کسب می کنید و می توانید کارهای بیشتری برای کسانی که به شما وابسته اند انجام دهید.

موفقیت به معنای پیروزی است.

دانلود رایگان کتاب جادوی فکر بزرگ از دکتر شوارتز

همه انسان ها خواستار موفقیت هستند.همه انسان ها خواستار بهترین چیزهایی هستند که زندگی قادر است به آنها ارائه دهد.هیچ کس از آهسته حرکت کردن و زندگی معمولی لذت نمیبرد.هیچکس احساس حقارت و حرکت به آن سمت را دوست ندارد.

 برخی از  کابردی ترین  فضیلت های موفقیت آفرین در کتاب مقدس آورده شده است آنجا که می گوید "ایمان می تواند کوه ها را جابجا کند". باور کنید، واقعاً باور کنید که شما می توانید کوه را جابجا کنید و سپس واقعا می توانید از پس سخت ترین کارها بربیایید.انسان های زیادی نیستند که بر این باور باشند که قادرند کوه ها را جابه جا کنند در نتیجه انسان های زیادی قادر به انجام اینکار نیستند.

احتمالا گاهی این جمله را شنیده اید که کسی جمله ای مانند این می گوید " عاقلانه نیست که فکر کنید  قادرید یک کوه را تنها با گفتن این جمله که ای کوه حرکت کن، جابجا کنید، این حقیقتا غیر ممکن است. "افرادی که اینگونه فکر می کنند ، باور را  با آرزو های  واهی و پوچ اشتباه گرفته اند. کاملا صحیح است، شما نمی توانید با آرزو یک کوه را جابجا کنید. نمی توانید فقط آرزو کنید و  تنها با آرزو کردن شما را در یک  مجموعه اجرایی قرار دهند، به شما یک خانه پنج خوابه با سه حمام یا درآمد بالا بدهند .نمی توانید فقط آرزو کنید و  در جایگاه رهبری قرار بگیرید.

دانلود کتاب جادوی فکر بزرگ

اما بوسیله باور می توانید کوه ها را جابجا کنید. با اعتقاد به موفقیت می توانید پیروز شوید. در مورد قدرت باور هیچ چیز جادویی و سحرآمیزی وجود ندارد. باور اینگونه عمل می کند. با باور اینکه :"من مطمعنم ، می توانم از عهده اینکار بربیایم "، نیرو ، مهارت و انرژی لازم برای انجام آن کار را فراهم  می کنید. هنگامی که باور داشته باشید " من می توانم از پس آن بربیایم و آن را انجام دهم" "روش انجام آن" پیدا خواهد شد.

هر روزه  جوانان در سراسر کشور در کسب و کار های جدید مشغول به کار می شوند.تمامی آنها آرزوی این را دارند که روزی از موفقیتی که آنها را به اوج می رساند لذت ببرند.اما اکثر این افراد فاقد باور مورد نیاز هستند که شرط اساسی برای کسب این موفقیت ها هستند و هیچگاه به این موفقیت ها دست نمی یابند.باور به عدم امکان پیشرفت باعث میشود آنها گام هایی را که برای دستیابی به موفقیت لازم است را کشف نمی کنند. رفتار آنها در حد یک فرد معمولی باقی می ماند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: موفقیت به معنای جابجا کنید انسان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۸۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: درد شکست امشب هرگز از بین نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در دیداری که عملکرد ضعیفی به جا گذاشت، با گل یوشوا کیمیش از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت. 
میکل آرتتا پس از بازی در نشست خبری شرکت کرد و نظراتش را در مورد جریان بازی، دلایل حذف تیمش و اثراث این شکست اظهار کرد.

نتیجه نهایی؟
بسیار غمگین و ناامید هستیم. در بازی رفت دو گل بچه‌گانه روی اشتباه خودمان دریافت کردیم. امروز به اینجا آمدیم و من واقعاً به بازیکنان افتخار می‌کنم، به‌خصوص در نیمه اول. این بازی‌‌ای بود که یک اشتباه یا حرکت فردی در آن تفاوت ایجاد می‌کرد. ما به اندازه کافی از دروازه‌‌مان دفاع نکردیم.

دلیل شکست؟
زیاد خوب نبودیم و بازی خوب حریف هم یکی از عوامل بود. بعضی اوقات بازی برابر تیم‌هایی که به این شیوه بازی می‌کنند بسیار سخت است. صحبت کردن دیگر بیهوده است، الان باید کنار یکدیگر باشیم و از این لحظات سخت عبور کنیم.

به صعود باور نداشتید؟
نمی‌دانم باور و ایمان تاثیرگذار بود یا نه، پس از گل بایرن که آنها را در موقعیت خوبی قرار داد ما به هم ریختیم و حتی بدتر شدیم. ما فاقد خلاقیت لازم برای گلزنی بودیم و به همین دلیل حذف شدیم.

درد شکست؟
همیشه با من می‌ماند. تلخی امشب هرگز از بین نمی‌رود و قرار نیست فراموش شود. اما می‌توانم به شما تضمین دهم که از فردا ۱۰۰ درصد بر روی بازی با ولوز متمرکز هستیم و برای پیروزی در آن بازی تلاش می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • جادوی کهکشانی‌ها؛ منچسترسیتی فرصت شکستن دو رکورد تاریخی خود را از دست داد
  • جادوی شرق در سمرقند
  • کرگر: تیمی که قهرمان لیگ قهرمانان می‌شود، لزوما بهترین تیم اروپا نیست
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • آرتتا: درد شکست امشب هرگز از بین نمی‌رود
  • باور کنید این قاب شگفت‌انگیز در خوزستان است!
  • (ویدئو) حمله ایران نمایشی بود؟ اگر می‌توانید شما هم نمایش دهید!
  • فیگارو: پاسخ ایران به اسرائیل یک موفقیت راهبردی بزرگ بود/ ایران قدرت اول منطقه است
  • اگر این ویژگی اخلاقی را دارید هرگز موفق نمی‌شوید | بهترین نوع موفقیت کدام است؟
  • عکس| کمک ستاره بزرگ رقیب برای قهرمان جادوی ژابی